FANDOM

Előkelő vagy zendülő vagy?
640px-Are You a Royal or a Rebel - main
Link: http://www.everafterhigh.com/en-us/quiz#welcome

Forma:

PC

Régió(k):

Világszerte

Megjelenés dátuma(i):

2013. november 26.

Fejlesztő:

Mattel

Kiadó:

Mattel

Forgalmazó:

Mattel

Előkelő vagy zendülő vagy? Olyan teszt, amely megjelent az Ever After High honlapján 2013. november 26-án. Ez az első teszt, ami megjelent a honlapon, utána jött a Ki nyeri el a tiszta szívedet? .' Van húsz kérdés, amelyből tíz véletlenszerűen kiválasztott minden alkalommal. Minden kérdésre van bemutatva négy válasz, hogy válasszon, amely megfelel Előkelőnek vagy Zendülőnek, és két útvonalon semleges, vagyis Előkelően zendülőnek számít. A felhasználók jutalma 150 arany egyszeri játék után.

KérdésekSzerkesztés

Kérdés Válaszok Eredmény
Mire beérsz a mesebédlőbe, már zsúfolásig van tömve. Hol foglalsz helyet?
  • Biztos vagyok abban, hogy a barátaim előre lefoglalták a helyet számomra, ez csak természetes.
  • A törzshelyemre. Ez a hely gyakorlatilag fenn van tartva a számomra!
  • Inkább kimegyek az iskola kis zárt belső udvarára, ahonnan ragyogó kilátás nyílik az Elvarázsolt erdőre, és távol lehetek a mesebédlőben zajló hisztik zajától. Itt jól el lehet üldögélni, és el lehet merengeni sorsunk alakulásán.
  • Mindig is vonzottak a váratlan meglepetések! Ma egy ismeretlen személy mellé fogok ülni.
  • Előkelő
  • Semleges
  • Zendülő
  • Semleges

Lázasan készülődsz az Örökség Napja alkalmából tartott bálra. De van egy kis probléma: a mesebeli herceged nem kérte, hogy légy a táncpartnere. Ez milyen érzéssel tölt el?

  • Cseppet sem aggódom. Herceggel és herceg nélkül is én leszek a legszebb a bálon.Mint mindíg.
  • A legjobb barátnőimmel megyek a bálba, és istenien fogunk szórakozni.hiszen ő a legjobb barátnőm.
  • Majd én megmutatom neki, kit veszít, ha nem hajlandó észrevenni. Már vettem egy bűbájos báli ruhakölteményt Fusselvéle falvában, és a Hajtorony fodrászszalonba is bejelentkeztem.
  • Azon gondolkodtam, hogy felkérem táncpartnerül azt a bűbájos srácot, akivel együtt járunk boszorkánymesterség órára.Bár a nevét nem tudom de cuki és helyes.
  • Előkelő
  • Semleges
  • Semleges
  • Zendülő

A Hajtorony szalonban most szombaton kerül sor az Ever After High híres átváltoztatós napi bulijára. Melyik vadonatúj sminket vagy frizurát szeretnéd kipróbálni?

  • Világéletemben ugyanúgy sminkeltem magam, és inkább maradok a megszokott dolgoknál.
  • Rábízom a sminkmesterre, hogy tetszése szerint alakítsa át a sminkemet és a frizurámat.
  • Természetes külsőt szeretnék magamnak, de egy copfba fonott haj talán még belefér.
  • Alig várom, hogy új színnel gazdagodjon a frizurám!
  • Előkelő
  • Zendülő
  • Semleges
  • Semleges

Az Ever After High-ban rengeteg szakkör közül lehet választani. Melyikre iratkoznál fel a legszívesebben?

  • Élet-zene. Anyu varázslatosan hárfázik, engem meg az elektroakusztikus gitár érdekel.
  • Belépek az Előkelő Diáktanácsba, hogy részt vehessek az iskolai hagyományok ápolásában.
  • Táncóra. Szeretném bámulatos táncmozdulatokkal elkápráztatni a többieket a következő iskolai bálon.
  • Könyvklub. A mások történeteiből levont tanulságok alapján könnyebben tudom alakítani a saját sorsomat.
.

  • Zendülő
  • Semleges
  • Előkelő
  • Semleges
Milyen színű körömlakkot választanál arra az alkalomra, amikor valakit igazán el szeretnél bűvölni?
  • Lilát. Az bűbájosan szép.
  • A színem az előkelő vörös. Más szóba sem jöhet.
  • Gyakorlatilag francia manikűrrel születtem, és ragaszkodom is ehhez.
  • Ezúttal kipróbálnék valami újat, mondjuk a pöttyös körmöt!
.

  • Zendülő
  • Előkelő
  • Semleges
  • Semleges
Holnap nehéz dolgozat lesz közgazdaságtanból. Milyen bűbáj segítségével készülsz a dolgozatra?
  • Szeretnék minél jobban felkészülni elkerülhetetlen végzetemre, ezért egész héten a tananyagot bújtam a táblagépemen.
  • Egy bűvige erejéig belelapozok ugyan a tankönyvbe, bár tudom, hogy amúgy sem okozna nehézséget
  • Most őszintén: szükségem lesz akár csak egyszer is a közgázból tanultakra?
  • reggel belekukkantottam a kérdésekbe, és úgy tűnik, készen állok a megpróbáltatásra.
.

  • Előkelő
  • Semleges
  • Semleges
  • Zendülő
A barátnőd egy khm… „nem túl előnyös” fotót tesz közzé rólad az egyik közösségi oldalon. Hogyan kezeled a korántsem hízelgő fénykép ügyét?
  • Közzéteszem a következő üzenetet: Szentséges Grimm! Azonnal szedd le ezt a képet!
  • Személyes üzenetben udvariasan megkérem a barátomat, hogy törölje ezt a ronda képet a hírcsatornájából.
  • Na és akkor mi van? Fontosabb dolgaim is vannak, mint egy félreposztolt („félrepózolt”) kép miatt emészteni magam.
  • Nem emésztem magam miatta. Ha így alakult, hát így alakult.
.

  • Semleges
  • Semleges
  • Zendülő
  • Előkelő
Ma ottalvós buli lesz a legjobb barátnődnél. Mivel töltitek az estét?
  • A mesebeli hercegeinkről beszélgetünk.
  • Áttáncoljuk az éjszakát.
  • Játék a Scrabble szókirakó társasjátékkal. Imádom az olyan társasjátékokat, amelyekben szavakkal, történetekkel kell játszani.
  • Megnézünk egy romantikus vígjátékot, majd jól kialusszuk magunkat.
.

  • Semleges
  • Semleges
  • Zendülő
  • Előkelő
Mit jelent számodra egy meseszép délután?
  • Rendbe tetetem a körmeimet a Hajtorony szalonban, és közben szép jövőről ábrándozom.
  • A legjobb dolog együtt lógni és hülyülni a legjobb barátnőmmel.
  • Az Elvarázsolt erdő mélyén piknikezni, kettesben a mesebeli hercegemmel.
  • Muszáj most választanom? Annyi minden történhet még délutánig, nehogy már lemaradjak róla.
.

  • Előkelő
  • Zendülő
  • Semleges
  • Semleges
A közelgő dolgozat előtt a tudás és a bűverő fokozásának jegyében szervezett mai bulin állítólag az a jóképű srác is ott lesz, akiért mostanában a szíved hevesen dobog. Mihez kezdesz?
  • Remélem, hogy az én „szőke hercegem” is ott lesz, és a sors összehoz bennünket.
  • Egyenesen odamegyek hozzá, és bűbájos beszélgetésbe elegyedek vele. Ha minden rendben zajlik, még randizni is elhívhatom.
  • Bevetem a bűverőmet, és flörtölni kezdek vele. Ennek eredményeként – remélhetőleg – elhív majd egy randira.
  • Elmegyek a bulira, és tanulni fogok. Mielőtt fiúkkal foglalkoznék, előbb rendbe kell szedni a dolgaimat.
.

  • Előkelő
  • Semleges
  • Semleges
  • Zendülő
A tanárod megdorgált, mert óra közben beszélgettél. Hogyan esett a dorgálás?
  • Szörnyű érzés volt. Nyomban elnézést is kértem. Nem tisztességes dolog megzavarni az óra menetét.
  • Zavarba ejtőnek találtam. Nem vagyok hozzászokva a dorgáláshoz, főleg ha az egész osztály előtt kerül rá sor.
  • Bosszantott. Valami nagyon fontosat akartam mondani a barátnőmnek. Ugyan hogy bírtam volna kivárni, míg véget ér ez az örökkön örökké tartó óra?
  • Na és akkor mi van? Ha kellő okunk van rá, időnként megszeghetjük a szabályokat.
.

  • Előkelő
  • Semleges
  • Semleges
  • Zendülő
Az Ever After folyosóin keringő pletykák szerint az egyik előkelő titokban egy zendülővel randizgat. Ez enyhén szólva is mesébe nem illő. Mihez kezdesz e rendkívüli hír hallatán?
  • Világgá kürtölöm… ha rákérdeznek. Senkinek sem kellene ódzkodnia attól, hogy elrejtse valódi kilétét.
  • Ha igaz a történet, elég gyászos képet fest a szereplőkről. Közismert tény, hogy ez a szabályokba ütközik, és eltántorít végzetünktől.
  • Megtartom magamnak, amit hallottam, de utánajárok, hogy meggyőződjem a valóságtartalmáról. Utána beszélek az előkelővel, és gondoskodom arról, hogy jó döntést hozzon.
  • Pletykát terjeszteni nem szép dolog. Különben is, minden lánynak joga van azzal randizni, akivel akar.
.

  • Semleges
  • Semleges
  • Előkelő
  • Zendülő
A barátnődről szóló, pletykát terjesztő szöveges üzenetet kapsz. Nyilvánvaló, hogy nem neked szánták az üzenetet. Hogyan reagálsz?
  • Visszaírom a következő szöveget: Bocsi! Eltévesztetted a házszámot…
  • Ha bárki rákérdez, töviről hegyire elmesélem az egész történetet.
  • Elmondom a barátnőmnek, hogy valaki pletykát terjeszt róla, így lehetősége nyílik arra, hogy tisztázza magát.
  • Visszaírom a feladónak, hogy valótlannak tartom az állítását, és kiállok a barátnőm igaza mellett.
.

  • Előkelő
  • Semleges
  • Semleges
  • Zendülő
Ma este koncert lesz a Széttáncolt Cipellők klubban, holnap viszont tanítási nap lesz. Hogyan oldod fel a dilemmát?
  • Elmegyek a koncertre. Csak egyszer élünk, és az élet nem tart örökkön örökké.
  • A legjobb barátnőmmel már délután megcsináltuk a házi feladatokat, és megtanultuk a leckéket, így este nyugodt lelkiismerettel mehetek a koncertre.
  • Nem akarom kéretni magam, de holnap tanítási nap lesz, és muszáj tanulnom.
  • Hétpecsétes titok: hosszan próbáltam, hogy este előadhassak egy dalt az együttessel.
.

  • Semleges
  • Semleges
  • Előkelő
  • Zendülő
Ez az első napod egy új iskolában. Van valamilyen elgondolásod arra, hogyan tudnál már az első napon jó benyomást tenni a többiekre?
  • Nem tervezek semmit. Egyszerűen magamat fogom adni.
  • Mosolygó arccal lépek majd be az iskola kapuján, mindenkinek köszönök, és remélem nem leendő önmagamért fognak majd kedvelni, hanem már jelenlegi önmagamért megkedvelnek.
  • Nem aggódom amiatt, hogy milyen első benyomást keltek majd a többiekben. Úgyis mindenki ismer már, és mindenki nagyon jól tudja, hogy ki vagyok. Barátaim viszontlátása viszont kellemes izgalommal tölt el.
  • Alig várom már, hogy tiszta lappal indulhassak az új iskolában, és megváltoztathassam sorsom alakulását.
.

  • Zendülő
  • Előkelő
  • Semleges
  • Semleges
Az Előkelő Diáktanács jótékonysági sütivásárt szervez, és a gazdátlan kisállatok örökbefogadását célzó rendezvény költségeire fordítja a befolyó összeget. Mivel járulsz hozzá a rendezvényhez?
  • Mindenképpen támogatom a kisállatok megmentése érdekében szervezett jótékonysági rendezvényt. Lehet, hogy örökbe fogadok egy elárvult erdei teremtményt (annak ellenére is, hogy a szüleim nem lesznek elragadtatva a hír hallatán).
  • Esti sütisütő partit szervezek a mesebédlő konyhájába, hogy mindenki kivehesse a részét a sütésből-főzésből. Kötelességemnek érzem arról gondoskodni, hogy mindenki kivegye a részét a tennivalókból.
  • Már máskor is jelentkeztem önkéntes munkára. Úgy érzem, fontos jó előre felkészülni a sorsunkra, és jó példával elöl járni!
  • Még nem döntöttem el, hogy mit sütök, de remélem, sikerül olyan összeütnöm, amitől mindenki megnyalja majd a tíz ujját.
.

  • Semleges
  • Előkelő
  • Semleges
  • Zendülő
Tisztában vagy azzal, hogy Mézeskalács edző úr nem éppen mézeskalácsot osztogat annak, aki késik a grimmnasztika óráról, ma viszont egy kicsit később indultál a kelleténél. Mihez kezdesz?
  • Betérek a tanáriba, felhozok valami jó mentséget késésem okául, és megúszom a dorgálást.
  • A szüleim elevenen megnyúznának, ha büntetést kapnék, szóval inkább szedem a lábam, és igyekszem időben beérni az órára.
  • Kötelességem jó példát mutatni, tehát bármi áron is, de időben beérek az órára. Óráról késni nem tisztességes dolog.
  • Nem első alkalommal történne, hogy kések 1-2 percet. Legfeljebb megbüntetnek érte. Na és akkor mi van?
.

  • Zendülő
  • Semleges
  • Előkelő
  • Semleges
Fusselvéle falvában járva egy elbűvölő ruhára bukkansz a kirakatok nézegetése közben. Csak egy baj van: jóval többért vesztegetik annál, mint amennyit megengedhetsz magadnak. Mihez kezdesz?
  • Egy ruha sem ér meg ennyi pénzt, bármennyire szemet gyönyörködtető is. Viszont jó ötletet adott ahhoz, hogy egyénileg összeválogatott ruhadarabokból hogyan készíthetek összeillő öltözéket magamnak.
  • Évek óta spórolok, hogy szert tehessek egy ilyen csodaszép ruhára. Már azt is tudom, melyik bulin fogom viselni.
  • Ez a ruha egyenesen megbabonázott… már meg is vettem. Fütyülök rá, mennyibe kerül.
  • Soha életemben nem láttam még ilyen szép ruhát, de a szüleim elevenen megnyúznának, ha ennyi pénzt költenék rá!
.

  • Semleges
  • Előkelő
  • Zendülő
  • Semleges
Minden ismerősöd a ma esti tanévkezdő buli lázában ég. Szeretnél ott lenni, ám még ki kellene mosnod a ruhákat, rendbe kellene tenned a szobádat, és ki tudja, mi mindent kellene még csinálnod. Hogyan telik majd az este?
  • Először elvégzem a teendőimet. Ha marad időm, elnézek a buliba Első a kötelesség!
  • Jó, ha százévente akad ehhez hasonlóan fergeteges buli. Majd valaki elvégzi helyettem a házimunkát.
  • Ki nem állhatom a rendetlenséget. Először elvégzem a házimunkát, aztán elviharzok a buliba.
  • Ma valahogy nincs kedvem a házimunkához, és a buli remek ürügy arra, hogy későbbre halasszam a teendőket.
.

  • Előkelő
  • Semleges
  • Zendülő
  • Semleges
Az iskola pedagógiai tanácsadója megkérdezi, hogy készülsz-e nyári diákmunkát vállalni. Milyen diákmunka érdekelne?
  • A szüleimnek van egy üzlete Fusselvéle falvában. Hozzájuk hasonlóan én is ott szeretnék dolgozni.
  • Nincs időm dolgozni. A tanulmányaimra kell hókusz-fókuszálnom. A jövőm túl fontos ahhoz, hogy elkótyavetyéljem.
  • Inkább a barátnőimmel töltöm a nyarat. Talán majd ősszel kerítek egy állást.
  • Bármi szóba jöhet. Végtére is csak egy nyári munkáról van szó, ami nem tart örökkön örökké.
.

  • Előkelő
  • Semleges
  • Semleges
  • Zendülő

EredményekSzerkesztés

Kép Leírás
370px-Are You a Royal or a Rebel - Royal

Vérbeli előkelő: Előkelő személyiség lévén kötelességednek érzed beteljesíteni előre elrendelt végzeted. Régóta álmodozol arról, hogy végre esküt tehess a Mesehősök Végzetkönyvében megírt sorsod mellett, és már alig várod az örökkön örökké tartó boldog beteljesülést.

Ever After High menetrend:

  1. Királyi rendtartás, tanár: Őfelsége, a Fehér Királynő
  2. Az udvarlás 101 módja, tanár: Lovag professzor
  3. Hercegnőtan, tanár: Őfelsége, a Fehér Királynő
  4. Grimmnasztika, tanár: Mézeskalács edző
  5. Hősképzés, tanár: Lovag professzor
  6. Előkelő diáktanács
370px-Are You a Royal or a Rebel - Royal Rebel
Előkelő, egyben zendülő is: Részben ragaszkodsz előre megírt sorsodhoz, részben lázadsz ellene. Életed néhány szakaszát szívesen megváltoztatnád, míg más előre megírt szakaszai nagyon is a kedved szerint valók.

Ever After High menetrend:

  1. Állatidomítás és gondozás, tanár: Medvepapa
  2. Boszorkányos közgazdaságtan, tanár: Rumpel professzor
  4. Tudás bűverő, tanár: Rumpel professzor
  5. Koronámítás, tanár: Marian úrhölgy
  6. Geóperencia, tanár: Szentiváni professzor
370px-Are You a Royal or a Rebel - Rebel
Szíve mélyén zendülő: Megátalkodott módon lázadsz sorsod ellen, hajlandó vagy bármi áron megváltoztatni, és magad alakítani életed történetét. Abban hiszel, hogy mindenkinek jogában áll megválasztani saját örökkön örökké tartó boldogságát.

Ever After High menetrend:

  1. Házrontástan, tanár: Lompos Farkas úr
  3. Sötét bűbájok története, tanár: Vasorrú Bába
  4. Átkok, rontások és általános varázslás, tanár: Vasorrú Bába
  6. Élet-zene (Vasorrú Bábától kapott hivatalos felmentés birtokában nem kötelező bejárni), tanár: Patkányfogó professzor

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki