FANDOM

Website - Home page-1-
Az Ever After High weboldalát 2013. május 30-án indították el. Tartalmazza a karakterek életrajzát, letölthető tartalmakat, videókat, játékokat és még sok mást. A legtöbb ilyen elem nem létezett 2013. július 16-ig, hiszen innentől kezdve engedélyezték a regisztrációt.

A hivatalos oldal előtt három más weboldal is létezett: Village of Book End, Rewrite Destiny, és Royal or Rebel. Május 30-tól kezdve ezek az oldalak át lettek irányítva az Ever After High weboldalra. Azok az emberek, akik az előző oldalakat látogatták előnyt kaptak: kódokat, amiket a mostani weboldalon lehet használni és számos arany szerencsetalizmánt (a játékban ezzel lehet fizetni).

Figyelmeztetés, azért, mert az oldalon sajnos előfordulhatnak hibák. Például van olyan tevékenység, amihez szükséges kattintani az egérrel. Előfordulhat, hogy alkalmanként több kattintásra, vagy frissítésre van szükség. Néha egy tevékenység szerepel a listán, de a kódokban nem, ezekből is adódhatnak kellemetlenségek, ritkán a megvásárolt termék nem kerül be a felhasználó holmijai közé.

Felhasználói fiókSzerkesztés

Fiók létrehozása kulcsfontosságú ahhoz, hogy a legtöbbet kihozhass az oldalból. Felhasználóként négyféle jutalmat kaphatsz: arany szerencsetalizmán, drágakő szerencsetalizmán, szintek és kártyák.

Az arany, és drágakő szerencsetalizmán a honlap fizetőeszköze, használható ruhák, kiegészítők, hajviseletek vásárlására karaktered számára, valamint bútorok és dekorációk vásárlására a személyre szabott hálószobába. A drágakő szerencsetalizmán ritkább és értékesebb az aranynál, de kevesebb termék vásárolható meg vele.

Nem minden érhető el azonnal a honlapon. Egyes tételek szinttől függően vásárolhatók meg karaktered számára és néhány kártyátakkor lehet megszerezni, ha a felhasználó egy bizonyos vagy annál magasabb szinten áll. Az EAH-könyvjelző oldalon számos dolgot az oldalon való barangolással lehet feloldani. A könyv alatt található egy lista, ami tartalmazza azokat a tevékenységeket amiket megcsináltál, vagy pont, pénz és kártya elérésének érdekében megcsinálható. Az új szint eléréséhez 100 pontot kell elérni.

Végül, a felhasználók fel tudnak oldani kártyákat. Ezek a kártyák ugyanolyanok, mint az Internetes tükörnaplók, csak a teljes gyűjtemény többet foglal magába a karaktereknél leírtaknál. A hátoldalukon extra információk lehetnek. Különleges kártyák, amiket konkrét tevékenységekhez szereztél, megtalálható az EAH-könyvjelző oldalon.

ÖsszetevőkSzerkesztés

KezdőlapSzerkesztés

Az Ever After High kezdőlapja tulajdonképpen egy csomópont, amiből kiindulva könnyen hozzáférhető a többi rész. A középpontban lévő babákra kattintva az adott karakter videóját lehet megtekinteni, melynek segítségével megismerheted őt. Ez a rész az egereddel együtt mozog.

JátékokSzerkesztés

A Játékok és kvízek rész megmutatja az oldal kicsi, de egyre növekvő számú játékait és kvízeit. Általában olyan témában jelennek meg, ami éppen akkor aktuális (pl: Örökség Nap, Tiszta Szívek Napja).

Játék LinkMegjelenés dátuma
Keresés örökkön örökké

Kattints ide

2013. július 16.

Szívvel kapcsolatos jelképek összeválogatása

Kattints ide

2014. január 30.

Madeline Hatter Ereszd-el-a-kalapom teazsúrja

Kattints ide

2014. július 31.

Kipécézett pacák

Kattints ide

2014. augusztus 27.

Igéző stílus

Kattints ide

2014. november 6.

Kvíz LinkMegjelenés dátuma
Előkelő vagy zendülő vagy?

Kattints ide

2013. november 26.

Ki nyeri el a tiszta szívedet?

Kattints ide

2014. január 29.

Melyik Ever After High-os diák hasonlít rád legjobban?

Kattints ide

2014. március 25.

Milyen délutáni munka illik hozzád a legjobban?

Kattints ide

2014. május 27.

Ki lenne a legelbűvölőbb szobatárs számodra?

Kattints ide

2014. július 22.

Melyik a legmegfelelőbb koronavatási bevonulóruha számodra?

Kattints ide

2014. október 15.

Melyik mesehős öltözködési stílusából érdemes ötletet merítened?

Kattints ide

2014. december 23.

VideókSzerkesztés

A videók rész 2013. május 30-án indult el párhuzamosan az Ever After High Youtube csatornájával. Mindkettő tartalmazza az összes webizódot, de az előbbire általában hamarabb felkerülnek.

Internetes tükörnaplókSzerkesztés

Az Internetes tükörnaplók rész 2013. május 30-án indult el. Ez a szekció három alpontból áll: kártyák, profilok és blogbejegyzések. Ez a három alpont minden EAH karakternél (aki rendelkezik ilyennel) be van illesztve.

Dátum Karakterek
2013. június 22.

Apple White, Briar Beauty, Madeline Hatter, Raven Queen

2013. szeptember 5.

C.A Cupid

2013. október 29.

Ashlynn Ella, Hunter Huntsman

2013. november 12.

Blondie Lockes, Cerise Hood

2014. január 29.

Cedar Wood, Dexter Charming

2014. március 25.

Lizzie Hearts

2014. március 27.

Holly O'Hair, Poppy O'Hair

2014. szeptember 2.

Duchess Swan

2014. szeptember 30.

Kitty Cheshire

EAH könyvjelzőSzerkesztés

Az EAH könyvjelző egy állapot aréna a felhasználók számára, mely megmutatja, hogy milyen szinten vannak, milyen eredményeket értek el, milyeneket érhetnek el, megtekinthető milyen kártyákat nyitott fel, és egyéb dolgokat, mint sorsuk írása. Ha egy nem regisztrált felhasználó lép az oldalra, akkor megjelenik egy intro, amit tartalmazza azt, mivel jár a regisztráció, tehát milyen játékokat kínál a honlap.

Személyre szabott hálószobaSzerkesztés

A személyre szabott hálószoba opció egy virtuális játék fajta a regisztrált felhasználók részére. Itt testre szabhatják a karakter szobáját úgy, ahogy jónak látják. Olyan lehetőségek is vannak, hogy megváltoztathassa a ruháját és megjelenését - plusz kínál gyors linkeket az üzletekhez, ha a felhasználó vásárolni szeretne új ruhát, és/vagy bútorokat.

Fusselvéle falvaSzerkesztés

Fusselvéle falva egy útkereszteződés, ahol a felhasználók dönthetnek, hogy melyik üzletet látogassák meg. A helyszín ismerős lehet az Ever After High epizódokból is, ez a hely egy bevásárlóutca féleség. Eddig csak két üzlet áll rendelkezésre, a halvány háttérből itélve, valószínű, hogy több üzlet is nyílhat a közeljövőben.

Fusselvéle falva butikjaSzerkesztés

Fusselvéle falva butikja egy olyan funkció, amelyet csak a regisztrált tagok vehetnek igénybe. Lehetővé teszi a tagok számára, hogy vásároljon ruhákat és egyéb öltözékeket a virtuális karaktere számára. A rendelkezésre álló ruhákat a rajzfilm ihlette, mivel hasonló (vagy azonos) ruhákat viselnek a karakterek benne. A boltban többféle stílus megtalálható: mindennapi viselet, Örökség napi viselet és a legszebb darabok. Ismert hibák a butikban: néha megjelenik, hogy vásároltál valamit, akkor is, ha a vagyon száma nem változik, és néha nem kapod meg a megvásárolt elemet. Néha 'egy ruhadarabból több jelenik meg, mint a vásárolt mennyiség, ami persze felesleges a virtuális baba számára.

Trónberendezési tárgyakSzerkesztés

A Trónberendezési tárgyak egy bolt a felhasználók számára az Ever After High weboldalán. Itt a személyre szabott hálószobába lehet virtuálisan bútorokat vásárolni. Úgy tünik, a megvásárolható tételek a fő karakterek által lettek ihletve, de a megvásárolható elemek száma folyamatosan nő.

Egyszer volt, hol nem volt magazinSzerkesztés

Az Egyszer volt, hol nem volt magazin a weboldal sarkán található meg, ez az Ever After High iskolaújsága. 2013. november 26-án indult el. Jelenleg nincs saját szakasza.

ForrásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki