FANDOM

Facebook
Facebook, Facebook/2013, Facebook/2014 és Facebook/2015
Facebook - Ever After High logo
Az
Ever After High Facebook fiók a második szociális média fiók, amit a Mattel készített. Nem ismert, mikor készült a fiók, hiszen a Mattel a regisztráció időpontját 1812-re tette a történet részeként, de valószínűleg 2012-ben történt. A fiókot 2013. május 30-án kezdték használni.

Az Ever After High Facebook fiók naponta frissítést kap. A bejegyzések között vannak baba előzetesek, webizódok és TV-előzetesek, karakter bemutatók, történetek, és a rajongók által létrehozott tartalmak. A tájékoztató szakasz továbbá tartalmaz néhány profilt.

MegjegyzésekSzerkesztés

  • A fiók bemutató szövege tartalmaz néhány különleges információt: "A mesék több ezer éve léteznek, ezek inspirálják képzeletben a világot. Egyes történetek olyan lenyűgözőek, hogy új generációkkal öröklődött. De nem létezett hely, ahol megtanítsák a legendás szülők tizenéves fiait és lányait. Egészen 1812-ig, mikor is a Grimm testvérek megnyitották az Ever After High kapuit, azt a középiskolát, amely megtanította a következő generációkat úgy élni, mint régen. A meséktől függ az osztály felállása, amit az Előkelők és a Zendülők elődjei határoztak meg. Az igazgató Milton Grimm, aki jelenleg futtatja a középiskolát úgy véli, a jövőbeli mesék a hallgatók figyelmességén múlik, és hogy az előre megírt sors holnapra legendává váljon."

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki