FANDOM

Faybelle's Choice (Fayebelle választása)
Faybelle's Choice - Faybelle is sorry
Olvasd el az átiratot itt: Faybelle's Choice (Fayebelle választása)/magyar átirat

Fejezet

3. fejezet

Kiadás dátuma

2015. július 16.

Előző rész

Bog Bash (Buli a lápon)

Következő rész

The Legacy Orchard (Az Örökség-gyümölcsös)

LeírásSzerkesztés

Vajon tragédiával vagy mesébe illő fordulattal zárul a történet, amikor Faybelle a Sűrűsötét erdő mélyén útját állja a csajokra támadó rettenetes szörnynek, majd töredelmesen bevallja, hogy ő eszelte ki az egész megtévesztő hadműveletet?

ÖsszegzésSzerkesztés

A négy lány Biggle Waggle-lel az Erdei ünnepséget keresik. Ashlynn úgy gondolta, hogy a séta segít Cupid-nak elfelejteni Dexter-t, de Cupid azt mondja, hogy nem kell többet aggódnia Dexter miatt és helyette, inkább élvezi az éjszakát. Meghallanak egy ijesztő zajt, amelytől megijednek és elfutnak. Faybelle sajnálatból megmenti a lányokat, megállítja a lényt, úgy, hogy egy fatörzset dob a lény lábára, amitől felborul. Felfedezik, hogy az Baba Yaga háza, benne a diákokkal, mindannyian kilépnek a ledöntött kunyhóból, és újra találkoznak a lányokkal. Miután megkérdezik, hogyan sikerült megtalálni őket, Raven elmondja, hogy Cedar mondta, hogy a lányok eltévedtek. Faybelle kijelenti, hogy ő volt az, aki miatt a lányok eltévedtek, és meglepődött, hogy mindent pozitívan kezeltek. Ennek ellenére, bocsánatot kér.

A Tündér Királynő megnyugtat mindenkit azzal, hogy a buli rájuk vár, és mindenkit meghívott, könnyítve a hangulatot. Mindenki izgatott, és az ünnepségre rohannak és táncolnak. Faybelle még mindig ideges, de Ashlynn elfogadta a bocsánatkérést és Faybelle csatlakozik hozzá a táncparketten.

KarakterekSzerkesztés

  1. Biggle Waggle
  2. Poppy O'Hair
  3. Ashlynn Ella
  4. C.A. Cupid
  5. Blondie Lockes
  6. Baba Yaga
  7. Raven Queen
  8. Dexter Charming
  9. Apple White
  10. Hunter Huntsman
  11. Cedar Wood
  12. Tündér Királynő
  13. Melody Piper
  14. Briar Beauty
  15. Lilly-Bo Peep

MegjegyzésekSzerkesztés

HibákSzerkesztés

  • A Gondos kiválasztás c. webizódban, Hunter azt állította, hogy a barátaival aznap este filmet néz, de ő mégis részt vesz az Erdei ünnepségen.

MásSzerkesztés

  • Ez az Erdei ünnepség utolsó webizódja.
  • A webizód magyar címe rosszul írja Faybelle nevét.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki