FANDOM

Faybelle Thorn
Profile art - Faybelle Thorn

Születésnap

N/A

Oldal

Előkelő

Szobatárs

Bunny Blanc

Legjobb barátok örökkön örökké

Briar Beauty az én legjobb barellenségem örökkön örökké, és Duchess Swan gonoszul király.

Faybelle Thorn része a Csipkerózsika mesének, mint a következő sötét tündér. Az előkelők oldalán áll, a családi becsület miatt. Amikor a Gonosz Királynő ellopta Faybelle édesanyjának szerepét, ő átkozta meg Csipkerózsikát. Faybelle azt akarja, hogy visszatérjen a szerepe, a családja miatt.

KarakterekSzerkesztés

SzemélyiségSzerkesztés

Faybelle Thorn egy vidám lány, aki várja, hogy ő játsza a gazembert. Bízik Raven Queen-ben, mivel a Gonosz Királynő, ellopta a gazember szerepet a Csipkerózsikában Faybelle anyjától.

Külső megjelenésSzerkesztés

Faybelle rendszeresen visel pompom ruhát. Sötétkék haja van, amit leginkább magas lófarokban visel. Tündéri díszítés van a szeme körül, szürkés színű bőre és kis tündér szárnya.

MeseSzerkesztés

Fő cikk: Csipkerózsika

KapcsolatokSzerkesztés

CsaládSzerkesztés

Édesanyja a gonosz tündér a Csipkerózsikából.

BarátokSzerkesztés

Duchess Swan-t véli legjobb barátjának. Faybelle sokat lógott Ginger Breadhouse-szal, mert barátok voltak gyermekkoruk óta. Mindkettejük anyja nagyképű volt, és Faybelle szerint ő jobb, mint Ginger. Ebben az időben, gyakran ellenségeskedett Ginger-rel, abban a hitben, hogy nem megfelelően követi a sorsát.

Ő és Bunny Blanc szobatársak.

IdővonalSzerkesztés

  • 2013. november 20.: A Mattel kéri Faybelle Thorn védjegyét.
  • 2014. február 8.: Faybelle Thorn bevezetésre kerül The Unfairest of Them All előnézetében.
  • 2014. március 25.: Faybelle Thorn debütált The Unfairest of Them All-ba.
  • 2014. május végén: Faybelle Thorn debütált Poppy O'Hair naplójában.
  • 2015. március 27: Faybelle Thorn debütált a Varázslatos meghívó c. részben.
  • 2015. május elején: Faybelle Thorn első babája bekerül az Előkelő babasorozatba.
  • 2015. május 5.: Faybelle Thorn profilját közzétették az Ever After High honlapján.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki