FANDOM

Gilesgrimm
Giles Grimm az Ever After High egyik alapítója, aki sokat utazott, mielőtt megalapította az iskolát 1812-ben. Sok időt tölt az Elveszett mesék tárában, amely egy titkos könyvtár az iskola alatt. Giles rendelkezik egy tükörrel, ami mindent megtesz neki, ennek segítségével mindig naprakész. A Koron-avató óta, társigazgató az Ever After High-ban, mert Apple, Raven és barátaik megtörték az átkát.

SzinkronhangSzerkesztés

Giles Grimm angol szinkronhangja Cam Clarke. A magyar hangja Harsányi Gábor.

KarakterSzerkesztés

SzemélyiségSzerkesztés

Keveset tudunk arról, milyen napjai voltak az Ever After High előtt, de akkoriban, ő és testvére Milton közel voltak egymáshoz. Egyszer találkoztak egy Gigi Grant nevű dzsinnel és Giles egy kis segítséggel talált neki egy barátot, hogy többé ne legyen magányos. Az eredmény Whisp lett, aki olyan volt Gigi-nek, mintha a testvére lenne. Egészen addig, amíg veszélyessé nem vált. Giles és Milton létrehozott egy mágikus tükröt, amivel sikerült megállítani Whisp-et.

Hosszú idő telt el 1812 óta, amikor Giles és Milton megalapították az Ever After High-t. Eredetileg az Ever After High könyvtárosa, de történt valami, és a testvérek kapcsolata rosszabb lett, és a testvére Giles-t megátkozta és az iskola alatti könyvtárban élt tovább.

Giles egyik pillanatról a másikra zavarossá tud válni, és lazább személy, mint Milton. Rébuszokban beszélt az átok miatt, és előnyben részesíti a zendülő érvet. Bár a nagy mese szerint, ha egy meseszereplő nem írja alá a Mesehősök Végzetkönyvét, az a végét jelenti az összes szereplőnek, Giles tudja, hogy ez valójában nem igaz, és sürgeti azt, hogy legalább az egyik diák elutasítsa a sorsát, hogy mindenki más szabad legyen.

MegjelenésSzerkesztés

Zöld a szeme, és szürke a haja mint Milton-nak, de az övé hosszabb és ápolatlanabb, valamint szakálla is van. Bőre világos. Gesztenyebarna kabátot visel és egy narancs színű mellényt. Szemüveget hord. Nadrágja szintén barna.

KapcsolatokSzerkesztés

CsaládSzerkesztés

Milton Grimm igazgató testvére.

MegjegyzésekSzerkesztés

  • Giles vezetékneve Grimm, ami egy hivatkozás a Grimm testvérek felé, akik 1812-től meséket gyűjtöttek.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki