FANDOM

Ginger Breadhouse
Ginger Breadhouse

Születésnap:

N/A

Oldal:

Zendülő

Szobatárs:

Melody Piper

Legjobb barátok örökkön örökké:

Cerise Hood. Nagyon hasonlóak vagyunk. Utáljuk, ha az emberek elvárják, hogy mások legyünk, mint valójában vagyunk.

Ginger Breadhouse egy 2014-ben megjelent karakter. Része a Jancsi és Juliska mesének, mint a következő boszorkány, és diák az Ever After High-ban. Szeret főzni, és a sors konfliktusa miatt egy zendülő.

KarakterSzerkesztés

SzemélyiségSzerkesztés

Ginger egy félénk lány, aki nem szereti a sorsát, és inkább cukrász a saját főzőműsorában. Édes természetű és megbocsátó.

MegjelenésSzerkesztés

Ginger rózsaszín haja két lófarokba van kötve, világos barna bőre és lila szeme van. Rózsaszín szemüveget visel, barna harisnyát, fekete kabátot, rózsaszín és narancssárga színű ruhát és egy rózsaszín és sárga színű cipőt, egy üst alakú táskával.

MeseSzerkesztés

Main article: Jancsi és Juliska

KapcsolatokSzerkesztés

CsaládSzerkesztés

Ginger anyja a boszorkány a Jancsi és Juliskából. A Ki a leggonoszabb a vidéken? c. könyvben Candy Witch-ként emlegetik, ugyanúgy, mint ahogy Ginger Witch is. Ebből az következik, hogy Candy a neve a regényekben a Ginger Breadhouse-nak.

BarátokSzerkesztés

Raven Queen barátságos vele. Cerise Hood-ot is barátjának tekinti. Faybelle Thorn és Ginger közel állnak egymáshoz már gyermekkoruk óta, ám közöttük feszültség van, mert Faybelle jobbnak találja magát. Mégis Faybelle gyakran beszél Ginger-ről, de rosszindulatú benyomással.

HáziállatSzerkesztés

Jelly Ginger nyúlós gumicukor hala. Véletlenül teremtette tudomány és a varázslat órán.

RománcSzerkesztés

Odavan Hopper Croakington II-ért.

IdővonalSzerkesztés

  • 2014. február 8.: Ginger Breadhouse bevezetésre kerül a The Unfairest of Them All-ban, mint Ginger Witch.
  • 2014. március 25.: Ginger Breadhouse debütál The Unfairest of Them All-ban, mint Ginger Witch.
  • 2014. május 19.: A Mattel védjegyet kér Ginger Breadhouse néven.
  • 2015. január 6.: Ginger megteszi rajzfilmes-debütálását a Ginger in the BreadHOUSE c. részben.
  • 2015. január 13.: Ginger profilja felkerül az Ever After High hivatalos weboldalára,

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki