FANDOM

Ginger Breadhouse védjegyes lett 2014. május 19-én és az első babák 2014. július 1. után jöttek ki. Egyenlőre 1 babája van és az eladások 3%-át teszi ki. Más termék nincs róla.

BabákSzerkesztés

ZendülőSzerkesztés

    • Ginger Breadhouse baba
    • Ginger Breadhouse profilja
    Vonal: Zendülő
  • Megjelenés: 2014
  • Választék száma: BBD41
  • Típus szám: CDH54

Baba: Mogyoró barna szem, fényes, aranyos rózsaszín ajkak és a réteges lila szemhéjfesték.

Ruházat: Ginger egy karcsú, színes és cukormintás ruhát visel. A ruhája többnyire egy mézeskalácsra hasonlít. Rózsaszín szemüveget visel. Egy motoros stílusú kabátot visel kékeszöld gombokkal. Ginger mézeskalács alapú harisnyát, rózsaszín és sárga cipőt visel.

Kiegészítők: A kiegészítői egy sárga karperec, egy rózsaszín gyűrű, egy rózsaszín fejpánt rajta egy miniatűr séf kalap, egy rózsaszín gyöngy nyaklánc és egy fekete üst alakú táska.

Extrák: Ezüst állvány, fésű és a napló.

Megjegyzések: A karperec és a gyűrű nincsenek rajta a profilon, és a gyöngy nyaklánc kék.

Sugar CoatedSzerkesztés

  • Ginger Breadhouse Sugar Coated baba
  • Ginger Breadhouse Sugar Coated baba
  • Vonal: Sugar Coated
  • Megjelenés: 2015.
  • Választék száma: ???
  • Típus szám: ???

Baba: Ginger könyökig érő rózsaszín haja nagy lófarokba van kötve. Ezüst szemhéjfestéke, rózsaszín ajka van.

Ruházat: Rózsaszín fodros ujjú felsőt visel és egy mézeskalács mellénnyel. A szoknyája rózsaszín, mézeskalács mintákkal, egy rózsaszín csöpögő övvel. Hosszú rózsaszín csizmát visel gyöngyökkel és csokoládé csepp mintával.

Kiegészítők: Ginger kiegészítői egy arany fejpánt, rajta fehér szakácssapkával, egy pár arany szemüveg, mézeskalács fülbevaló, sötét rózsaszín gyűrű, és egy arany karkötő.

Extrák:

Megjegyzések: Ez a baba csak a játékszettjével vásárolható meg.

JátékszettekSzerkesztés

Ginger-rel kapcsolatos játékszettek:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki