FANDOM

Ginger in the BreadHOUSE (A mézeskalácsház lánya)
Ginger in the BreadHOUSE - Ginger's treat shack
Nézd meg az átiratot itt: Ginger in the BreadHOUSE (A mézeskalácsház lánya)/magyar átirat

Fejezet:

3. fejezet

Kiadás dátuma:

2015. január 6.

Előző rész:

Best Feather Forward (Hattyúdal)

Következő rész:

Ashlynn's Fashion Frolic (Ashlynn divatbakija)

LeírásSzerkesztés

Ginger Breadhouse segítséget kap Raven Queentől, amikor megpróbálja mindenki számára egyértelművé tenni, hogy nem az előre megírt változat szerint szeretné leélni életét, hanem egyedül az észbontó finomságok készítése foglalkoztatja.

ÖsszegzésSzerkesztés

Ginger Breadhouse süteményeket hagy a diákok ajtaja előtt, mivel úgy véli, megtalálják őket másnap reggel. Mielőtt a lányok megeszik az első falatot, Helga Crumb durván félbeszakítja őket, feltételezve, hogy Ginger csak be akarja teljesíteni a velük szőtt végzetét. Az ablakon keresztül szól unokatestvérének, Gus Crumbnak. Mindenki undorral ledobja Ginger édességeit és undorodva tekintenek rá. Raven szerint nem kellene azért ezt tenniük, mert Ginger anyja így csalta Jancsit és Juliskát csapdába. Megevett egy falatot és jól kezeli mindezt, példát mutatva a többieknek. Ginger megköszöni Raven a támogatást, de Helga és a lányok elfutnak. Ginger szeretné megosztani tehetségét, de az emberek nem adnak neki lehetőséget erre.

Később Jack Horner, a csodálatos szakács jelenik meg az iskola előtt, mert azt a hírt kapta, hogy van egy szakács az Ever After High-ban aki a legjobb sütiket süti. Raven és Ginger megnyit egy kóstolós bódét, mely tömve van finomságokkal. Annak ellenére, hogy Helga és Gus babonás figyelmeztetéseket tesznek, Jack megízleli a pitét, és jóváhagyja a szóbeszédet, azaz Ginger csodás képességeit. Mindenki megkóstolja a desszerteket és egyértelműen oda vannak értük.

KarakterekSzerkesztés

  1. Ginger Breadhouse
  2. Raven Queen
  3. Ashlynn Ella
  4. C. A. Cupid
  5. Helga Crumb
  6. Gus Crumb
  7. Daring Charming
  8. Dexter Charming
  9. Hunter Huntsman
  10. Humphrey Dumpty
  11. Briar Beauty
  12. Blondie Lockes
  13. Jack Horner
  14. Apple White
  15. Hopper Croakington II
  16. Duchess Swan

MegjegyzésekSzerkesztés

HibákSzerkesztés

  • Amikor Ashlynn meg akarja fogni sütijét a haja kissé elcsúszik.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki