FANDOM

Holly O'Hair
Profile art - Holly O'Hair
Adatok

Születésnap

június 19

Oldal

Előkelő

Szobatárs

Poppy O'Hair

Legjobb barátok örökkön örökké

Poppy O'Hair és Blondie Lockes

Holly O'Hair Aranyhaj lánya. Az Előkelők oldalán áll, testvérével ellentétben. Ikertestvére Poppy O'Hair, akinek saját fodrászszalonja van. Holly lesz a következő Aranyhaj.
  • Elolvashatod a teljes profilt itt: Adatlapok (2014)
  • További érdekességeket találsz a kártyájáról itt.

SzinkronhangSzerkesztés

Holly angol szinkronhangja Colleen Foy.

KarakterekSzerkesztés

SzemélyiségSzerkesztés

Mivel Aranyhaj lánya, már megszokhatta, hogy mások arra használják a haját, hogy megszökjenek a toronyból, és úgy tűnik, szívesen segít nekik. Nagyon szeret olvasni, és gyakran mesél a nővérének Poppy-nak történeteket. Jelentős mértékben támaszkodik a saját meséjéhez.

MegjelenésSzerkesztés

Nagyon hosszú, vöröses szőke haja van egy fonattal az oldalán.

MeseSzerkesztés

Main article: Rapunzel

KapcsolatokSzerkesztés

CsaládSzerkesztés

Holly Rapunzel egyik lánya, aki Poppy előtt született, bár erről az O'Hair Split Ends (Hajvégek) című részben kiderült, hogy nem igaz. Ennek ellenére Holly lesz a következő aranyhaj, nem testvére.

BarátokSzerkesztés

A nővére Poppy, de Holly gyakran támaszkodik Blondie segítségére, ha bezáródnak mögötte az ajtók.

HáziállatSzerkesztés

Valószínűleg, Holly-nak van egy oroszlán kölyke.

RománcSzerkesztés

Holly titokban odavan Daring Charming-ért, de nem akarja, hogy bárki (elsősorban Apple) megtudja.

IdővonalSzerkesztés

  • 2013. február 7: Mattel védjegyet kér Holly O'Hair-nek.
  • 2013. július elején: Holly O'Hair debütál Apple és Briar naplójában.
  • Október 8, 2013: Holly O'Hair megteszi könyves debütálását A Mesehősök Végzetkönyvében.
  • 2014. április 17: A Mattel katalógusban megjelenik egy fotó a Holly O'Hair babáról.
  • 2014. május közepén: Holly O'Hair profilja megjelenik a Dexter Charming baba dobozának hátoldalán.
  • 014. május végén: Holly O'Hair első babája megjelenik az Előkelő babasorozat részeként.
  • 2014. május 27: Holly O'Hair profilját közzéteszik az Ever After High honlapján.
  • 2014. június 10: Holly O'Hair megteszi rajzfilmes debütálását a Poppy a Zelőkelő c. részben.

GalériaSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki