FANDOM

Holly O'Hair 2013. február 7-én lett védjegyeztetve. Az első baba 2014 május végén jelent meg. Jelenleg nem készült róla más termék. A babáinak száma összesen 2, ez teszi az Ever After High babakollekció kb. 4.17%-át.

BabákSzerkesztés

  • Holly O'Hair és Poppy O'Hair baba
  • Holly O'Hair és Poppy O'Hair baba
  • Holly O'Hair rajzolva

ElőkelőSzerkesztés

  • Vonal: Előkelő
  • Megjelenés: 2014 május vége
  • Választék száma: Nincs
  • Típus szám: BJH20

Baba: Holly gesztenyebarna haja egészen a térdéig ér! Haja arcára bomlik, bal oldalon egy fonat húzódik. Rúzsa ugyanolyan rózsaszín-piros, mint testvérének Poppynak. Szemhéjpúdere rózsaszínű.

Ruházat: Holly ruhája krémszínű, felső része gyapjú, melyen egy arany sáv fut végig. Szoknyáját minták borítják: rózsaszín virágok és arany hajfürtök. A ruha felül elhalványul: a lila fokozatosan fehérré válik. Harisnyája fekete, hálós-szerű. Kabátkája rózsaszínű, pufi ujjú az ujjakon cikcakk mintával, akár testvérének. A felsőrész ujjai mintha arany és fekete zsinórral lennének összekötve.

Kiegészítők: Hollynak két rózsaszín és arany karkötője van fonat stílusban. Fülbevalója arany színű és hajkefe formát ölt. Arany nyaklánca szintén fonat mintájú. Öve arany fürtöket szimbolizál, tiarája világoslila, a virágok válogatott méretűek rajta. Gyűrűje arany torony alakú, akár cipőjének sarka. Lábbelije fehér virágban végződik elölnézetben. Táskája magenta (színű) fekete szíjjal, rózsaszín rojttal és lila virágokkal az elején.

Extrák: Arany, vagy ezüst színű állvány és fésű jár hozzá, valamint könyvjelzője a naplójának.

Megjegyzések: Holly csak 2-es kiszerelésben vásárolható meg Poppyval.

  • Holly O'Hair Zűrös tavasz baba
  • Holly O'Hair rajzolva

Zűrös tavaszSzerkesztés

  • Vonal: Zűrös tavasz
  • Megjelenés: 2014. november vége
  • Választék száma: CDM49
  • Típus szám: CDM53

Baba: Holly haja világos Rózsaszín és pasztell lila csíkokkal. Arany rózsaszín füstös szem sminket és élénkvörös rúzst visel.

Ruházat: Holly fehér és pasztell lila ruhát visel. Az nyaklánca pasztell lila színű, és hasonlít a virágokra. Alatta fehér felső van, Holly egy vékony fekete inget visel. Van egy pasztell lila alsó rész a ruháját, és egy vékony, sötét krinolin alatta. Holly cseresznyepiros fonott-mintás leggings-szet visel, és világos lila csizmát cikkcakk csipkékkel és ezüst virágokkal.

Kiegészítők: Holly kiegészítői egy virág fejpánt, ami hasonlít az eredeti tiarájára (ami lila színű), egy pár egyszerű arany virág fülbevaló, fekete szőlő karkötő és egy  arany pillangó gyűrű. Holly-hoz jár egy hordható virág gyűrű.

Extrák: Egy arany állvány, fésű és a napló.

Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

Sugar CoatedSzerkesztés

  • Holly O'Hair Sugar Coated baba
  • Vonal:  Sugar Coated
  • Megjelenés: 2015.
  • Választék száma: ???
  • Típus szám: ???

Baba: Holly térdig érő haja lófarokba van kötve.  Sötét árnyalatú lila szem sminket visel és sötét piszkos-rózsaszín ajka van. Holly szemöldöke aranybarna színű.

Ruházat: Egy egyszerű, térdig érő rózsaszín ruhát visel egy mintás köténnyel. Holly rufflyt visel lila színű szövettel. Krém rózsaszín cipőt visel, egy csokoládébarna réteggel tetején, ami úgy néz ki, mint egy tölcsér fagylalt.

Kiegészítők: Holly kiegészítői egy jeges kék hajgumi, szív alakú fülbevaló, menta színű kesztyű a jobb kezén, és pasztell rózsaszín nyaklánc.

Extrák: A babához jön egy torta figura.

Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

ForrásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki