FANDOM

Hopper Croakington II
Apple's Tale - Hopper Croakington II
Adatok

Szülő

A békaherceg

Szüleim sztorija

A hercegnő és a béka

Oldal

Előkelők (Royals)

Hopper Croakington II a békaherceg fia. Része A békaherceg c. mesének, mint a következő béka herceg. A sors konfliktusa miatt egy előkelő, még feltáratlan okokból.

KarakterSzerkesztés

SzemélyiségSzerkesztés

Hopper lényegében két személyiség: az egyik a jókedvű béka, a másik a rámenős, esetlen ember. Ennek eredménye egy sokszor megismételt kör: a béka formájában megcsókólja egy bájos hölgy és ő emberré változik. A lány pedig arra utasítja változzon vissza a kis kétéltűvé. Hopper jól ismeri "trükkjét" és sajnálja szomorú állapotát.

MegjelenésSzerkesztés

Hoppernek vöröses-barnás haja, zöld szeme, világos és szeplős bőre van.

MeseSzerkesztés

Main article: A békaherceg

KapcsolatokSzerkesztés

CsaládSzerkesztés

Hopper apukája a békakirály, anyukája a hercegnő.

BarátokSzerkesztés

C.A Cupid némi szánalom miatt, azon dolgozik, hogy segítsen a fiún. Úgy tűnik Hopper nagyra értékeli Dexter Charming és Daring Charming-ot.

KisállatSzerkesztés

A Mesehősök Végzetkönyvében, Hopper szerez egy Drake nevű szitakötőt, ami tüzet tud lélegezni.

SzerelemSzerkesztés

Hopper őrülten szerelmes Briar Beauty-be, aki sajnos nem mutat érdeklődést az emberi formája iránt, de a lánynak megtetszett a béka jómodora, csak nem tudja, hogy a kettő ugyanaz a személy.

Hopper kapcsolatban áll Ginger Breadhouse-szal.

ÖltözködésSzerkesztés

Hopper fehér inget, pink mellényt és piros szmokingot hord arany hímzéssel és fekete gallérral. Krémszínű nadrágot visel, zöld zoknit és bőr cipőt hord magán. Mind emberi, mind béka alakban visel piros nyakkendőt és koronát.

Apple's Tale - Hopper on Legacy Day

Ezen a napon Hopper háromrészes öltönyt visel. Piros ing, zöld nyakkendő, fekete mellény és zöld kabát. Ezen felül prémes köpenyt visel. A tartozékok közé tartozik egy nagyobb korona és egy aranyérem is.

IdővonalSzerkesztés

  • 2013. május 14: A Mattel kérvényezi Hopper Croakington II védjegyét.
  • 2013. május 30: Hopper szerepel az Ever After High előzetesében.
  • 2013. október 8: Hopper Croakington II megteszi könyves debütálását A Mesehősök Végzetkönyveben.
  • 2014. augusztus 21: Hopper Croakington II profiljának kinézete kiderül az Ever After High Évkönyv  kiadás előtti példányában.

ForrásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki