FANDOM

Humphrey Dumpty Humpty Dumpty fia.                                               
Tumblr n2fakwiVew1r5ileko1 500.png

KarakterSzerkesztés

SzemélyiségSzerkesztés

Jó a technológiában és sok időt tölt a Tükör Laborban. Humphrey kicsit ideges Apple White körül. Szabadidejében szeret rappet hallgatni vagy énekelni.

MegjelenésSzerkesztés

A Mesehősök Végzetkönyvében egy élő tojás, vékony karokkal és lábakkal. A rajzfilmben egy átlagos magasságú ember világos bőrrel, szőke hajjal és barna szemmel.

MeseSzerkesztés

Main article: Humpty Dumpty

KapcsolatokSzerkesztés

CsaládSzerkesztés

Humphrey apja Humpty Dumpty.

BarátokSzerkesztés

Humphrey gyakran látható Dexter Charming-gel, aki a Koron-avatón a szavazáson mellette volt, és segít Blondie Lockes-nak a műsorában.

PetSzerkesztés

Humphrey-nak van egy csirkéje,  King Benedict . Ideges, amikor az emberek kakasnak hívják King Benedict-et, pedig valójában egy királyi csirke.

RománcSzerkesztés

Mint sok diák az Ever After High-ban, úgy tűnik ő is odavan Apple White-ért. Még az iskolai szabályokat is megszegné, hogy segítsen Apple-nek.

IdővonalSzerkesztés

  • 2013. október 8: Humphrey Dumpty megteszi könyves-debütálását A Mesehősök Végzetkönyvében.
  • 2014. február 4: Humphrey Dumpty megteszi rajzfilmes-debütálását a True Hearts Day Part 2-ben.
  • 2014. március 14: Humphrey Dumpty megjelenik a TükörNet szüNet spanyol kiadásában.
  • 2014. augusztus 21: Humphrey Dumpty profiljának kinézete kiderül Ever After High Évkönyv  kiadás előtti példányában.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki