FANDOM

Hunter Huntsman's Story
Book - Hunter Huntsman's Story cover

Író:

Shannon Hale

Kiadó:

Little, Brown and Company

Megjelenési dátum:

2013. október 1.

ISBN-10:

0349001960

ISBN-13:

978-0349001968

Előző:

Ashlynn Ella's Story

Következő:

A Mesehősök Végzetkönyve

ÖsszefoglalásSzerkesztés

Az utolsó napon, mielőtt visszamenne az Ever After High-ba, minden marad a régiben, a Huntsman kabinban: reggeli, majd házimunka. Hunter családja nem nagyon szokott beszélgetni, ami nem is baj, hiszen Hunter próbálja elrejteni a vegetáriánus irányvonalát a szülei elől. A takarítás után, Hunter elkíséri az apja, hogy ellenőrizze a csapdákat, legnagyobb döbbenetére. Hunter szemléli a sorsot, hogy vár rá. Miután a leckéket megtanulta apjától ő lesz a vadász, de nehezen egyeztethető a vadászat az állatszerető lelkiismerettel.

Ahogy ő és az apja elérik az üres csapdát, Hunter idegessé válik. A vadász látja, hogy állati szőrme van minden csapdán, de valahogy minden állat megszökött. Hunter feltette a gyenge történet arról, hogy az állatok esetleg elkerülték a csapdát. Találkoznak egy farmerrel, akinek kitört a bokája, és azt állítja, hogy látott egy farkast. Hunter úgy dönt, hogy felderíti, miközben az apja segít a sérült embernek hazajutni. Egész nap keresi, de nem talált farkas nyomokat.

Ahogy megy haza, Hunter hall egy madarat, aki bajban van. Úgy véli, hogy a leány hamarabb a madárfészekhez ér. Megihlette a kedvessége, és Hunter épít egy madárházat rögtönzött természetes anyagokból. Be akar mutatkozni neki, de emlékszik, hogy itt az Örökség éve, és ő nem része a sorsának. Az egyetlen vigasz a kötelességtudó hős álmodozása.

KarakterekSzerkesztés

  1. Hunter Huntsman
  2. A vadász
  3. A vadász felesége
  4. Fern Huntsman
  5. A farmer
  6. Ashlynn Ella

MegjegyzésekSzerkesztés

EgyébSzerkesztés

  • Hunter Huntsman's Story egyike a hét szabad elektronikus könyvnek, ami megjelent A Mesehősök Végzetkönyvével.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki