FANDOM

Profile art - Hunter Huntsman

Fülig szerelmesenSzerkesztés

Azt hittem, tudom, mi tesz hőssé valakit. Hisz pont ezt tanulom az Ever After Highban: a hős megmenti a lányt. És ha az ember történetesen királyfi, akkor az a sorsa, hogy beleszeressen a lányba. De mi van, ha annak ellenére szeretek bele a lányba, hogy a sors könyvében nem ez van megírva? Erre nem számítottam...

1. FejezetSzerkesztés

Igyekeznem kellett, nehogy lekéssem a pályaorientációs életpálya-tervezést keresztül haladva belebotlottam Sparrow Hoodba. ,,Sparrow, most nincs időm vad játékokra."

,,Az a fa a cél!" - kiáltotta, és azon nyomban kilőtt egy nyilat. Pesky, a mókusom véletlenül a nyíl felé vetette magát... Az a néhány másodperc örökkévalóságnak tűnt. A nyíl belefúródott a fába. ,,Pesky! Ó, NEM!" De szerencsére nem történt komolyabb baja. - ,,Várj, lecsapdosom ezt a néhány gallyat, és kiszabadítalak." - Felemeltem a fejszém, ám ebben a pillanatban valami a földre tepert.

2. FejezetSzerkesztés

Amikor magamhoz tértem, vadvirágok illata lengte be a környéket. - ,,Ne haragudj, amiért fellöktelek." - szólt a jelenés. A szeme ragyogott, mint a gyémánt. Maga a megtestesünt csoda.

Esetlenül bemutatkoztam: ,,H-Hunter vagyok". ,,Én meg Ashlynn - rebegte a tünemény. Vissza tudsz kísérni az iskolába?" Hevesen bólogatni kezdtem. Ashlynn említette, hogy elveszítette a gyűrűjét. Itt a nagy lehetőség! Ha sikerülne megtalálnom a gyűrűjét, együtt járhatnánk. De még soha nem hívtam randira lányt.

Ashlynn szerencsére tudta, mit kell ilyenkor felelni: ,,Igen, Hunter, nagyon szeretném."

3. FejezetSzerkesztés

Dexter Charming a szobatársam. Ő udvarlástan szakirányra specializálódott. Feltéptem az ajtót: - DEXTER!

,,Hu-hu-Hunter?" Úgy összerezzent, hogy csaknem kipottyant a szemüvegéből.

Körültekintően kellett fogalmaznom: ,,Tegyük fel, hogy tényleg odavagy egy lányért."

Dex idegesen vigyorgott. - ,,Van egy valamirevaló köntösöd és gallérod?" Nekem ugyanis nincs. Szerencsére Dexter kölcsönadta az egyik szerelését.

4. FejezetSzerkesztés

Hajnalban meg kellett etetnem az elvarázsolt vadakat az istállóban. Már majdnem befejeztem, amikor meghallottam Sparrow Hood hangját: ,,Egy mozdulattal lerántottam az ujjáról!" Sparrow valami csillogó dolgot tartott a kezében. - ,,Ashlynn gyűrűje."

Vissza kell szereznem a gyűrűjér! De hogyan?

5. FejezetSzerkesztés

Sparrow a csodatórium felé vette az irányt, én pedig mögé lopóztam. Egyszer csak megtorpant és fütyülni kezdett. Valaki visszafütyült. Titkos füttyjel! Előrántottam a tükörtelefont, és rácsaptam a Felvétel gombra.

Megvan. Tehát Duchess Swan cinkosa!

,,Minden a terved szerint alakult!- közölte Sparrow. - De mi a bajod Ashlynnel?"

Duchess kacarászva felelt: ,,Őt osztották Daring Charming mellé a hősképző gyakorlatra. Először úgy gondoltam a családi örökségként kapott gyűrűje önmagában is szép fogás, de amikor megláttam, hogy kivel..."

Ekkor közbeléptem: ,,Elég a fecsegésből! Ha megtudják, hogy elloptátok, mindketten fogdába kerültök. Ide azzal a gyűrűvel!"

6. FejezetSzerkesztés

Az Elvarázsolt Erdő felé iramodtam. Álomszépnek láttam Ashlynnt, amikor előre hajoltam, hogy kezet csókoljak neki. Ám a mozdulat közben felhasadt a kölcsön kapott köntös.

Elnevette magát. De hirtelen arcára fagyott a mosoly: ,,Soha többé nem találkozhatunk! Duchess meglátott bennünket!"

Duchess bevallotta, hogy az egész gyűrűs históriát ő tervelte ki! Lejátszottam Ashlynnak a tükörtelefon által rögzített, bizonyítékul szolgáló felvételt.  - ,,Senkinek sem fogja elmondani." A szívem megint vadul kalapálni kezdett: ,,Megtaláltam a gyűrűdet."

A karjaiba zárt: ,,Ó, én igazi hősöm!"

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki