FANDOM

A 2013. május 30-án debutált Mirror Blogok egy külön rész az Ever After High hivatalos weboldalán, ahol az EAH  fő karaktereinek adatait, kártyáját és üzenőfalát osztják meg.

BlogokSzerkesztés

Apple WhiteSzerkesztés

Üzenőfal Időpont
Csodabájos reggel virradt ránk. Tökéletes nap egy újabb elbűvölő tanév kezdésére. Varázstükröm szerint még mindig én vagyok a legszebb a vidéken. Naná, hogy is lehetne másképp?

2013. május 30.

Elnéztem Fusselvéle falva butikjába, hogy beszerezzek néhány cifraságot, melyekkel feldobhatjuk a hálószoba hangulatát. Vettem pát gonosz cuccot Ravennek, hogy legyen mivel feldíszítenie a szoba őt nyomasztó felét. Mit szóltok hozzá? 2013. június 22.
Tanévnyitó alkalmából hatalmas leárazások vannak az Üvegcipellőben. Feltétlenül vennem kell pár mesebeli lábbelit az új tanévre. Ashlynn kirakata igazán lenyűgöző! 2013. június 22.

Meseszép első nap a suliban. Mindenkinek ragyogott az arca a viszontlátás örömében.

2013.június 22.

Hókuszos kakaózás Daring Charminggal. Nem, dehogyis randizuk! Randizásracsak a történetem végén kerítek majd sort. Addig még temérdek időnk van.

2013. szeptember 4.

Órarend: Királyi rendtartás, koronámítás, grimmnasztika, hercegnőtan és konyhaművészet. 2013. szeptember 4.
A jó oszályzatok nem potyognak csak úgy az égből. Kell hozzá nemesi eltökéltség. Bizony, ez az előkelőknek megy legjobban. 2013. október 8.

Lázas izgalommal tölt el az Örökség napjának közeledte. Ennyivel is közelebb kerülök a történetem boldog betetőződéséhez.

2013. november 14.

Teljesen feldúl Raven viselkedése. Folyton azt hajtogatja nem akar gonosz királynővé válni. De hát miért méltatlankodik, ha neki ez van előírva?

2013. november 14.

Ötöst kaptam a királyi rendtartás dolgozatomra. Készen állok a trón elfoglalására!

2013. november 14.
Lázas izgalommal készülődöm a Tiszta Szívek Napjának megünneplésére. Nem véletlenül, hisz időtlen idők ótanem ünnepeltük meg méltóan e szívhez szóló napot! 2014. január 29.
Eljön majd a nap, melyen mesebeli királyfim feltárja érzéseit, és tálcán kínálja majd nekem szívét. 2014. január 29.
Még mindig teljesen a legutóbbi álmom hatása alatt állok. Álmomban Raven Queen esküt tett a Mesehősök Végzetkönyvében előre megírt sorsa beteljesítésére. Remélem, az álmom valóra válik! 2014. március 25.

Briar BeautySzerkesztés

Üzenőfal Időpont
Egész elálmosodtam a hírre, hogy nem Apple-lel kerülök egy szobába. De felrázott, hogy megpillantottam új szobatársam, Ashlynn elbűvölő cipőgyűjteményét. Ashlynn megengedte, hogy kölcsönvegyem őket. 2013. május 30.
Ma este fergeteges teaparti lesz Maddiék szobájában. Nem is kezdődhetne jobban az első hét. 2013. június 22.
Tanítás előtt elhívom Apple-t vásárolni Fusselvéle falva butikjába. Tudom, mindent megtesz, hogy előkelőnek tűnjön, de némelyik ruhája már rég kiment a mesedivatból. 2013. június 22.

Melyik tanévkezdő buliba menjek este? Kész átok, ha az ember lánya ennyire népszerű!

2013. június 22.
Igazán nem szeretnék senkinek sem a terhére lenni, de felkeltene valaki húsz perc múlva? 2013. június 22.
Már sokadszorra hallgatom újra kedvenc DJ-m Melody Piper egyik számát. 2013. szeptember 4.
Előkelőnek lenni azért buli, mert nevünk mindig szerepel a vendéglistán. 2013. november 14.
Ma elviszem tisztálkodni Divacornt, a kis egyszarvúmat. Hadd legyen meseszép az új tanévben! 2013. november 14.
Be kell vágnom egy dupla hókuszos kakaót, nehogy elnyomjon a buzgóság a mai koronámítás órán. 2013. november 14.
Ma kötélpályán fogunk siklani az Elvarázsolt erdőben! Ragyogó buli lesz! 2013. december 13.
Gigantikus bulit szervezek a Tiszta Szívek Napjára. 2014. január 29
Sikerült felkérnem Melody Pipert, hogy ő keverje a számokat a Tiszta Szívek Napja alkalmából szervezett bulin. Fergeteges parti lesz! 2014. január 29.
Majd leragad a szemem...ZZZZZZZ!

Madeline HatterSzerkesztés

Üzenőfal Időpont
Végül nem Raven szobatársa leszek. Kitty-vel fogok egy szobában lakni. 2013. május 30.
Earl Grey szerint szervezhetnénk egy bolondos teadélutánt a tanévkezdés kalapjából. Lássuk csak, kiket hívjunk meg... 2013. június 22
Briart ma is elnyomta az álom óra közben. Ez a csaj sorsához méltóan éli életét! 2013. június 22.
Ma a Bolond Kalapos teázójában emelem kalapom a vendégekért. Szeretettel várok mindenkit egy teáscsészére, vagy egy csésze teára! 2013. június 22.
Zsákbakutyus és zsákbamalacka. (Érts: mindenki szabadon határozhat a saját sorsa felől) 2013. szeptember 4.
Szenzációs teazacskó! A mesebédlő még többféle teát rendelt a Bolond Kalapos teázójából, így még több csodatea közül választhatunk. 2013. szeptember 4.
Ádom-bádom, imádom az új kalapom! 2013. november 14.
Vajon a májusi cserebogár egy hónap múlva is májusi csodabogár?...Igaz mondás! Igaz csak egy mondás. (Értsd: ha nem rébuszokban beszélsz, többen értik majd, mit takar a szavad) 2013. november 14.
Tealé-mi-az órára fogok járni. Ez a kedvenc teatárgyam! 2013. november 4.
Megbeszéltük Ravennel, hogy együtt töltjük a biflaközt a könyvmolydában. 2013. december 13.
Buli a Tiszta Szívek Napja alkalmából? Hát ez fanteasztikusan hangzik! 2014. január 29.
Csodálatos ötletem támadt! Mivel mindenkit kedvelek, a bulin részt vevő összes mesehősnek adok egy darabot a szívemből! 2014. január 29.
Kitty Chesire egész éjszaka Earl Greyt hajkurászta a hálószobánkban, végül konstatálta, hogy soha az életben nem lesz képes elkapni. Ennivaló kis pocok. 2014. március 25.

Raven QueenSzerkesztés

Üzenőfal Időpont

Most tudtam meg, hogy nem Maddie-vel kerülök egy szobába. Apple White lesz az új szobatársam???

2013. május 30.
Maddie fergeteges teazsúrt szervezett mára az új tanév kezdetének alkalmából. Mivel Csodaországból származik, elég bolondos bulikat szokott rendezni! 2013. június 22.
Apple elhatározta, hogy segít berendezni a hálószoba engem illető részét. Méltányolom az erőfeszítését, de magamtól azért "kicsit" más berendezési tárgyakat választottam volna.

2013. június 22.

Ma vettem egy rózsaszínű bájtortát Apple-nek, csak úgy, kedvességből. Megpróbálok nem "gonosz" szobatárs lenni. 2013. június 22.
Ma kifejezetten bal lábbal keltem. Először a hollófekete palástomba akartam burkolózni, de végül meggondoltam magam, mert mégsem akartam ennyire közhelyes lenni. 2013. szeptember 4.
Vajon mit csinálnék, ha nem lenne megírva számomra, hogy gonosz királynő lesz belőlem? Lehetnék például egy zenekar szólógitárosa, vagy gondját viselhetném néhány erdei teremtménynek. 2013. szeptember 4.
Nem jön álom a szememre. Sokat emésztettem magam az Örökség Napja miatt. 2013. november 14.
Tényleg előre el lenne rendelve a sorsunk? Vagy módunkban áll megváltoztatni? 2013. november 14.
Az idei órarend szerint csupa gonosz varázslattal teli órára fogok járni: általános gonoszkodás, házrontástan, boszorkánymesterség, gonosz átkok történelmi áttekintése, bűbájosan gonosz átkok és boszorkányos gazdálkodás. 2013. november 14.
Ma találkozom Dexterrel, hogy ebben a nagy hajtásban kicsit kiszellőztessük a fejünket. Elsétálunk az Elvarázsolt erdőbe, és egy bűbáj erejéig pihenni fogunk. 2013- december 13.
A sorsom megváltoztatása érdekében tett lépések annyira lekötötték minden energiámat, hogy időtlen idők óta nem voltam bulizni. Tiszta Szívek Napján behozom a lemaradást. 2014. január 29.
Mivel igaz barátnak is adhatjuk a szívünk, lehet hogy Madeline Hatternek kellene adnom, hisz ő a legjobb barátnőm örökkön örökké. 2014. január 29.
Szentséges Grimm! Apple White megint dalra fakadt... Na, igen! Ennyit a felhőtlen hangulatban kezdődő reggelről a saját hálószobámban. 2014. március 25.

C.A CupidSzerkesztés

Üzenőfal Időpont
Szeretek másokat arra buzdítani, hogy a szívükre hallgatva hozzák meg döntéseiket, de én magam miért találom oly nehéznek megfogadni ezt a tanácsot? 2013. szeptember 4.
Elindítok egy tanácsadói előadás sorozatot a Tü-Körkép műsoromban, hogy segíthessek az Ever After High-ba járó diákoknak saját akaratuk szerint, örökkön örökké tartó boldogságot hozó módon alakítani sorsukat. 2013. szeptember 4.
Nyilaim nélkül is megtapasztalhatod az első látásra villámcsapásként érkező szerelmet! Csak járj nyitott szemmel...és mindig a szívedre hallgatva hozzd meg a döntéseket! 2013. szeptember 4.
Rájöttem, hogy nem számít, előkelő, vagy zendülő lélek lakozik-e bennünk. Mindenki megérdemli, hogy sorsa jól végződjön! 2013. szeptember 4.
Szárnyaim ma izgatottan verdestek a mesebeli királyfim tekintetétől. 2013. szeptember 4.
Ma sokat ábrándoztam egy elbűvölő tekintetű srácról koronámítás órán. 2013. szeptember 4.
Ma ettem először bájtortát Fusselvéle falvában. Finom! Isteni finom és egyértelműen szívvel-lélekkel készült. 2013. november 14.
Egy srác teljesen megbabonázott és fogalmam sincs, mit kellene tennem. 2013. november 14.
Annyi csodálatos mesehőst megismertem az Ever After High-ban, mégis nagyon hiányoznak az előző iskolámba járó barátnőim. 2013. november 14.
Megelégeltem, hogy mindig az élet színfalai mögött várakozom. Elérkezettnek látom az időt arra, hogy magam is az örökkön örökké tartó boldogságot hozó útra lépjek! 2013. december 13.
Lázas izgalommal tölt el a Tiszta Szívek Napja! Ezen a különleges napon a mesehősök választottjuk tudatára hozzák valódi érzéseiket. Meg kell ünnepelni ezt a csodálatos napot! 2014. január 29.
Mert itt van ez a bizonyos srác. Vajon bevalljam neki, hogy szívem titkon érte dobog? 2014. január 29.
Ashlynn Ella álompárt alkot Hunter Huntsmannal. Példájukon felbuzdulva azon fogok fáradozni, hogy más, eredetileg nem egymásnak teremtett mesehősök is rátaláljanak örökkön örökké tartó boldogságot hozó társukra. 2014. március 25.

Ashlynn EllaSzerkesztés

Üzenőfal Időpont
Megyek az Elvarázsolt erdőbe beszélgetni az imádnivaló erdei barátaimmal. 2013. október 29.
A mai mágikus környezettan óra - hogy is fogalmazzak - egészen varázslatosan alakult. Nagyon érdekes megismerni az életterünkért szolgáló világot! 2013. október 29.
Imádom a bűbájvirágok illatát. Olyan valakire emlékeztetnek, aki fontos szerepet tölt be az életemben. 2013. október 29.
Bár számomra örökkön örökké tartó boldogságot ír elő a sors, nem feledkezem meg anyukám tanításáról sem. Szerinte ugyanis úgy kell elképzelni az életet, mintha a jobb cipellő mindig a bal lábon lenne. 2013. október 29.
Ma szinte idő előtt érkeztem a mesebédlőbe. Egy percet sem szeretnék késni. Sehonnan. 2013. október 29.
Tudom, hogy a sorsomban az van megírva, hogy feleségül menjek egy számomra kijelölt mesebeli királyfihoz, de mi van, ha nekem ez a verzió nem tetszik, és más végkifejletet szeretnék? 2013. október 29.
A szobatársam Briar Beauty már megint alszik...délután háromkor! 2013. október 29.
Jó lenne pár pántos magas sarkú, éktalpú cipellő. Rendelnem kell néhányat az Üvegcipellőcskébe! 2013. október 29.
A mesebédlő ünnepi fogásában a vegetáriánusok is kedvükre válogathatnak a sok-sok lehetőség közül. 2013. november 14.
Nagytakarítást szervezünk az Elvarázsolt erdőbe. Felelősséggel tartozunk világunk természeti kincseinek megőrzéséért. 2013. november 14.
Olyan valakinek fogom adni a szívem, ami mellett mindig különlegesnek érzem magam. 2014. január 29.
Szentséges Grimm! Miért ilyen komplikált ez az egész randi dolog? 2014. január 29.
Tudom, hogy bombaként robbant a hír, mégis örömmámorban úszom, hogy végre mindenki tisztában van az igazsággal! 2014. március 25.

Hunter HuntsmanSzerkesztés

Üzenőfal Időpont
Ma hamburgerezünk egyet Dexterrel és Daringgal...én persze vegetáriánust fogok kérni. Mi, vegetáriánusok is kedvünkre válogathatunk a menük között. 2013. október 29.
Van egy óriási titkom! 2013. október 29.
Dexter Charming haverommal együtt tanulunk tudás és bűverő órára. 2013. október 29.
Sorsomban az van megírva, hogy hőssé váljak...így nagy nyomás nehezedik rám. Ugyanakkor jó érzés is ennek tudatában lenni. A leendő vadász büszkén vállalja a küldetését! 2013. október 29.
Buli egy kis country zenére. Micsoda fantasztikus hangulatot teremt az élőzene az akusztikus gitárral. 2013. október 29.
Ma megyek az istállóba megetetni a varázslatos vadállatokat. Griffmadarak, sárkányok, és rettenetes farkasok, megannyi csodálatos jószág! 2013. október 29.
Ma randim lesz a mesebédlőben azzal az igéző tekintetű királykisasszonnyal! Nagyon izgatott vagyok. 2013. október 29.
Az Elvarázsolt erdő valóban a varázslatos hely. Legszívesebben ott töltöm a szabadidőmet. 2013. október 29.
A mai sárkányirtás óra elmaradt. Juhé, irány az erdő! 2013. november 14.
Hisztek az igaz szerelemben? Én igen! 2013. december 13.
A szívem egy elbűvölő királykisasszony rabja. 2014. január 29.
Azt hiszem, a szívem darabokra tört. 2014. január 29.
Immár publikus, Ashlynn Ella a barátnőm! Ezt kitörölhetetlen tintával is leírom. 2014. március 25.

Blondie LockesSzerkesztés

Üzenőfal Időpont
Már alig várom a mai érvelésteccika órát. Lenne egypár szavam róla, hogy miért kellene hetedhét országra kiterjeszteni a műsorszórást a piperetükörre emlékeztető kivetítőkön (ebbe a kategóriába tartozik a Tü-Körkép műsorom is)... 2013. november 12.
Briar Beauty-val segítünk Ashlynn Ellának feltölteni az Üvegcipellő cipőbolt raktárkészletét, hogy minden tökéletesen rendben legyen az Örökség napja alkalmából tartott kedvezményes cipővásáron. 2013. november 12.
Ki nem állhatom, amikor egyesek kulcsra zárják a hálószobájuk ajtaját. A zár csak arra jó, hogy megakadályozza az ajtót eleve elrendelt sorsa beteljesítésében. 2013. november 12.
Briar Beauty-nál tett látogatásom során csodaszép nyakláncot láttam Briar szobájában, így hát kölcsön is vettem! 2013. november 12.
A Tü-Körkép című varázstükrös műsorom nem terjeszt holmi mendemondákat. Szerkesztőként kínosan ügyelek arra, hogy minden sztorim kínosan igaz és tökéletes legyen. 2013. november 12.
Olyan mesebeli királylány vagyok, aki még nem találta meg mesebeli királyfiját. A szobatársam, C.A. Cupid segítségével remélhetőleg sikerül rátalálnom. 2013. november 12.
Nem mindenki ismeri töviről-hegyire a rólam szóló történetet, elég az hozzá, hogy előkelőnek tartom magam. 2013. november 12.
A forró zabkása látványa és illata lobogó vágyat ébreszt bennem… és ha még mézet is adnak hozzá! 2013. november 12.
Ma megyek a Hajtorony fodrászszalonba a szokásos heti fazonigazításra. Fontos, hogy göndör hajfürtjeim tökéletesen kunkorodjanak. 2013. november 12.
Ki nem állhatom, amikor Apple White™, a legjobb barátnőm folyton amiatt aggodalmaskodik, hogy Raven Queen™ hajlandó-e felesküdni eleve elrendelt sorsára. 2013. december 13.
Még nem döntöttem el, hogy kinek adjam szívem. Tökéletes döntést akarok hozni szívem választottját illetően! 2014. január 29.
Előkelő származásomnak megfelelően egy királyfinak kellene adnom a szívem. De vajon melyiküknek? 2014. január 29.
Az Ever After High-ban szárnyra kapó históriák mögött megbúvó igazságot feltáró műsorom elnyerte a legrangosabb díjat. Ez is csak azt bizonyítja, hogy a mesehősök mennyire vakon hisznek a saját maguk által kreált koholmányokban. 2014. március 25.

Cerise HoodSzerkesztés

Üzenőfal Időpont
Sok fejtörést okoz a tealé-mi-az órán kapott házi feladat megoldása, ezért majd Madeline Hatterrel együtt vesszük át az anyagot. 2013. november 12.
Ma titkos találkám lesz vacsorával egybekötve: apuval fogok találkozni. Remélem, finom pecsenyét szolgálnak fel, és jót dumcsizunk majd. 2013. november 12.
Anyu az élénkpirosért rajong, nekem meg a skarlátvörös tetszik a legjobban. 2013. november 12.
Tudom, sokan magányos farkasnak tartanak, pedig a barátaim alkotta „falkával” szorosan tartom a kapcsolatot. 2013. november 12.
Éjjel holdtölte lesz. Remélem, mindenkit elkerül nagy, gonosz végzete a teliholdas éjszakán. 2013. november 12.
Teljesen beleborzongtam a kapucnimba az izgalomtól, amikor meghallottam, hogy Raven esetleg nem esküszik fel eleve elrendelt sorsa beteljesítésére. 2013. november 12.
Imádom bűvöletbe ejtően piros varázsköpönyegemet. 2013. november 12.
A szobatársam, Cedar Wood a világ legédesebb pofája, csak egyáltalán nem tud titkot tartani. 2013. november 12.
Ma tanítás után kiruccanok az erdőbe szórakozni. 2013. november 12.
Már most csorog a nyálam az esti ünnepi díszvacsora fogásainak jegyzéke láttán. Imádom a sonkát és a sertéssültet is. 2013. december 13.
Nem kötelező holmi előre kijelölt mesebeli királyfinak adni szívünk. Odaadhatjuk örök barátunknak vagy egy olyan daliának is, aki teljesen váratlanul toppan életünkbe. 2014. január 29.
Még nem döntöttem el, hogy kinek adjam szívem. Lehet, olyanra esik választásom, akire nem is gondolnátok! 2014. január 29.
Fény derült Ashlynn Ella és Hunter Huntsman féltve őrzött, félelmetes titkára. Szerintem óriási, amit művelnek. Szeretem azokat a valószínűtlen párokat, melyeknek tagjai fittyet hánynak a szerelmi falkaszabályokra. 2014. március 25.

Dexter CharmingSzerkesztés

Üzenőfal Időpont
Elképesztő, milyen jól ment a feladat a mai hősképzés órán. Sikerült a kiszabadítós jelenetig uralni a helyzetet. 2014. január 29.
A vonzó, férfias kisugárzás nálunk családi hagyomány, néha mégis az az érzésem, hogy csak bátyámnak, Daring Charmingnak jutott belőle. 2014. január 29.
Ha sorsom szerint – családom többi tagjához hasonlóan – egy végveszélyben sínylődő leányt kell kiszabadítanom, akkor miért pont olyan valakiért vagyok oda, aki szemmel láthatóan nem szorul segítségre? 2014. január 29.
Az imént kaptam egy kedves üzenetet a húgomtól, Darling Charmingtól. Nagyon hiányzik! 2014. január 29.
Beülünk C.A. Cupiddal egy pohár hókuszos kakaóra. Cupid csuda jó barátnőm. 2014. január 29.
Összeszedem a bátorságom, és Tiszta Szívek Napján megvallom érzéseimet szívem választottjának. 2014. január 29.
Együtt tanulunk tudás és bűverő órára szobatársammal, Hunter Huntsmannel. 2014. január 29.
Ma egy pillanatra levettem a szemüvegem a mesebédlőben, hogy megtisztogassam, és azon nyomban két hercegnő is mellém telepedett. Hát nem szemkápráztató? 2014. január 29.
A mai felsőfokú udvarlás órán nyújtott teljesítményem totál bukta. Elakadt a szavam, és teljesen belesültem a szövegbe. Sok csiszolnivaló akad még csáberőmön. 2014. január 29.
Hunter Huntsman ma teljesen a koronámra tette a bogarat azzal a kijelentésével, hogy valójában az előkelőkkel tart. Tuti, hogy van valami közte és Ashlynn Ella között! 2014. január 29.

Cedar WoodSzerkesztés

Üzenőfal Időpont
Egy egész fazékkal be tudnék vágni nagyapa főztjéből. Micsoda tésztákat tudott főzni! 2014, január 29.
Éjjel rémes álmom volt. Egy gonosz fakopáncs is feltűnt benne. 2014. január 29.
Képtelen lennék hazudni. Őszintén szólva nagy örömmel tölt el, hogy Raven Queen nem volt hajlandó esküt tenni a Mesehősök Végzetkönyvében előre megírt sorsa beteljesítésére. 2014. január 29.
A jelenlétemben mindenkinek jól meg kell válogatnia szavait, de – úgy vélem – ha ez az átok nem ülne az orromon, a barátaim nyilván nagyobb bizalommal viseltetnének irántam. 2014. január 29.
Lehet, hogy még nem váltam teljesen hús-vér lánnyá, de a barátaim és az érzéseim nagyon is valósak! 2014. január 29.
Festek egy elbűvölő képet Piroskáról szobatársamnak, Cerise Hoodnak. 2014. január 29.
Először azt hittem, csak mese habbal, hogy mindenki szabadon határozhat saját sorsa alakulásáról. 2014. január 29.
Rohanok a zendülők tanulószobájába. Tealé-mi-az vizsgáról fogunk társalogni Madeline Hatterrel, mert nem szeretnék karót kapni. 2014. január 29.
Valami készülődik. A sok sugdolózás alapján egyértelmű. De nem hibáztatom a barátaimat, amiért nem kötik az orromra, amit tudnak. Mindenki tisztában van azzal, hogy képtelen vagyok titkot tartani. 2014. január 29.
Lázasan készülődöm a Tiszta Szívek Napja alkalmából szervezett bulira. Részletek később. 2014. január 29.

Lizzie HeartsSzerkesztés

Üzenőfal Időpont
Bár sokszor üvöltözök olyanokat, hogy „LEFEJEZNI!”, meg hogy „FELNÉGYELNI!”, mindebből nem következik, hogy vaskalapos örült lennék. Ha jobban ismernének, tudnák, hogy felfortyanásaim egészen más személyiséget rejtenek. 2014. március 25.
Felkeresem Csodaország ligetet. Ott vadul burjánzanak a csodálatosabbnál csodálatosabb tünemények. 2014. március 25.
Egy rézgaras, egy cica, egy kártyalap, egy kalap és egy szárnyaszegett madár a fészekben. (Értsd: bárcsak visszatérhetnék otthonomba!) 2014. március 25.
A kártyalapok csodálatos napot jósoltak mára! Kroketteztünk Kitty Cheshire-rel, aki a legjobb barátnőm mindörökre. 2014. március 25.
Mások bolondnak tartanak, én viszont inkább csodalénynek mondanám magam. 2014. március 25.
Daring Charming tényleg nagyon elbűvölő. 2014. március 25.
A szívek leendő királynőjeként méreg és indulat helyett méltósággal és előkelő módon kívánok élni hatalmammal. 2014. március 25.
Túl gyakran használom a „LEFEJEZNI!” szófordulatot. Vissza kell fognom magam, mert a többi tini mesehős az arrogancia jeleként értelmezi. 2014, március 25.
Teázás Kittyvel és Madeline Hatterrel. A teázás fanteasztikus kikapcsolódás egy hosszú és fárasztó nap végén. 2014. március 25.
Egy pakli kártya segítségével felépítettem gyermekkori otthonom élethű mását, a kártyavárat. 2014, március 25.

Poppy O'HairSzerkesztés

Üzenőfal Időpont
Lázasan készülődöm az Ever After High-ba ikertestvéremmel, Hollyval. Felfedezhetem saját örökkön örökké tartó boldogságomat. 2014. május 27.
Mivel az Ever After High-ban én vagyok az egyetlen olyan diák, akinek nincs előre megírt végzete, ki kell választanom saját órarendemet. 2014. május 27.
Holly nem csupán a tesóm, ő a legjobb barátnőm is. 2014. május 27.
Rohanós nap a Hajtorony fodrászszalonban. Elkészítettem Apple White, Holly O’Hair és Blondie Lockes királyi frizuráját. 2014. május 27.
Találkozó Ashlynn Ellával, akivel este munka után beülünk egy pohár hókuszos kakaóra. 2014. május 27.
Lehet ugyan, hogy előkelő őseim vannak, de ettől én még nem vagyok az az örökké rendes és pedáns hercegnő. 2014, május 27.
Rettenetesen fontos, hogy nagy odaadással gondozzuk a hajunkat. Ezért nagyon sok lazacot eszem, amitől a hajam igazán egészséges marad. 2014. május 27.
Imádom, imádom, IMÁDOM a sálakat. 2014. május 27.
Ha kapok egy ollót és pár fésűt, remekművet tudok alkotni. 2014. május 27.
Bulizni a remek punk klasszikusokkal, miközben kitakarítom hálószobánkat. 2014. május 27.

Holly O'HairSzerkesztés

Üzenőfal Időpont
Amíg a toronyban éltem, rengeteg időm volt olvasni, így kívülről tudom már a történetemet. 2014. május 27.
Az Ever After High-ba járni olyan, mintha életre kelne az összes kedvenc tündérmesém, hogy velem lehessenek! 2014, május 27.
Egy hajszálnyival korábban jöttem a világra, mint a húgom, Poppy, így én leszek a következő Aranyhaj. 2014. május 27.
Egyszer majd szeretnék írni egy új tündérmesés könyvet, amelyben az összes új barátom szerepelni fog. 2014. május 27.
Most, hogy a húgom, Poppy az Ever After High-ba fog járni, remélem, megtalálja majd saját tündérmesés végzetét! 2014. május 27.
Megint kizártam magam! Szerencse, hogy segített Blondie Lockes, aki mindig ki tudja nyitni azokat a szörnyű ajtókat. 2014, május 27.
Odavagyok egy édes mesebeli királyfiért. Sajnos ő nem része a végzetemnek. 2014. május 27.
Mindennap nyírni kell a hajamat, különben teljesen kezelhetetlenné válik. 2014. május 27.
Daring Charming vöröses szőke hajfonatom segítségével mászott fel a toronyba, hogy megmentsen ma, királykisasszony-mentés órán. Ő az én hősöm. 2014. május 27.
Az én szobám az Ever After High legmagasabb tornyában van… ami igazán csodálatos lenne, ha nem lenne ekkora tériszonyom. 2014. május 27.

Duchess SwanSzerkesztés

Üzenőfal Időpont
Kirebbenek az elvarázsolt tavacskához. Annak vizén szeretek leginkább táncolni.

2014. szeptember 2.

Előkelő vér csörgedezik ereimben, milyen jogon kapom hát ezt az örökkön örökké tartó boldogtalanságot?

2014. szeptember 2.

Rendkívül borzolja a tollaimat, amikor azt látom, hogy a sors ezüsttálcán kínál mindent a suli többi előkelősége számára.

2014. szeptember 2.

Szobatársam, Lizzie Hearts remek barátnő, csak időnként túl hangos. Nem értem, miért kell folyton olyanokat üvöltöznie, hogy „CSAPJÁK LE” ezt, meg „CSAPJÁK LE” azt.

2014. szeptember 2.

Méltóságteljes és választékos hercegnő létemre azért az iskolai tanulmányokat is komolyan veszem.

2014. szeptember 2.

Legjobb barátnőmmel, Faybelle Thornnal elnézünk Fusselvéle falvába vásárolni.

2014. szeptember 2.

A klasszikus balettek zenéje megnyugtat, a tollaim is kevésbé hullanak, amikor ilyen zenét hallgatok.

2014. szeptember 2.

Apple White még nem tett pecsétet Daring Charminggal való egybekelésére, szóval van még esély úgy alakítani a dolgokat, hogy Daring váljon örökkön örökké boldogságom egyik kulcsszereplőjévé.

2014. szeptember 2.

Ma bal lábbal keltem fel. Gyászosan fekete hattyúnak öltözött nap elé nézünk.

2014. szeptember 2.

Igyekszem fehér hattyúhoz illően alázatossá, szerénnyé és érzékeny lelkűvé válni. Ez sokkal nehezebb, mint hittem!

2014. szeptember 2.

ForrásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki