FANDOM

Doll stockphotography - Playset Fainting Couch loose
Az első babák után 2013 júliusában megjelentek az első játékszettek, de csak decembertől lehetett megvenni. Ez a két darab bútor Apple White-é, és Raven Queen-é.

JátékszettekSzerkesztés

Mesés hálószobák - Apple White kanapéja Szerkesztés

    • Fainting Couch
    • Fainting Couch csomagolás
    Vonal: Játékszettek
  • Megjelenés: 2013 december elején
  • Választék száma: BDB16
  • Típus szám: BDB18

Nagy darabok: Egy nagy ágy számos alma dekorációval, piros függöny, fehér oldalpárna, kiegészítve egy szemüvegtartó rekesszel, egy fekete takaró almás motívumokkal és egy alma alakú párna Apple monogramjával. Van alul egy áttetsző ágyneműtartó a takaró számára.
Kis darabok: Fekete szemüveg, csak a játékszetthez tartozó nyaklánc, tükör és egy laptop.
Megjegyzés: A játékszetthez nem jár baba, de az Előkelő Apple White baba (ami 2013 július elején jelent meg) tökéletesen passzol hozzá.

Mesés hálószobák - Raven Queen sminkasztalaSzerkesztés

    • Destiny Vanity
    • Destiny Vanity csomagolás
    Vonal: Játékszettek
  • Megjelenés: 2013 december elején
  • Választék száma: BDB16
  • Típus szám: BDB17

Nagy darabok: Egy nagy asztal faliújsággal, asztali lámpával, egy díszes tükörrel, és székkel.
Kis darabok: Csak a játékszetthez tartozó fejdísz, lámpák és íróasztal kiegészítők.
Megjegyzés: A játékszetthez nem jár baba, de a Zendülő Raven Queen baba (ami 2013 július elején jelent meg) tökéletesen passzol hozzá.

Választék kapcsolatokSzerkesztés

nincs információ

Baba naplókSzerkesztés

nincs információ

ÖtletSzerkesztés

Apple kanapéja debütált az Apple's Tale: The Story of a Royal-ban és a True Reflections-ban.

ForrásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki