FANDOM

Just Sweet (Édes és kész)
Just Sweet - new dress.jpg
Olvasd el az átiratot itt: Just Sweet (Édes és kész)/magyar átirat

Fejezet

3. fejezet

Kiadás dátuma

2015. április 23.

Előző rész

Chosen with Care (Gondos kiválasztás)

Következő rész

Through the Woods (Az Elvarázsolt Kerek Erdő)

LeírásSzerkesztés

Raven Blondie-hoz folyamodik jó tanácsért, hogy megtudja, miként küzdhető le „az első randi előtti frász”.

ÖsszegzésSzerkesztés

Madeline teázik a csarnok közepén, Raven alig figyel, mert a randin jár az esze. Madeline azt tanácsolja Raven-nek, hogy keresse meg Blondie-t. Eközben Dexter kimondja az érzelmeit, amiket Daring is hall.

A kávézóban, Raven jelzi Blondie-nak az asztalánál, és Blondie rendkívül izgatott, mert a műsorában a "cupcake díszítés" kezdődik. Kérdezne valamit Faybelle-től, aki egy cupcake-et eszik, de az arcába dobja a névtáblát és ellenségesen elsétál. Miután Blondie megjegyzéseket tesz Faybelle durvaságáról, Raven lassan kezdi magyarázni, hogy Blondie-val a randiról beszéljenek, de többször is megszakad.

Dexter fél attól, hogy a randi katasztrofális lesz. Daring tanácsot ad testvérének, és egyszerűen villog egy mosollyal a lányoknak, akik összeesnek. Dexter megteszi az első kísérletet, amely rosszul sült el. Raven-t irritálja Blondie hiperaktivitása, Raven elveszíti a varázslatának irányítását, és átalakítja Blondie ruháját, ami megfelelő lesz neki az adásra, elkíséri Raven-t, biztosítva, hogy minden "pont jó" lesz.

KarakterekSzerkesztés

  1. Madeline Hatter
  2. Earl Grey
  3. Raven Queen
  4. Poppy O'Hair
  5. Lizzie Hearts
  6. Dexter Charming
  7. Daring Charming
  8. Blondie Lockes
  9. Faybelle Thorn

MegjegyzésekSzerkesztés

HibákSzerkesztés

  • A szürke hajú lányról hiányzik a rendesen-kopott szürke csík.

MásSzerkesztés

  • Ez a webizód kapcsolódik a Just Sweet babasorozathoz.
  • Ezt a webizódot is pénteken sugározták, a következő webizódban folytatódnak az események.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki