Keresés örökkön örökké
640px-Finding Forever After - main
Link: http://www.everafterhigh.com/en-us/games/finding-forever-after

Forma:

PC

Régió(k):

Világszerte

Megjelenés dátuma(i):

2013. július 16.

Fejlesztő:

Mattel

Kiadó:

Mattel

Forgalmazó:

Mattel

Keresés örökkön örökké egy keresgélős játék, ami megjelent az Ever After High honlapján 2013. július 16-án. Öt fejezetből áll, melyben három szint van. Mindegyik fejezetben három tárgyat kell megtalálni és néhány kevésbé fontos elemet, hogy a karakterek használhassák.

A fejezetek három szintből állnak, hogy vissza lehessen játszani bármikor jobb pontszámokért. Azonban a jutalom többféle lehet.

TörténetSzerkesztés

Titkok feltárása

Amikor Raven Queen igéző képességeit latba vetve próbál meg segítséget nyújtani szobatársa Apple White számára megtalálni Apple naplójának elveszett kulcsát, véletlenül három darabra töri a kulcsot, és a darabkák varázslatos módon szétszóródnak az Ever After High környékén. A kulcs nélkül Apple titkos gondolatait bárki el tudja olvasni. Apple elhatározza, hogy felkutatja a kulcs hiányzó darabjait, hogy végre lakat alatt tudhassa naplója lapjait.

Finding Forever After - diary key

Varázslatos olvasmány

Raven Queen eddig nem rajongott a varázslásért, mostanában viszont kezd ráébredni, hogy ha sikerülne tökéletesítenie varázstudományát, talán több ráhatása lenne a dolgok alakulására. Ekkor ugyanis jobban tudná irányítani, hogy mit varázsoljon el. Talán még arra is képessé válna, hogy jó cél érdekében vesse be varázstudományát. Miután Vasorrú Bábától megtudta, hogy létezik egy Jó szándéktól vezérelt varázslat melegszívű gonosz királynők számára című tankönyvtrilógia, Raven minden erejét arra hokusz-fokuszálja, hogy felkutassa a trilógia köteteit.

Finding Forever After - magic books

Fergeteges buli!

Maddie és Briar együttes erővel szédületes előbulit szervez az Örökség Napja alkalmából. Szeretnék, hogy a buli minden résztvevő számára felejthetetlen élményt nyújtson, ezért úgy döntenek, DJ Bű~Bye-t kérik fel, arra, hogy zenét szolgáltasson a bulin. A lányoknak számos elintéznivalójuk akad a fergeteges buliig.

Finding Forever After - turntables

Fülig rejtélybe burkolózva

Cerise Hood minden nap kedvenc piros varázsköpönyegébe burkolózik. Nemcsak azért, hogy kerülje a feltűnést, hanem azért is, mert így az árnyak mélyén rejtőzve tud haladni. Cerise-nek tisztán kell tartania köpönyegét, hogy jól mutasson rajta. (Még egy súlyos titkot hordozó mesehős számára is elengedhetetlen, hogy jól nézzen ki!) Ugyanakkor ügyelnie kell arra is, hogy a köpönyeg varázsereje ne vesszen el a tisztítás hatására. A speciális tisztító főzet elkészítéséhez be kell szereznie minden szükséges hozzávalót.

Finding Forever After - cleaning potion

Természetes szépség

Ashlynn Ella számára korántsem biztató módon kezdődik az Örökség Napja. Mielőtt elkezdhetne szépítkezni a szertartásra, még át kell vennie egy cipőszállítmányt Üvegcipellő boltban, ám a szállítmány késik, kétségbeejtő módon késik.

Finding Forever After - jewelry

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki