FANDOM

Kiss and Spell
Kiss and Spell
Könyvek

Író

Suzanne Selfors

Kiadó

Little, Brown and Company

Megjelemés dátuma

2015. április 7.

ISBN-10

0316401315

ISBN-13

978-0316401319

Előző

Next Top Villain

Következő

A Semi-Charming Kind of Life

A Kiss and Spell a második könyv, a második Ever After High könyvszériából. Suzanne Selfors írta, 2015. április 7-én fog megjelenni.

TartalomSzerkesztés

Az Ever After Highban Ginger Breadhouse egyre inkább szeretne kilépni gonosz anyja hírnevéből és saját sorsát szeretné kovácsolni, mint cukrász és műsorvezető a Varázslatok Konyhájában. A probléma az, hogy elveszíti a stábot, és így hogyan tudná növelni a nézettségét, hogy Blondie Lockes műsorával is versenybe szálhasson. Ginger Rumpel professzorhoz fordul segítségéert, aki showstoppoló varázslattal látja el, csakhogy Hopper Croakington II kívánsága megnehezíti a dolgokat. Vajon vissza lehet vonni a kívánságot, mielőtt még túl késő lenne?

ÖsszegzésSzerkesztés

1. fejezet: Szállítás Ginger-nek

Melody örül, hogy Ginger Breadhouse muffinjai már készen vannak és alig várja, hogy megkóstolja az egyiket egyenesen a sütőből. Emlékezve arra, hogy eljött a szállítási idő, Ginger rohan a levél szobában. Elbúcsúzik a ragacsos kisállatától Jelly-tól és Melody-tól. Mivel a levél szoba messze van, Ginger rohan, több lépcsőházon keresztül és belefut néhány zendülőbe, akik szeretik a főztjét. Miután végre elérte a levél szobát, Ginger elkéri a csomagot a tompa troll hölgytől a pultnál, aki váratlanul elfelejtette a nevét, nem számítva, hogy hányszor látogatta. A troll hölgy átkutatja a csomagokat, és több MirrorCast témájú csomagot talál, pedig Ginger felhozza a témáját a Varázslatok Konyháját. Egy új MirrorCast műsor kezdődött, a Daring napja, ami sokkal népszerűbb, mint a Varázslatok Konyhája, mert egy epizódnak több a nézettsége, mint Ginger műsorának epizódjai együttvéve. Többé nem akar bosszankodni tovább, Ginger kisétál a levél szobából és lát egy horda lányt, akik egy tükröt néznek, ami egy nagy méretű fáról lóg. A Daring napját sugározzák, és a műsort egyértelműen lelkes rajongók nézik, ellentétben Ginger műsorával. Ginger alatt ismét elborult az a kétséges tény, hogy ő nem olyan híres, mint a többi diák, talán mert ő a mézeskalács-házikós boszorkány lánya.

KarakterekSzerkesztés

  1. Melody Piper
  2. Ginger Breadhouse
  3. Jelly
  4. Raven Queen
  5. Cedar Wood
  6. Troll hölgy
  7. Daring Charming
  8. Ashlynn Ella
  9. Holly O'Hair

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki