FANDOM

Kitty Cheshire
259px-Profile art - Kitty Cheshire
'

Születésnap

május 24.

Oldal

Zendülő

Szobatárs

Madeline Hatter

Legjobb barátok örökkön örökké

Lizzie Hearts ő a testvérem egy másik alomból.

Kitty Cheshire egy 2013-ban megjelent karakter. Része az Alice Csodaországban című mesének, mint a következő Vigyori Macska. A Zendülők oldalán áll, mert nem akarja követni a szabályokat. Azonban az egyetlen oka annak, hogy Kitty szeretné követni a sorsát, hogy az anyja büszke legyen és egy nap olyan akar lenni, mint ő - egy gyönyörű, okos csínytevőmester. Kitty inkább titkolja hovatartozását, hogy mindenki találgasson...

  • Elolvashatod a teljes profilt itt

SzinkronhangSzerkesztés

Az angol epizódokban Bekka Prewitt szinkronizálja.

KarakterSzerkesztés

SzemélyiségSzerkesztés

Kitty, akárcsak az édesanyja, imád bajt keverni és csínytevéseket űzni a tanárokkal. Általában mosolyog, még akkor is, ha bosszús. Madeline Hatterrel együtt hallja a Narrátorokat, ám sokszor figyelmen kívül hagyja párbeszédüket. A kötés megszállottja, szereti a fonalakat, ahogy egy macskához illik. Bármennyire is szereti idegesíteni társait, lojális és betartja szavát, főleg a Csodaországban történtek miatt. Barátai, Alistair Wonderland és Bunny Blanc - akár többi csodaországi barátja ottragadt és Kitty emiatt kissé bűntudatot érez, mert saját meglátása szerint ő is hibás ebben. Megfogadta, hogy megkeresi őket.

MegjelenésSzerkesztés

Kittynek két copfba felkötött hullámos levendula haja van lila csíkokkal.Valamint világos kék szeme és világos bőrrel rendelkezik. Gesztenyebarna ajakírt használ, és hegyes körmei kék szinben virítanak.

MeseSzerkesztés

Main article: Alice Csodaországban

KapcsolatokSzerkesztés

CsaládSzerkesztés

Édesanyja a Vigyori Macskahölgy.

BarátokSzerkesztés

Kitty legjobb barátjának véli Lizzie Hearts-öt, és olyan közel áll hozzá, mint egy testvér. Madeline Hatter a szobatársa, akivel úgy látszik szintén jól kijön. Csodaországban is számos barátja van. Jó barátságban van Alistair Wonderland-del és Bunny Blanc-kel, és kifejezetten sajnálja, hogy ők Csodaországban ragadtak, míg a többiek az Ever After High-ba menekültek.

ÁllatSzerkesztés

Kitty-nek van egy hernyója Carrolloo, és néhány macskája.

IdővonalSzerkesztés

  • 2013. május 14.: A Mattel védjegyet kér Kitty Cheshire részére.
  • 2013. május 30.: Kitty Cheshire megteszi rajzfilmes-debütálását Az Ever After High világa c. részben.
  • 2013. július eleje: Kitty megteszi naplós-debütálását Maddie naplójában.
  • 2013. október 8.: Kitty megteszi könyves-debütálását A Mesehősök Végzetkönyvében.
  • 2014. augusztus 21.: Kitty Cheshire profiljának stílusa kiderül az Ever After High Évkönyvének kiadás előtti példányában.
  • 2014. szeptember 30.: Kitty profilja felkerül az Ever After High weboldalára.

GalériaSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki