FANDOM

Kitty Cheshire, a tavasz legpimaszabb csínytevője
Spring Fairest - main.jpg
Link: http://www.everafterhigh.com/en-us/games/spring-unsprung-game

Forma:

PC

Régió(k):

Világszerte

Megjelenés dátuma:

2015. február 18.

Fejlesztő:

Mattel

Kiadó:

Mattel

Forgalmazó:

Mattel

Kitty Cheshire, a tavasz legpimaszabb csínytevője egy szerepjáték témájú játék Kitty Cheshire-rel. 2015. február 18-án jelent meg az Ever After High honlapján. A játék hat szintből áll és három mini játékból.

JátékmenetSzerkesztés

A játékban, a játékosnak használnia kell az egeret, és húznia, hogy Kitty sétáljon. Időnként el kell kerülnie az osztálytársait, akik mindig el akarják kapni, mielőtt sikeresen teljesíti a csínyeket. Annak érdekében, hogy ezt megtegye, Kitty-nek össze kell gyűjtenie a jegyeket és a láthatatlanság pontokat, hogy haladhasson a következő szintre. Ha egy diák elkapja, az egyik láthatatlanság pont automatikusan beindul, hogy ne láthassák. Kitty mozgatható avatárja folyamatosan világít, de csak akkor, ha teljesen távol marad a diákoktól. Ha már kevés láthatatlanság pont marad, a játékosnak meg kell keresnie a mini-játékokat és újra játszani.

Minden szint egyre nehezebb. Az idő kevés (azaz 00:58 perc), és a mini játékok is nehezebbek lehetnek. Minden szint végén, és mind a három mini-játék végeztével, mindig van egy speciális elem, hogy a befejezés után a három mini játékot újracsinálja, vagy visszavonja a tréfákat. A játékosnak ki kell vezetnie Kitty-t a konkrét helyről.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki