FANDOM

Kitty Chesire 2013. május 14-én lett védjegyeztetve és az első babája 2014 végén jelent meg. 2014. július 1-jén összesen 0 babája volt és az eladások 0%-a az ő babájaiból folyt ki. Nincs egyéb termék vele kapcsolatban.

BabákSzerkesztés

  • Kitty Cheshire Zendülő baba
  • Kitty Cheshire rajzolva
  • Kitty Cheshire rajzolva
  • Kitty Cheshire rajzolva

Zendülő babaSzerkesztés

  • Vonal: Zendülő
  • Megjelenés: 2014
  • Választék száma: BBD41
  • Típus szám: CDH53

Baba: Kittynek széles mosolya van arcán, babkék szeme, világosbarna szemöldöke, halványlila bőre van. Haja két, puffos copfba van kötve. Halvány rózsaszín a rúzsa.
Ruházat: Kitty egy szürke prémes gallért visel, és egy csillogó fényű lila felsőt, aminek fekete necc ujja van. Pörgős, lila szoknyája kevert mintájú, valamint lila cikkcakkos harisnyája és fekete éa piszkos-fehér szőrméje van.
Kiegészítők: Kitty kiegészítői a fekete macskás kalap és kézitáska, valamint a fekete csukló/kar kézelő és a fekete fülbevaló.
Extrák: Fekete állvány, fésű és a naplója.
Megjegyzések: Gyári problémák miatt a babának két kiadása van. Az első kiadásúaknak nincsen kézelőjük, míg a későbbiek rendelkeznek velük.

Zűrös tavaszSzerkesztés

    • Kitty Cheshire Zűrös tavasz baba
    • Kitty Cheshire rajzolva
    Vonal: Zűrös tavasz
  • Megjelenés: ???
  • Választék száma: ???
  • Típus szám: ???

Baba: Kitty-nek van egy enyhe vigyor az arcán, valamint alacsony, göndör lófarok és sötét vörös rúzs.
Ruházat: Kitty egy fekete-fehér cikk-cakk kabátot visel komplett lila virág díszítéssel és egy kék rózsa-gallérral. Kitty fekete inget és lila színű harisnyát visel. Cipője ezüst színű, kék rózsák és tekerednek a lába körül, mint a szőlő.
Kiegészítők: A kiegészítők egy kék rózsa virág fejdísz, lila karperecek, lila gyűrű, szürke csempés kézitáska, királyi lila fülbevaló, és egy viselhető ezüst virág gyűrű.
Extrák: Ezüst állvány, fésű és napló.
Megjegyzések: Kitty csak a Walmart exkluzív termékei között volt elérhető.

  • Kitty Cheshire Way Too Wonderland baba
  • Kitty Cheshire rajzolva

Way Too WonderlandSzerkesztés

Baba: Kitty lila haján világoszöld csíkok vannak. Halvány lila szemöldöke és világos sárga-zöld szem sminkje van. Bordó színű ajka van.

Ruházat: Kitty cikcakk mintás lila felsőt visel, hosszú, bő szoknyával többféle mintával díszítve alatta almazöld réteggel. Kitty-nek van egy hosszú lila macska farka. Egy lila szőrme gallért és magassarkút visel.

Kiegészítők: Kitty kiegészítői egy fekete kesztyű és rózsaszín szőrme karkötő. Nagy fekete macska füle, áttetsző világoszöld fülbevalója és egy kerek, fekete óra táskája van.

Extrák: Fekete állvány és fésű. Továbbá, a babához jön egy kártya.

Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

MegjegyzésekSzerkesztés

The Tale of Legacy Day - Kitty uncharacteristically claps

True Hearts Day Part 3 - Kitty smirks Maddie's Hat-Tastic Party - Kitty dances Thronecoming - Kitty walks around
  • Kittynek van egy Örökség Napi ruházata, de nem erősítették meg, hogy készülne-e belőle baba. Egy levendula színű ruhát visel, pöttyökkel díszítve. Szörme van a nyaka és csuklói mentén. Visel egy fekete, csipkés mintás macskafül fejpántot, az egyik fülén egy kis fekete masnival, másik füle mellett hálós fátylat is hord.
  • Kittynek van "Tiszta Szívek Napja", "Koron-avató"-s viselete is. A "Getting Fairesttel,valószínüleg lesz kapcsolatos termék a jövőben. Levendula színű dzsekit visel, fekete gallérral, alatta halvány bordó réteges póló és egy kék szalag helyezkedik el. Kiegészítői egy necc macska füles fejpánt, és lófarka egy sötétkék és rózsaszín csíkos hajgumival van összekötve, amelyből  kis rózsaszín fonal lóg, végén gömbökkel
  • Kittynek egy Ereszd-el-a-kalapom teazsúros ruhája is van, de nem biztos, hogy megjelenik valamilyen áru formájában. Laza frufruja van a szeme fölött, és hatalmas kontya. Visel egy fehér inget, lila felsőt és nyakkendőt valamint változatos lila szoknyát cikk-cakk mintákkal és tea edényekkel. Lila kesztyűje, kék szőrméje, óceánkék harisnyája és a szőlő lila cipője van. Kiegészítői a nagy macskás kalap, a hosszú fonalas-labdás fülbevaló és számos masni.
  • Kitty szerepelt a "Koron-avató" c. filmben és van ilyen ruhája is, de nem lett megerősítve, hogy lesz-e Koron-avatós Kitty baba. A haja úgy van felfogva, mintha két macskafüle lenne, hátul pedig egy nagy lófarokba van kötve. Lila rúzsa és szem sminkje van. Kitty ruhája szőlő,- és sötét lila színekben pompázik. A felső területnél egy garbó kiterjed, mintha a ruhája ujja lenne, miközben csak egy vékony ujjatlan lila ruha. Kitty kiegészítői az arany macskacsengő fülbevaló, szőlő lila kesztyű világosabb színű szőrme, több kék gyűrű az ujjain, a világos és világító kék bogaras öv és egy hernyó-Cheshire macska keverékéből létrejött maszk.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki