FANDOM

Apple WhiteSzerkesztés

Az Ever After High megingathatatlan tényeken alapuló magazinjaSzerkesztés

Az idei öregdiák találkozó bálkirály- és bálkirálynőválasztása rendkívüli meglepetéseket tartogat. Nem kell varázstükör ahhoz, hogy tudjuk: Apple White biztosan ott lesz az öregdiák találkozó bálkirálynőjelöltjei között. A leendő "legszebb a vidéken" az egyik legesélyesebb arra, hogy elnyerje a bálkirálynői koronát.

Apple naplójaSzerkesztés

Rögtön tudtam, milyen ruhába bújjak az öregdiák találkozó bálkirálynőválasztására. Azt már sokkal nehezebb volt megtalálni, ki képes a kérésemnek megfelelő módon elkészíteni a ruhát. Végül rábukkantam a A vitét szabólegény műhelyére. Az elkészült ruhaköltemény legmerészebb álmaimat is felülmúlta!

Blondie LockesSzerkesztés

Általában én vagyok az Előkelően bizakodó hajú. De akár hiszed, akár nem, amikor jöttem a hajamat megcsinálni a Koron-avatóra, elvesztem az erdőben. Meg kellett, hogy feleljen a medve-ihlette ruhának, de üvöltse azt hogy: "Koron-avató királynő". Így csak arra a fodrásznak a kezébe tettem a hajam, akiben bízhatok ... a legjobb fodrásznak örökkön örökké, Poppy O'Hair-nek.

Az első frizura túl "Zendülő", tudom, hogy a ruhám is hasonlóan aranyos, de bowtied frizura? Tényleg?

Poppy-nak volt egy ötlete. Segíts, Poppy O'Hair, te vagy az egyetlen reményem!

Végül, több óra munka után, Poppy varázslata működött, kiigazította a fürtöket, hogy úgy nézzen ki, mint a medve füle, hozzá egy kis csillogó fényt, és puff! Ez jobb lett!

C. A. CupidSzerkesztés

Amikor rájöttem, én voltam a Koron-avató egyik tagja, olyan hangosan ordítottam, hogy az egész föld ne hallotta volna. És én pontosan tudtam, mit akarok viselni ... egy egész ruhát, amit a családom ihlette, akik mindig támogattak.

Például, a szíjat a táskámat olyan babérlevél szövetből van, mint amilyet az egyik nagybátyám Apollo viselt és a V-ihlette korona.

És a bilincsben szárnyas fülbevaló? Miért ne, az unokatestvérem Hermes adta nekem a születésnapomon. Nem csak teljesen fanteasztikusak, de segítenek olyan üzeneteket hangosan és tisztán mondani, melyek tökéletesek lesznek, ha mondani kell egy beszédet.

De a gladiátor stílusú szandál sarka messze a kedvencem. A nagynénim Athena ajándékozta nekem. Ők emlékeztetnek arra, hogy mindig erős legyek, és hogy mindig figyeljek a szívemre.

Raven QueenSzerkesztés

Megtalálni és megvásárolni a tökéletes Koron-avató ruhát nem könnyű. Egyik Fusselvélefalvi butikban sem volt olyan ruha, ami kifejezi az én belső Zendülőmet. Számomra egyik sem mondja: "Koron-avató királynő". Tehát az első alkalom, hogy én terveztem meg a saját divatos darabomat, egy kis segítséggel Ashlynn-től és Lizzie-től. Az egyedi sárkány skála királynő gallérra kirakott mágikus ékszerek, hogy extra csillogást adjon, amikor a táncparketten vagyok.

Nem hagyta, hogy a varázslat elszabaduljon, ami egy nagy aggodalomra ad okot. Akkor csak a minap, Dexter adta nekem a legtöbbet érő ajándékot, amit valaha láttam - egy ellen- átok dália virág csokrot csinált a tudomány és boszorkányság osztályban. Azt mondta nekem: "Ha használod ezt a Koron-avató táncra, akkor nem kell aggódnia, a fekete mágia miatt. Minden varázslat a virágba szívódik fel." Én mindig számíthatok Dexter-re! Ő egy csodálatos barát mindörökre!

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki