FANDOM

Lizzie Hearts
Profile art - Lizzie Hearts.jpg
Adatok

Születésnap

január 18.

Oldal

Előkelő

Szobatárs

Duchess Swan

Legjobb barátok örökkön örökké

Egyedül Kitty Cheshire és Madeline Hatter értenek meg igazán. Ezt most vehetitek szó szerint.

Lizzie Hearts egy 2013-ban megjelent karakter. Része az Alice Csodaországban c. mesének, mint a következő Szív Királynő. A sors konfliktusa miatt egy előkelő. Annak ellenére, hogy az az álma, hogy Csodaország jövőbeli uralkodója legyen, Lizzie egy kedvesebb Szív Királynő akar lenni. Minden nap nyomon követi (és memorizálja) anyja napi kártya utasításait és sokszor használja az anyja idézeteit, ezzel gyakran megdöbbentve a többieket körülötte, de ő is elismeri, hogy az emberek Ever After-ben a felkiáltásokat túlságosan szó szerint veszik. Az, hogy Lizzie értékeli a valódi barátságot, többnyire a csodaországi barátaira gondol, mint például Madeline-re és Kitty-re. Ever After-be kellett menekülnie, és a többi szerencsés csodaországival együtt átiratkozott a Wonderland High-ból az Ever After High-ba.
  • Elolvashatod a teljes profilt itt: Adatlapok (2014)
  • További érdekességeket találsz a kártyájáról itt.

Karakter

Személyiség

Lizzie hajlamos arra, hogy elítélje az embereket lefejezéssel, akárcsak az édesanyja, de valójában egy kedves lány. A csodaországi felkiáltásait gyakran félreértik Ever After polgárai. Bár szereti és elfogadja sorsát, de Lizzie azt tervezi, hogy egy kedvesebb és csendesebb Szív Királynő lesz. Lizzie Ever After-t kissé fellazultnak találta (kezdetben úgy gondolta, hogy Ever After túl "hétköznapi"), valószínűleg megváltoztatta a véleményét az új társaság pl.: Briar Beauty - aki elmagyarázta neki, hogy uralkodhat a maga módján, és Daring Charming - aki lehet, hogy azon kevesek egyike, akik megértik Lizzie-t.

Megjelenés

Lizzinek hosszú hullámos fekete haja van, darázsfészek stílussal a fejetetején, amely piros csíkokkal van mellírozva. Világos bőre és zöld szeme van, az arcán egy piros szív díszeleg, és egy arany koronát visel. Ahogy a következő Szív Királynő, Lizzie öltözéke gyakran merésznek figyelhető, mégis egyszerű színek vannak rajta, mint a vörös, a fekete és a sárga.

Mese

Main article:Alice Csodaországban

Kapcsolatok

Család

Az édesanyja a Szív Királynő.

Barátok

Az adatai alapján Kitty Cheshire és Madeline Hatter az egyetlenek, akik megtudják őt érteni, szó szerint is. A Lizzie az ász!-ban, úgy tűnik Briar Beauty megérti és támogatja Lizzie-t. Igaz barátoknak mondja Apple White-ot és Blondie Lockes-ot is. Közeli csodaországi barátai még Alistair Wonderland és Bunny Blanc.

Kisállat

Lizzinek van egy Shuffle nevű sündisznója.

Szerelem

A Lizzie mesés randija című webizódban kiderült, hogy Daring-gel randevúzott, de Kitty Cheshire naplójában Kitty látta Daring-et, ahogy randira hívta Duchess Swan-t. Lizzie ideges lett, amikor meglátta Duchess-t és Daring-et a randin és kirohant a Multihex-ből. Jelenleg nem ismert, hogy ő és Daring még mindig együtt vannak-e, de Lizzie inkább akkor összpontosít a szerelemre, amikor visszatér Csodaországba.

Idővonal

  • 2013. február 7: Mattel védjegyet kér Lizzie Hearts-nek.
  • 2013. május 30: Lizzie Hearts megteszi rajzfilmes debütálását Az Ever After High világa c. részben.
  • 2013. július elején: Lizzie Hearts debütál Raven Queen naplójában.
  • 2013. október 8: Lizzie Hearts megteszi könyves debütálását A Mesehősök Végzetkönyvében.
  • 2014. február 6: Lizzie Hearts profiljáról fény derül az Ever After High facebook fiókján.
  • 2014. március 5: Lizzie Hearts profilját közzéteszik a latin-amerikai Ever After High weboldalon, bár a közzétett változat furcsa módon szinte teljesen angol nyelven van.
  • 2014. március 25: Lizzie Hearts profilját közzéteszik a többi Ever After High honlapon.

Érdekességek

  • A Lizzie név az Elizabeth rövíditése, I. Erzsébet angol királynőre utal a név eredete, akit az emberek a szűz királynő mellett szívkirálynőnek is neveztek.

Galéria

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki