FANDOM

Lizzie Hearts védjegyezve lett 2013. február 7-én, és az első baba 2014. július végén jött ki. Összesen 2 babája van és az eladások 4.17%-a ezekből a babákból folyt ki. Nincs más áru róla.

BabákSzerkesztés

  • Lizzie Hearts baba
  • Lizzie Hearts rajzolva
  • Lizzie Hearts rajzolva

ElőkelőSzerkesztés

  • Vonal: Előkelő
  • Megjelenés: 2014. július végén
  • Választék száma: BBD51
  • Típus szám: BJG98

Baba: Lizzie hullámos fekete hajú több piros csíkkal. Van egy vékony réteg skarlát vörös szemhéjfesték rajta, önállóan festett szívvel a bal szemén. Kékeszöld szem és vérvörös ajkak.

Ruházat: ruhája egy fekete míder, piros Erzsébet gallérral, piros és sárga foltos vagy kockás mintás szoknyával. Fekete harisnyát visel piros szívekkel. A piros cipő arany sarkú és a kártya mintás.

Kiegészítők:  Egy arany korona, fekete kesztyű szív alakú lyuk berendezéssel és egy arany gyűrű.

Extrák:  A babához jön egy arany állvány, fésű és a napló.

Megjegyzések: Bár a fotón Lizzie naplója piros, a boltokban inkább arany színű.

  • Zűrös tavasz Lizzie Hearts baba
  • Zűrös tavasz Lizzie Hearts baba
  • Zűrös tavasz Lizzie Hearts baba
  • Lizzie Hearts rajzolva

Zűrös tavaszSzerkesztés

  • Vonal: Zűrös tavasz
  • Megjelenés: 2014. november eleje
  • Választék száma: CDM54
  • Típus szám: CDM54

Baba: Lizzie egy rendkívül sötét árnyalatú piros rúzst visel. A haja két külön fürtbe van kötve.
Ruházat: Lizzie egy ujjatlan fekete ruhát visel, rajta piros rózsa mintákkal. Piros Erzsébet-nyakláncot visel piros mintákkal.
Kiegészítők: A kiegészítők egy arany színű, piros rózsa fejpánt, amelynek a tetején van egy kis korona, arany karperecek és karkötők és egy lapos, piros táska.
Extrák: A babához nem jár fésű vagy állvány.
Megjegyzések: Ez a baba csak a játékszettel kapható.

Way Too WonderlandSzerkesztés

  • Lizzie Hearts Way Too Wonderland baba
  • Lizzie Hearts rajzolva

Baba: Lizzie fekete haján piros és lila csíkok vannak. Lila szemöldöke és élénkpiros ajka van. A szemén a smink az árnyékban narancs.

Ruházat: Lizzie kék peplum ruhát visel, egy vörös szoknyát szív és kártya mintákkal. Lizzie vékony necc harisnyát és arany kártyás cipőt. Egy kártya alakú, rózsaszín magas gallért visel.

Kiegészítők: Lizzie kiegészítői egy hosszú, arany gyöngyös szív nyaklánc. Egy arany korona, kis szívekkel rajta. Lizzie-nek van egy kék fülbevaló, egy kerek arany óra kézitáska és egy fekete kesztyű fodros fehér karkötővel.

Extrák: Fekete állvány és fésű. Továbbá, a babához jön egy kártya.

Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

TriCastleOnSzerkesztés

  • Vonal: TriCastleOn
    • Cerise Hood, Hunter Huntsman és Lizzie Hearts TriCastleOn baba
  • Megjelenés: 2015
  • Választék száma: ???
  • Típus szám: ???

Baba: Lizzie haja lófarokba van kötve. A hajában piros csíkok vannak. Narancssárga és piros szemhéjpúdere és élénkpiros ajka van.

Ruházat: Ruhája vörös színű, sárga, piros, lila és fekete szívekkel díszítve a ruha közepén, amelyek az iskola színeit képviselik. Fekete cipőt visel arany szív mintával a sarkánál.

Kiegészítők: A kiegészítői egy arany korona alakú sapka, egy fekete kesztyű fodros arany mandzsettákkal, egy arany szív fülbevaló és egy fodros, arany Erzsébet-nyakörv. Van egy arany ütője fekete heggyel.

Extrák: Arany állvány.

Megjegyzések: Cerise csak 3-as kiszerelésben vásárolható meg Cerise-szel és Hunter-rel.

MegjegyzésekSzerkesztés

  • 199px-Maddie's Hat-Tastic Party - Lizzie listens
    Lizzie Hearts baba eredetileg 2013. decemberében lett meghirdetve, de egy furcsa történet miatt megváltoztatták
    Lizzie megjelenési dátumát.
  • Lizzie-nek van egy Ereszd-el-a-kalapom teazsúr tervezése, a "Maddie Ereszd-el-a-kalapom teazsúrja" részből, de nem erősítették meg, hogy lesz-e róla baba. A haja fel van csomózva egy nagy szívnek sárga csíkokkal, és lófarokkal. Lizzie egy szív témájú ruhát hord egy fekete felsővel, és egy piros szív kabáttal. Egy fekete-fehér csempés szoknyát visel piros és szürke réteggel. Lizzie halvány fekete harisnyát, piros és fekete magassarkút és piros kesztyűt visel, arany kanál fülbevalóval és Madeline cilinderének újraszínezett változatával.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki