FANDOM

Lizzie Shuffles The Deck (Lizzie az ász!)
Lizzie az ász!
Olvasd el az átiratot itt: Lizzie Shuffles The Deck (Lizzie az ász!)/magyar átirat

Fejezet

2. fejezet

Kiadás dátuma

2014. augusztus 19.

Előző rész

Apple's Princess Practice (Egy hercegnő mindennapjai)

Következő rész

Duchess Swan's Lake (Hattyú tava)

LeírásSzerkesztés

Lizzie Hearts ráébred arra, hogy talán mégsem mindig édesanyja átkozottul jó tanácsai szerint kellene lapot húznia az életben.

ÖsszegzésSzerkesztés

Lizzie Blondie, Apple és Briar társaságában krokettezik a Zendülők ellen. Lizzie azt parancsolja Előkelő társainak, hogy játszanak keményebben, hogy megverhessék a másik csapatot. Azonban ez nem jár sikerrel, hisz a lány rossz motivációval látja el őket. A csapat megerősíti távozási szándékát és elmennek. Lizzie mérgében ellő egy golyót egyenesen Hunter feje felé.

Később a mesebédlőben Lizzie egyedül ül, és Briar felé tart, hogy megvígasztalja és rendezze a problémát. Dexter odamegy és a sót kéri, de Lizzie rárival és a fiú ijedtében elmegy. Briar rájön, Lizzie anyja utasításait követi, hogy jó királynő váljon belőle. Briar azt tanácsolja barátnőjének, inkább legyen önmaga. Ezt figyelembe véve Lizzie emlékezteti magát, hogy kedvesebb útját akkor kezdheti el, ha kedves azokkal a személyekkel, akik a barátai.

Másnap Lizzie elnézést kér Apple-től és Blondie-tól. A lányok elfogadják a bocsánatkérést és készen állnak rá, hogy megverjék a Zendülőket.

Karakterek Szerkesztés

  1. Lizzie Hearts
  2. Blondie Lockes
  3. Briar Beauty
  4. Apple White
  5. Kitty Cheshire
  6. Cedar Wood
  7. Madeline Hatter
  8. Raven Queen
  9. Ashlynn Ella
  10. Hunter Huntsman
  11. Dexter Charming

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki