FANDOM

Maddie's Hat-Tastic Party (Maddie ereszd-el-a-kalapom teazsúrja)
Maddie Ereszd-el-a-kalapom teazsúrja
Olvasd el az átiratot itt: Maddie's Hat-Tastic Party (Maddie ereszd-el-a-kalapom teazsúrja)/magyar átirat

Fejezet

2. fejezet

Kiadás dátuma

2014. július 8.

Előző rész

O'Hair's Split Ends (Hajvégek)

Következő rész

Lizzie Heart's Fairytale First Date (Lizzie mesés randija)

LeírásSzerkesztés

Amikor Csodaország ligetéből elillan a varázserő, Madeline Hatter elhatározza, hogy rendez egy csuda jó teadélutánt, hogy felpezsdítse ezt a mágikus helyet.

ÖsszegzésSzerkesztés

Csodaország ligete különlegesen varázslatos része az Elvarázsolt erdőnek, amely kapcsolódik Csodaországhoz és Ever After-höz, mert biztosítja a mágia forrását. De amikor Kitty, Lizzie és Maddie Csodaország ligetéhez érnek akkor az szürke és komor romhalmazzá válik, ezért a többi diákhoz sietnek segítségért. Maddie úgy véli, hogy a ligetet csak egy őrült teadélutánnal (Csodaországi hagyománnyal) lehet életre kelteni. 

Mindenki felveszi legszebb kalapját, bohókás ruháját és a ligetnél találkoznak. De a Bolondság mérő szerint még nincs elég bolondság. Vad táncra ösztönzi barátait és mindenki táncra perdül "Csodaország módra". A Bolondság mérő mutatója szélre húzóik, tehát majdnem megvan. Az egyetlen személy Cerise, aki nem engedte el magát teljesen.

Raven-nek ötlete támad és Cerise-nek megsúgja ötletét, aki hevesen ellenzi azt. Raven meggyőzi, Cerise vesz egy mély lélegzetet, majd csuklyáját lehúzza fejéről, felfedve farkas fülét. Mindenki elcsendesül, csak Maddie vonja kérdőre Cerise-t. Azt állítja, hogy a buli miatt tette fel a fület, a nagyobb bolondság elérése miatt. Miután Madeline kijelenti ezt visszatér az élet a ligetbe és mindenki bulizik tovább.

KarakterekSzerkesztés

  1. Madeline Hatter
  2. Earl Grey
  3. Cerise Hood
  4. Raven Queen
  5. Apple White
  6. Dexter Charming
  7. Lizzie Hearts
  8. Kitty Cheshire
  9. Briar Beauty
  10. Cedar Wood
  11. Daring Charming

MegjegyzésekSzerkesztés

HibákSzerkesztés

  • Miért csak Maddie az egyetlen, aki tudja hogyan kell meggyógyítani a ligetet? Kitty és Lizzie miért nem tudja?

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki