FANDOM

Maddie-in-Chief (A bolond diákelnök)
250px-Maddie-in-Chief - conflict zone
Olvasd el az átiratot itt: Maddie-in-Chief (A bolond diákelnök)/magyar átirat

Fejezet

1. fejezet

Kiadás dátuma

2013. július 16. (kedd)

Előző rész

True Reflections (Tükröm, tükröm)

Következő rész

Briar's Study Party (Briar tanulóbulija)

LeírásSzerkesztés

Madeline Hatter elhatározza, hogy még számos kalapja egyikét is latba vetve kampányol majd a diáktanács elnöki tisztségének elnyeréséért.

ÖsszegzésSzerkesztés

Az egész suli figyeli Blondie Lockes Tü-Körkép műsorát. A diáktanács elnöki tisztségi választásokról beszélnek. Apple White ellenfél nélkül indult megint, ezért nagy esélye van a nyerésre.

Raven-nek elege lett ebből és azt mondta, hogy bárcsak valaki más lenne a diákelnök. Maddie azonnal úgy döntött, hogy indulni fog Apple ellen, Raven meglepetésére. Miközben kitüzőket osztogattak, Dexter Charming jött, hogy beszéljen Ravennel, de Maddie megzavarta a beszélgetést és kitüzőt adott Dexternek. Dexter fájdalmasan elszaladt Raven meg mosolygott.

Később a diákok összegyűltek a csodatóriumban, hogy elkezdjék a vitát. Blondie először Apple kérdezi. A kérdés az volt, hogy miért szavaz Applere mindenki. Apple azt válaszolta, hogy azért, mert úgy vezeti az iskolát, mint jövőbeli királyságát: hibátlanul. Az Előkelők tapsoltak, de a Zendülők csendben maradtak. Majd Maddie következett, de tőle csak azt kérdezte, hogy miért indult Apple ellen és hogy bolond-e. Maddie rébuszban válaszolt. Bár nem értették a Zendülők tapsolták Maddiet. Ebből nagy vita kerekedett. Madeline végül egy ötlettel vetett véget a vitának. Az az ötlete támadt, hogy ő és Apple ketten lesznek diákelnökök.

KarakterekSzerkesztés

  1. Blondie Lockes
  2. Briar Beauty
  3. Cedar Wood
  4. Kitty Cheshire
  5. Hopper Croakington II
  6. Dexter Charming
  7. Daring Charming
  8. Cerise Hood
  9. Apple White
  10. Raven Queen
  11. Madeline Hatter
  12. A három kismalac
  13. A három kiskecske
  14. Ashlynn Ella
  15. Lizzie Hearts
  16. Hunter Huntsman
  17. Earl Grey
  18. Pöttöm

MegjegyzésekSzerkesztés

HibákSzerkesztés

  • Hopper Dexter mögött ül, de hirtelen megjelenik, amikor az Előkelők elkezdik a vitát.
  • A diákelnökválasztási vitán, Apple harisnyája egy rövid ideig eltűnik.

MásSzerkesztés

  • Madeline kétszer is beszél rébuszul a webizódban. Az első alkalommal, azt mondja, hogyha a hallgatói szervezet mindig ugyanazt az elnököt választja, honnan tudják, hogy Apple a legjobb választás. A második alkalommal, azt mondja, hogy az ajtók már elég nagyok (ezzel válaszol Pöttöm kérésére).

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki