FANDOM

Maddie-in-Chief (A bolond diákelnök)/magyar átirat

Előző:

True Reflections (Tükröm, tükröm)/magyar átirat

Következő:

Briar's Study Party (Briar tanulóbulija)/magyar átirat

Blondie Lockes: Az iskola minden tanulója lázban ég a választások miatt! Pedig csupán egy valaki alkalmas az elnöki szerepre, aki kihívók ellen indul, újfent: Apple White.
Apple White: Blondie, talán ezentúl sincs kihívóm, mégsem félek, hogy leesik a gyűrű az ujjamról. Az elnökségem során ugyanis keményen fogok dolgozni az előkelő bálokon, előkelő alapítványokon, előkelő...
Raven Queen: Előkelő izé, előkelő bigyó, és előkelő bla-bla-bla! Nem lenne jobb, ha idén inkább valaki...
Madeline Hatter: Én megteszem! Én igenis indulok Apple ellen!
Raven Queen: öhm... tessék?

Madeline Hatter: Szavazz Maddie-re! Szavazz rám!
Három sertés: Wee!
Raven Queen: éljen a kalapos királynő! Hajrá Maddie!
Dexter Charming: Oh ... ah szia Raven!
Madeline Hatter: Dexter! Szavazz te is rám!
Dexter Charming: Au! Vagyis azt a mindenit, de jól esett, hogy kaptam egy kitűzőt.

Blondie Lockes: Kedves mesehősök! Ezennel kezdetét veszi az Ever After High elnöki választási vitája! Az első kérdést Apple White kapja: Szerinted miért szavaz rád mindenki?
Apple White: Hos, azért mertugyanúgy fogom vezetni az iskolát, mint jövőbeli királyságomat: hibátlanul!
Blondie Lockes: És Maddie tőled annyit kérdeznék: Miért akarsz indulni Apple ellen? Csak nem vagy hm-he-he ... bolond?
Madeline Hatter: Úgy van és köszi, hogy észrevetted. Ha a mókus kizárólag kukoricát eszik, mennyi idő, amíg a toll megtelik?
Ashlynn Ella: Parancsoltok?
Cedar Wood: Jól hallottad.
Hunter Huntsman: Elég ideig volt Apple a diákelnök.
Dexter Charming: Dehát Maddie... bolond!
Madeline Hatter: Csendet! Van egy fanteasztikus ötletem!

Pöttöm: Annyira mesés lenne, ha a diáktanács nagyobb kapukat tetetne fel a nem olyan pöttömöknek.
Apple White: Szerintem úgyan semmi akadálya, de meg kell kérdeznek a társelnököt.
Madeline Hatter: A medve barlangja ásítva nyílik tágra, miből gondolod, hogy változhat az ábra? Ha-ha-ha ...
Apple White: Ahogy mondja!

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki