FANDOM

Madeline Hatter
Profile art - Madeline Hatter.jpg
Adatok

Születésnap

június 8.

Oldal

Zendülő

Szobatárs

Kitty Cheshire

Legjobb barátok örökkön örökké

Raven Queen és Cedar Wood. De valójában mindenkit kedvelek!

Madeline Hatter, azaz Maddie egy 2013-ban megjelent karakter. Az Alice Csodaországban c. meséhez tartozik, mint a következő Bolond Kalapos, és az Ever After High egyik diákja. A sorsa miatt a Zendülők oldalán áll, de általában az ide tartozó karaktereknek az a célja, hogy szabadon választhassák a sorsukat, ő mégis alig várja, hogy apja nyomdokaiba léphessen. Szabadidejének nagy részét teázójában tölti ami Fusselvéle falván található. Maddie a teakészítés minden percét élvezi, az alapanyagok begyűjtésétől kezdve, a tea melegítéséig. Mint minden Csodaországi, ő is rendelkezik Csodaországi varázslattal, bár nem lehet pontosan megmondani milyen erővel rendelkezik. A legjelentősebb ilyen képessége az, hogy gyakran látomásai vannak, és olyanokat hall, amiket mások nem.
  • Elolvashatod a teljes profilt itt: Adatlapok (2013)
  • További érdekességeket találsz a kártyájáról itt.

SzinkronhangSzerkesztés

A karakter angol szinkronhangja Cindy Robinson. A latin-amerikai, spanyol pedig Christine Byrd. Maddie magyar hangja Kokas Piroska.

KarakterSzerkesztés

SzemélyiségSzerkesztés

Maddie a legőrültebb ugyanakkor a legmosolygósabb lány is az Ever After High-ban. Kedves,szuper barátságos, ugyanakkor a személyisége viszont furcsává válik, ha elkezd beszélni a narrátorokhoz, vagy éppen a teaidő jön el nála. Utóbbihoz mindig vele tart a kis egere, Earl Grey aki segít a kalapjából előhozni a teáskészleteket, ami Maddie állítása szerint mindig nála van valahol. Maddie habár mindig vidámnak látszik, nem mindig örül annak, hogy az emberek bolondnak szólítják, különösen akkor,amikor elmondja nekik hogy beletud látni a jövőbe, és az emberek egy össze-vissza zagyváló, őrült lányt látnak benne.

MegjelenésSzerkesztés

Madeline haja göndör, és háromféle szín található benne: sötét és világos türkiz, valamint lila. Ragyogó kék szeme, és világos bőre van. Kicsivel alacsonyabb a többi diáktársánál.

MeseSzerkesztés

Main article:Alice Csodaországban

KapcsolatokSzerkesztés

CsaládSzerkesztés

Édesapja a Bolond kalapos.

BarátokSzerkesztés

Madeline nagyon barátságos természetű, ugyanakkor képes mindenkiben megtalálni a jót, de az igazán közeli barátai Raven Queen és Cedar Wood.

Maddie habár nem szoros kapcsolatban van a narrátorokkal, sokszor beszélget velük, tudva hogy a többi ember furcsán néz rá olyankor, ugyanis Maddie az egyetlen karakter, aki képes a történetmesélőket hallani és leállítani ha veszekednek.

KisállatSzerkesztés

Maddie háziállata Earl Grey, egy kisegér.

SzerelemSzerkesztés

Maddiet egyenlőre még nem foglalkoztatja a pártalálás, de rajta tartja a szemét egy olyan fiún,aki ugyanúgy megbolondul a teáért,mint ő.

ViseletekSzerkesztés

Maddeline art-1-.jpg
Maddie ruházatának fő motívuma a tea. Legtöbb ruháját teáskészlet-ihlette díszítések ékesítik. Mint a jövő Bolond kalaposa, ritkán láthatjuk kalap nélkül. Hajának színei mellett, ruhaválasztásban a sárga, fekete és kék színek is észrevehetőek. Kombinálva a hatalmas szoknyájával és a nem szimmetrikus mintákkal Maddie mindennapos megjelenése egy mozgalmas, energikus összeállítás, ami pont illik személyiségéhez.

Maddielegacyday.jpg

Maddie az Örökség napján egy csillogó fekete galléros és lila nyakkendős narancssárga-kék csíkos ruhát visel,a göndör haja féloldalra van feltűzve,fején egy mintás,pöttyös lila kalapot visel,kiegészítőként pedig egy teáskanna fülbevalót és lila-fehér masnival díszített kesztyűket visel.

Apple's Birthday Bake-Off - Madeline getting fairest-1-.png

Maddie ekkor is a kék színt fekteti legnagyobb mértékben öltözetére. A teázás kellékei díszítik egyébként fehér pólóját, amire egy kék kardigánt vett fel. Hajába egy fekete-lila hajpántot tett, ezzel dús haja hátraomlik.

FejezetekSzerkesztés

IdővonalSzerkesztés

  • 2013. május 30.: Az Ever After high weboldala megjelenik Madeline Hatter profiljával együtt.
  • 2013. május 30.: Madeline Hatter profiljának kinézete napvilágot lát.
  • 2013. május 30.: Madeline Hatter megteszi rajzfilmes-debütálását Az Ever After High világa c. részben.
  • 2013. május 31.: A Mattel védjegyet kér Madeline Hatter részére.
  • 2013. július eleje: Maddie első babája megjelenik a Zendülő babasorozat részeként.
  • 2013. július eleje: Madeline megteszi naplós-debütálását saját naplójában.
  • 2013. szeptember 3.: Maddie megteszi könyves-debütálását a Madeline Hatter's Story c. könyvben.

GalériaSzerkesztés

ForrásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki