FANDOM

Madeline Hatter's Story
Book - Madeline Hatter's Story cover.jpg

Író:

Shannon Hale

Kiadó:

Little, Brown and Company

Megjelenés dátuma:

2013. szeptember 3.

ISBN-10:

0349001952

ISBN-13:

978-0349001951

Előző:

Briar Beauty's Story

Következő:

Ashlynn Ella's Story

ÖsszegzésSzerkesztés

Lent az Elvarázsolt erdőben napfelkeltekor, Madeline Hatter összetevőket gyűjt a Bolond Kalapos Teaház teáihoz. Miután végzett, a lány siet vissza, hogy Fusselvélefalván apjának adja. Mivel ez az utolsó napja a nyárnak, a falu tele van új diákokkal, akik felkészülnek az első napra az Ever After High-ban. Lehetővé teszi, hogy Madeline visszaemlékezzen a saját első napjára az Ever After High-ban, különösen a bizonytalanságot érezte, mielőtt megjöttek az első barátai Raven Queen és Cedar Wood.

A Teaház zsúfolt volt, amikor Madeline megérkezik. Apja köszönti őt boldogan. Ahogy Madeline a konyhába készül, megállt, mert egy ügyfél panaszkodik azért, mert ő nem kapott még helyet még. Az ügyfél Clara Lear és néhány félreértés után, dühösen szerez helyet magának és leereszkedően rendel egy rendes teát. Madeline-t is meghökkentette Clara hozzáállása és bemegy a konyhába. Mivel a Teaház általában nem szolgálfel rendes teát, Maddie szerez egy zacskót, és a folyamat során rájön, hogy Clara hozzáállása a barátok hiányából és a félelemből ered. Úgy dönt, hogy nem a rendes tea az, amire Clara-nak szüksége van, Maddie báj virág teát hoz, amely megváltoztatja az ember hangulatát és hangot ad neki.

Madeline arra használja a teát, hogy elindítsa a beszélgetést és elmondja Clara-nak, hogy ő is új volt egy évvel ezelőtt, de mostmár minden rendben van. Maddie megkímélte a bonyolult beszélgetést, amikor egy másik ügyfél jön. Madeline felkéri őt az asztalhoz, és a garantált jelenléte miatt, Clara-t elönti a félelem. Pogácsát és tündérbogyó lekvárt rendel a teájához. Konyhába érkezéskor, apjának van egy új ízesítésű teája, amiből Madeline iszik egy kortyot. Szerinte a tea változást hoz ebben a tanévben. Madeline nagyon is lelkesen mindent elkezd.

KarakterekSzerkesztés

  1. Madeline Hatter
  2. Bolond Kalapos
  3. Clara Lear
  4. Kék szárnyú lány

MegjegyzésekSzerkesztés

  • Madeline Hatter's Story egyike a hét szabad elektronikus könyvnek, ami megjelent a The Storybook of Legends-ben.
  • Furcsa, hogy Clara arról panaszkodik, hogy senki sem tudja a meséjét. A neve Lear királytól származik, aki szerepelt Shakespeare egyik műjében. Ez az egyik legnagyobb tragédia, amit valaha írtak.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki