FANDOM

Madeline Hatter ereszd-el-a-kalapom teazsúrja
Hat-Tastic Tea Party - main.jpg
Link: http://www.everafterhigh.com/en-us/games/hat-tastic-tea-party-game

Forma:

PC

Régió(k):

Világszerte

Megjelenés dátuma:

2014. július 31.

Fejlesztő:

Mattel

Kiadó:

Mattel

Forgalmazó:

Mattel

Madeline Hatter ereszd-el-a-kalapom teazsúrja egy akciójáték témájú játék Madeline Hatter-rel, ami megjelent az Ever After High honlapján 2014. július 31-én. A játék maximum húsz szintet tartalmaz. Minden szinten, a játékosnak, ki kell szolgálnia a teát az ügyfelek számára. Ötven arannyal jutalmazzák a játék megkezdését, míg minden egyes alkalommal, amikor egy szinten játszik legalább tíz arannyal jutalmazzák. A játék kapcsolatban áll a Maddie ereszd-el-a-kalapom teazsúrja c. webizódhoz és az Ereszd-el-a-kalapom teazsúr babasorozathoz.

JátékmenetSzerkesztés

A játékos köteles minden szinten kiszolgálni teával a vendégeket a teazsúron, a többi hét lányt az Ereszd-el-a-kalapom teazsúr babasorozatból. Az alapvető játékmenetben a teáskannára való kattintással automatikusan feltölt egy sor csészét balról jobbra. A vendégek feltárják a szövegbuborékokat, amely mutatja, hogy milyen ízű teát akarnak, amelyben a játékosnak ki kell választania, és a csészéhez húzni a filtert. A játékosnak oda kell adnia a teát az adott vendégnek. Ha helyesen teszi, a vendég fizet a teáért egy csillagot, ami max. 25 pontot ér.

MegjegyzésekSzerkesztés

  • A Madeline Hatter ereszd-el-a-kalapom teazsúrja egy könnyű adaptációja az 1983-as ügyességi játéknak a Tapper-nek.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki