FANDOM

Profile art - Madeline Hatter.jpg

Új életpályaSzerkesztés

Sziasztok! Maddie vagyok. A legendás mesehősök gyermekei lévén az Ever After High gimibe járunk. Az igazgató úr szerint tökéletesen meg kell tanulnunk a szerepünket, hogy majdan mi is átélhessük szüleink életét. A legjobb barátnőm, Raven Queen nem mondhatja túl szerencsédnek magát. Ő ugyanis a Gonosz királynő lánya. Annyira sajnálom!

1. FejezetSzerkesztés

A tanítás első hete minden évben pályaorientációs életpálya-tervezéssel telik. Az idén viszont egy különleges eseményre is sor kerül. Az Örökség Napján minden tanulónak fogadalmat kell tennie, hogy szülei nyomdokaiba lép.

Épp vánkosvető huzatot keresgéltem a bűvészkalapomban, amikor lelki szemeim előtt megjelent egy homályba burkolózó, pókhálókkal teleszőtt szoba látványa. Tudjátok, néha felvillan előttem a jövő egy-egy szelete. Valamiért senki sem hiszi el, pedig így van. A szoba mélyén láttam egy csorba tükröt, amely egyszer csak megszólalt: ,,Raven" - csak ezt az egy szót mondta, utána elnémult.

A látomás véget ért, és újra a jelenben találtam magam. Megpróbáltam elmagyarázni Ravennek, amit láttam, de elég zavarodottnak tűnt.

2. FejezetSzerkesztés

Kitty Cheshire-rel kerültem egy túracsoportba. Kitty is Csodaországból származik.

Sóhajtott egyet, aztán mégis elővett egy darab papírt és ráfirkantott valamit. Kezembe nyomta a hevenyészett rajzot. ,,Mennyit ér ez neked?"

Egy kép ezer szóval is felér, és ugyan hol máshol lehetne a legkönnyebben szavakat találni, mint a könyvtárban! Nyomban eliramodtam, hogy rábukkanjak a válaszra.

3. FejezetSzerkesztés

Már majdnem feladtam az egészet, amikor meghallottam, hogy valaki kopogtat. Megfejtettem a jelentését: ,,Találj meg, ha tudsz!" Elindultam az ismeretlen kopogtató felkutatására, de a könyvtáros kitessékelt. Semmi gond! ,,Holnap újra eljövök" - kopogtattam vissza.

4. FejezetSzerkesztés

Raven a szobatársam. Égtem a vágytól, hogy felvidítsam! Raven egyik kedvence a ,,Mi lenne, ha nem kellene gonosz királynővé válnom..."  - adtam meg a kezdő sort. Raven eltűnődött, majd fojtott hangon csak annyit válaszolt: ,,Nem tudom."

5. FejezetSzerkesztés

Kopogtatás hangjára ébredtem. Végig követtem egészen a könyvtárig.

A személyzeti iroda mellett elhaladva egy rejtekajtóra bukkantam! A másodperc tört része alatt egy végeláthatatlan útvesztőben találtam magam. Végül elérkeztem egy irodához. Megpillantottam egy ősz öregembert, aki az asztalnál ülve kopogtatott.

Grimm könyvtárőrt olyan átok sújtja, amely miatt csak talányokban tudja kifejezni magát. Most igyekszik megtalálni azt a varázsigét, amely képes megtörni ezt az átkot. Raven ért a varázsláshoz! Grimm könyvtárőr a tudtomra adta, hogy szeretné látni Ravent.

6. FejezetSzerkesztés

Elvittem Ravent Grimm könyvtárőr úrhoz. Ravenre mutatva így szólt: ,,A sorsod átírására tett fogadalom segítségével mindenkit szabaddá tehetsz."

Hisz Raven pont ezt akarja, mindig is ezt akarta! Egyikünknek sem kell újra átélnie a szülei történetét! Várjunk csak... ezek szerint nekem sem? Mindegy! Emiatt ráérek később aggódni.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki