FANDOM

Map of EAH.jpg
A Mesevilág a fantázia által alkotott világ a meseszereplőknek. Az egész világ léte attól függ, hogy a történetek folytatódnak, ezért épült az Ever After High. Portálokkal lehet utazni a birodalmak között.

BirodalmakSzerkesztés

  • Ever After - A birodalom, ahol az Ever After High található. Területei a következők:
  • Csodaország (Wonderland) - A birodalom kapcsolódik az Alice Csodaországban és az Alice Tükörországban című meséhez. Ez jelenleg zárva egy átok miatt.

ÜnnepekSzerkesztés

  • Örökség Napja - Amikor a második osztályos tanulók vállalják sorsukat, és aláírják a Mesehősök Végzetkönyvét.
  • Tavaszi ünnepség - Amikor a diákok megünneplik a tavasz eljövetelét.
  • Koron-avató - Amikor tiszteletet tesznek minden tündérmesének és az Örökség Csarnoka hozzáférhetővé válik, de csak néhány napra.
  • Tiszta Szívek Napja - Amikor az igaz szerelem a Szív fa virágait hozza szerte Ever After-ben.
  • Beauty Sleep Fesztivál - Amikor Ever After lakosai megünneplik Csipkerózsika történetét. Az alvó varázslat az egész országot elaltatja, azonban néhány diák immunis rá.
  • Spring Cleaning Fesztivál - Amikor az Ever After High diákjai a Hamupipőke történet tiszteletére mindent kitakarítanak.
  • Alma Fesztivál - Amikor a diákok méregmentes pékáruban részesülnek.
  • Yester Day - Amikor a hallgatók beszélnek a korábbi generációkról.
  • Kis Hableány Fesztivál - Amikor a diákok a strandon töltik a napot A kis hableány tiszteletére. A diákok általában strandröplabda játékokat játszanak és kagylót szednek.
  • Kék Hold erdei ünnepség - Bár nincs megerősített célja az ünnepségnek, a meghívók rendkívül ritkák, és csak a kiválasztottak vehetnek részt, a bulit kizárólag az Elvarázsolt erdőben tartják.

MegjegyzésekSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki