FANDOM

MirrorNet Down (TükörNet szüNet)
TükörNet szüNet.jpg
Olvasd el az átiratot itt: MirrorNet Down (TükörNet szüNet)/magyar átirat

Fejezet

2. fejezet

Kiadás dátuma

2014. április 15.

Előző rész

The Beautiful Truth (A valódi szépség)

Következő rész

Rebel's Got Talent (A gonosz-faktor)

LeírásSzerkesztés

A tanulók pánikba esnek a suli varázstükör-hálózatának váratlan leállása miatt, és megpróbálják kideríteni, milyen gonosztevő állhat a rendszer összeomlásának hátterében.

ÖsszegzésSzerkesztés

A TükörNet az Ever After High-ban gyakorlatilag lekapcsolódik, ami nem lenne elviselhetetlen, ha Rumpel professzor nem egy online tesztet akar kitöltetni a diákokkal, amit még aznap be kell fejezni. A hallgatók pánikba esnek, Dexter Charming és Humphrey Dumpty próbálják a TükörNetet visszahozni. Azonban a két számítástechnikát értő fiúnak fogalma sincs mitől történik ez. Dexter megpróbál kikapcsolni minden más (az internetet terhelő) felhasználót a rendszerből, hátha segít.

Az első látogatást Daring Charming-hoz teszi, aki rengeteg róla készült, kiváló minőségű képet tölt éppen fel a netre. Dexter gyorsan kikapcsolja bátyja tabletjét, aztán rohannak Melody Piper-höz. Ahogy várták, végtelen dalt tölt le magának, de a csapat leállítja az övét is. Utána Blondie Lockes-hoz mennek, aminek a lány nem örül, mert műsorát lekapcsolták a világhálóról. Viszont a többiek is csalódottak, hisz a TükörNet továbbra se működik. 

Dexter utolsó ötlete az, hogy menjenek a TükörNet tornyához, hátha ott a probléma. Állításuk beteljesedett, valaki ott szabotálja az internetet. Nem más mint Rumpel professzor, aki meg szeretné buktatni a tanulókat. A professzor terve meghiúsul, mert a diákok választás elé állítják: vagy elmondják az igazgatónak, vagy nem kell megcsinálniuk másnapra a dolgozatot. Rumpel az utóbbit választja.

KarakterekSzerkesztés

  1. Haarlem hősének fia
  2. Sparrow Hood
  3. Briar Beauty
  4. Cedar Wood
  5. Ashlynn Ella
  6. Raven Queen
  7. Apple White
  8. Dexter Charming
  9. Humphrey Dumpty
  10. Daring Charming
  11. Melody Piper
  12. Blondie Lockes
  13. Rumpel professzor

MegjegyzésekSzerkesztés

MérföldkövekSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki