FANDOM

O'Hair's Split Ends (Hajvégek)
Hajvégek.png
Olvasd el az átiratot itt: O'Hair's Split Ends (Hajvégek)/magyar átirat

Fejezet

2. fejezet

Kiadás dátuma

2014. június 24.

Előző rész

Poppy the Roybel (Poppy a Zelőkelő)

Következő rész

Maddie's Hat-Tastic Party (Maddie ereszd-el-a-kalapom teazsúrja)

LeírásSzerkesztés

Amikor Holly és Poppy O'Hair rájön, hogy születésükkor összecserélték őket, a tündérien különböző ikrek elhatározzák, hogy azt a történetet folytatják, amelyet mindig is saját végzetüknek képzeltek.

ÖsszegzésSzerkesztés

Holly és Poppy a szobájukban vannak, ahol készülődnek az iskolába. Mikor Holly távozik onnan Poppy hívást kap Nonna nénitől. Nonna szomorúan elismeri, hogy születésükkör összekeverte az időpontokat és Poppy az elsőszülött, ezért neki kell az új Aranyhajjá válnia! Mivel nem akarja követni az örökségét, és Holly álma az, hogy a következő Aranyhaj legyen, a lány aggódik, hogy hogyan mondja el ezt testvérének.

Iskola után Poppy elkészíti Holly haját a Hajtorony fodrászszalonban. Nővére észreveszi, hogy húgát aggasztja valami, de Poppy elkerülte a választ a kérdésre. Később Maddie teaházában beszélgetnek, Poppy el szeretné magyarázni a történteket, de a kakukkos órák megszólalnak és nem tudja befejezni mondanivalóját.

A kollégiumban Holly határozottan kéri a választ, és Poppy bevallja az igazságot. A nővére szomorúan tudomásul veszi. Ötlete támad: maradjon meg kettőjük titka és kövessék azt a sorsot, amit akarnak. Poppy boldogan egyetért.

KarakterekSzerkesztés

  1. Holly O'Hair
  2. Poppy O'Hair
  3. Nonna néni

MegjegyzésekSzerkesztés

MérföldkövekSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki