FANDOM

Poppy O'Hair
Profile art - Poppy O'Hair.jpg
Adatok

Születésnap

június 19.

Oldal

Zendülő

Szobatárs

Holly O'Hair

Legjobb barátok örökkön örökké

Holly O'Hair és Ashlynn Ella

Poppy O'Hair Aranyhaj másik lánya, de a sorsa ismeretlen, hiszen ikertestvére Holly követi anyjuk sorsát. Poppy a Zendülők oldalán áll. A Hajtorony fodrászalonban dolgozik, mely Fusselvéle falván található.
  • Elolvashatod a teljes profilt itt: Adatlapok (2014)
  • További érdekességeket találsz a kártyájáról itt.

SzinkronhangSzerkesztés

Poppy angol szinkronhangja Lindsay Ames.

KarakterSzerkesztés

SzemélyiségSzerkesztés

Poppy imádja gondozni a hajat és el szeretné érni a legjobb stylist a városban titulust. A nővére jellemzése alapján élvez "rövid vágásokat" adni.

MegjelenésSzerkesztés

Poppy természeres haja vörösesszőke színű, melynek egyik felét lilára festette. Mivel nincs státusza, mint a mesebeli hercegnőknek, Poppy kedveli az egyszerű ruhákat, amelyek nem hívják fel a figyelmet, és elhagyja a királyi stílusú ékszereket, mint pl. a tiarákat.

MeseSzerkesztés

Main article: Rapunzel

KapcsolatokSzerkesztés

CsaládSzerkesztés

Poppy Aranyhaj egyik lánya. Ikertestvére Holly O'Hair lesz az új Aranyhaj, mert ő előbb született, bár erről nemrég kiderült, hogy nem igaz, mégis Holly marad ennél a sorsnál.

BarátokSzerkesztés

A O'Hair ikrek osztoznak a szoros köteléket egymással. Eltekintve attól, Holly, Poppy is közel van a Ashlynn, ki ő lóg ki a munkaidőn a munkájukat Book End .

HáziállatSzerkesztés

Poppy-nak van egy majma. Bár ez nincs megerősítve, van egy márkanév egy Barber nevű kisállatról, amely tematikusan illeszkedik Poppy-hoz.

RománcSzerkesztés

Édesnek találja Sparrow Hood-ot, de azt nem szereti benne, hogy magáról énekel.

IdővonalSzerkesztés

  • 2013. február 7: Mattel védjegyet kér Poppy O'Hair-nek.
  • 2013. július elején: Poppy O'Hair debütál Apple naplójában.
  • 2013. október 8: Poppy O'Hair megteszi könyves debütálását A Mesehősök Végzetkönyvében.
  • 2014. április 17: A Mattel katalógusban megjelenik egy fotó a Poppy O'Hair babáról.
  • 2014. május közepén: Poppy O'Hair profilja megjelenik a Dexter Charming baba dobozának hátoldalán.
  • 2014. május végén: Poppy O'Hair első babája megjelenik az Előkelő babasorozat részeként.
  • 2014. május 27: Poppy O'Hair profilját közzéteszik az Ever After High honlapján.

GalériaSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki