FANDOM

Poppy O'Hair 2013. február 7-én lett védjegyeztetve. Az első baba 2014 május végén jelent meg. Jelenleg nem készült róla más termék. A babáinak száma összesen 2, ez teszi az Ever After High babakollekció kb. 4.17%-át.

BabákSzerkesztés

  • Holly O'Hair és Poppy O'Hair baba
  • Holly O'Hair és Poppy O'Hair baba
  • Poppy O'Hair rajzolva
  • Poppy O'Hair rajzolva

ZendülőSzerkesztés

  • Vonal: Zendülő
  • Megjelenés: 2014 május vége
  • Választék száma: Nincs
  • Típus szám: BJH20

Baba: Poppy haja rövid bob stílusban van vágva, valamivel hosszabbra hagyva jobb oldalon. Az utóbb említett rész mély lila színű, még a bal oldali természetes aranybarna jóval rövidebb. Rúzsa ugyanolyan rózsaszín-piros, mint testvérének Hollynak. Szemhéjfestéke lila színű.

Ruházat: Poppy ruhájának felsőrésze fekete színű, rózsaszín ujjú, ujjai cikcakk mintájú, ami ugyanolyan, mint testvérének. Az alsórész 3/4-e rózsaszín-lila, fekete és fehér fonatokkal mintázva, mely az egész ruhán végigfut. Nadrágja fekete hálós szegmensekkel és cikcakk mintával.

Kiegészítők: Poppynak hosszú, magenta csizmája van, fekete csipkékkel és ezüst sarokkal, a sarok olló mintát vesz fel. Van egy sála, ezüst és fekete színű, egy kis rózsaszín virág díszíti az elejét, lila hurok találhatók sál körül, biztonsági csattal rendelkezik. Karkötője ezüst láncokból áll. Ezüst ollós gyűrűje és fülbevalója van, ebből az egyikhez csatlakozik lánc is. Fekete fonat öve van. Fejkendője rózsaszínű. Táskája fekete, melyben a hajvágáshoz szükséges eszközök is megtalálhatók.

Extrák: Arany, vagy ezüst színű állvány és fésű jár hozzá, valamint könyvjelzője a naplójának.

Megjegyzések: Poppy csak 2-es kiszerelésben vásárolható meg Hollyval.

  • Poppy O'Hair Erdei ünnepség baba
  • Poppy O'Hair rajzolva

Erdei ünnepségSzerkesztés

  • Vonal: Erdei ünnepség
  • Megjelenés: 2014.
  • Választék száma: CFD00
  • Típus szám: CFD02

Baba: Poppy-nak füstös fekete szemfestéke és természeti rózsaszín ajka van. A lila haja egyenesebb.

Ruházat: Van egy füstös lila és márvány köpenye, valamint egy fekete ruhája, amely tartalmaz egy márvány örvény mintát. A lány nadrágja ugyanazt a mintát viseli, mint a köpenye, és fekete cipőt visel.

Kiegészítők: Poppy kiegészítői egy rózsaszín svájcisapka, ezüst fülbevaló, nyaklánc, karkötő, egy mini rózsaszín iránytű és egy lámpás.

Extrák: Ezüst állvány és fésű.

Megjegyzések: A karkötő lila a promo képeken, de ezüst lett az utolsó babánál.

Fairest on IceSzerkesztés

  • Poppy O'Hair Fairest on Ice baba
  • Poppy O'Hair rajzolva
  • Vonal: Fairest on Ice
  • Megjelenés: 2015.
  • Választék száma: ???
  • Típus szám: ???

Baba: Poppy ezüst színű szemhéjpúdert visel keverve halvány narancssárgával. Ajka világos rózsaszín színű és van egy dupla hópehely szépségjegy az arca bal oldalán. Ellentétben a szokásos hajával, a haja kissé hosszabb.

Ruházat: Egy olyan ruhát visel amely hosszabb, túlnyomórészt a jobb oldalon. A felsője csillogó ezüst és a szoknyáján van egy kis fehér réteg, tetejét rózsaszín, lila és fehér hópelyhekkel díszítve. Áttetsző rózsaszín korcsolyát visel.

Kiegészítők: Poppy kiegészítői egy lila hatszögletű hópehely nyaklánc. Egy hópehely koronát és egy ezüst ollós körülölelő övet visel. Egy kis hópehely lánc kapcsolódik hozzá. Neki is van egy hatszögletű lila kézitáskája.

Extrák: Ezüst állvány és fésű.

Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

ForrásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki