FANDOM

Profile art - Poppy O'Hair

A hosszú és rövid útSzerkesztés

Szinte mindenki örül a történetének, hogy életük előre megírt. Ne gondolkodj választáson; csak kövesd a sorsodat. Van még egy Ever After High nevezetű iskola, amely előkészíti a diákokat, arra, hogy kövessék a szüleik végzetét. De itt van a csavar ...

Anyám Aranyhaj (Rapunzel), de nem akartam, hogy az Ever After High-ba járjak. Ikertestvérem Holly született egy hajszállal előbb, legalábbis azt hiszem, így ő hivatott élni a családi örökséggel. Én gonosz vagy jó szereplő vagyok, hogy döntsem el? Mindig azt hittem, bent a toronyban hozom létre saját stílusom. Ezért mentem a Beauty School-ba (van még egy Beast iskola is, de ez egy másik történet); hogy én legyek az egyik legjobb fodrász A Hajtorony fodrászszalonban, Fusselvélefalván. Az életem a vágás.

Majdnem eldobtam egy parókát örömömben, amikor megtudtam, hogy Holly az Ever After High-ba megy. Boldog voltam, ő volt a következő Aranyhaj (Rapunzel). Mi több, boldog voltam az életemmel. Mégis, az én dolgom nem? Azt mondta nekem, hogy menjek vele. Ő nem csak a nővérem, ő a legjobb barátnőm örökkön örökké. De volt egy mese nélküli történetem. Kizárt, hogy Grimm igazgató beengedne az iskolába. Aztán egyszer, hol nem volt ...

1. fejezetSzerkesztés

Mindenki a könyv végén volt. Az idei Örökség Napján, mielőtt Holly megfogadta volna végzetét, Raven Queen kijelentette, hogy nem lesz a következő gonosz királynő. Ez tükörtörés volt... szó szerint! Az előkelő emberek kezdtek kétségbe esni. Grimm igazgató eltörölte az idei Örökség Napot. Ilyesmi történt volna valaha is korábban?

Ezután Holly berontott a fodrászszalonba; Azt hittem, az ő mindennapi hajvágására jött. A haját minden nap megcsinálom. De nagy örömmel mondta azt, hogy: "Csomagolj ollót! Az Ever After High-ba fogsz menni!"

Meg voltam döbbenve. Holly ismételgette kétszer, mielőtt végül megkérdeztem: "Hogyan?" Milton Grimm meggondolta magát?

"Ne aggódj, megígérte."

Mosolyogtam, "Majd ma este becsomagolok."

"Fantasztikus!" Holly összecsapta a kezét: "Ne felejtsd el az ezüst kendőt is betenni. Testvérem!." Azt is megígérte, hogy kölcsönadja a sálát egy hónapig.

Nem tudtam elhinni! Úgy volt, hogy nem megyek az Ever After High-ba! Megittam egy bájitalt és a bőröndömbe tettem mindent amim volt.

2. fejezetSzerkesztés

Másnap reggel felébredtem. Pánikba esett gondolatok voltak a fejemben, én vagyok az egyetlen ember sors nélkül, mégis az Ever After High-ba megyek. Az igazgató nem akarja, hogy ott legyek. Tudja valaki? Valószínűleg nem. Átmentem a troll hídon, és megálltam az iskola előtti ajtónál.

"Lesz, vagy nem?" valaki kuncogott mögöttem. Majdnem kiugrottam a csizmámból, majd Baba Yaga, az örökké legerősebb boszorkány megjelent. Én egyszer találkoztam vele korábban, amikor betévedt a Hajtorony fodrászszalonba. Meglepetésemre ott volt Apple White is, aki híres, mint a következő Hófehérke, de soha nem keresi a bajt.

Az ajtó kinyílt. Egy méltóságteljesen magas nő kiment, "Üdvözöllek, Ms. O'Hair. Én a királyi mese tanácsadója vagyok, a Csodaországi Fehér Királynő. Hívhat Mrs. Őfelsége, a Fehér Királynő, vagy egyszerűen csak, Mrs. őfelsége. Ez Madam Baba Yaga, ő tanácsadója ... mindenki másnak. "

Madam Yaga hunyorgott. "Elég egy találós kérdés, hogy miért tette Milton lehetővé, hogy idejöjjön," megérintette a lány állát, "Mégis itt vagy. Van egy probléma. Mi a sorsod? Ön hercegnő? Vagy gazember? Ki tudja? Így az első és egyetlen alkalom, hogy egy diáknak megengedjük, hogy válasszon az órarendjén. Ezek az osztályok határozzák meg a sorsát. "

A nyomás vastagabb volt, mint az extra hold hajzselé. Mindenkinek volt véleménye, hogy milyen történetem legyen. Miután átfésültem a lehetőségeim, úgy választottam, hogy mindkettőt. Végül is, ez az én sorsom, az én választásom.

3. fejezetSzerkesztés

Először azt hittem, a Muse-ic lenne a tökéletes osztály, de egyfolytában énekelnek hercegnő balladákat. Most komolyan, nem egy hálózati akkord?

Általános gonoszság órán hűvös volt, míg Faybelle Thorn megátkozott egy kiabálás varázslattal a székét. Nem a Sötét Tündér lánya? Ő fogja megátkozni Csipkerózsikát, igaz?

Ha ez nem lenne elég, az utolsó óra a héten, hercegnőtan. Holly várt rám az ajtón kívül,"Ott van Apple White. Ő Hófehérke lánya."

"Tudom, hogy az Apple. A szalonban jön minden héten," emlékeztettem Holly-t.

"Oh!" Holly izgatottan rámutatott, "És ez a hattyú hercegnő. Ő egy fantasztikus táncos, de sajnos nincs boldog sorsa."

De a hercegnő hűvösen bámult, "Holly, kedves, ha a sorsod valaha is bosszantó dolog lenne, ami miatt bedurran a fejed."

A Holly zsugorodott zavartan, az arca piros lett "Ne beszélj a húgommal így!"

Hercegnő folytatta: "Ne mondd meg, mit ne mondjak. Még csak nem is tudja a sorsát!"

A körmök mélyedtek a tenyeremben, és a fogaimat csiszoltam, "Mit gondolsz, ki vagy te?"

"Én? Hah!" mondta Duchess, "Ellenőrizd magad a tükörben, Poppy. Te nem tartozol az Ever After High-ba!"

"Én egy olyan helyhez akarok tartozni, ahol kevesebb az ilyen gondolkodású uralkodó, mint te!" Füstölgöttem: "Tűnj el innen!"

4. fejezetSzerkesztés

Volt egy millió ok, hogy miért nem tartozom az iskolába. Mégis úgy éreztem ... az első alkalom az életemben, hogy kételkedtem magamban. Elmentem egy helyre, ahova leginkább tartozom - a Hajtorony Fodrászszalonba.

Hajból mindig remekműveket tudok alkotni. Nem kellenek festőállványok és ecsetek. Olló és fésűk, ez kell csak! Létrehozok egy lenyűgöző megjelenést, amely tükrözi a belső szépséget. Ez szörnyen egyszerű, mert a kedvenc része a munkának - beszélgetni az emberek történeteiről.

Mint amikor Ashlynn Ella megnyitotta nekem a problémáit, hogy ő Hamupipőke lánya, de a társa Hunter, a vadász fia, "Ő Királyilag romantikus, de néha rossz, ha két különböző történetünk van."

"Te" Rámutattam: "miért szereted?" Amikor befejeztem, Ashlynn természetes szépsége ragyogott rajta.

Úgy tűnt, mindenki bejött a héten ... Apple White, Briar Beauty, Raven Queen, Madeline Hatter ... mindenki, kivéve Holly. Kezdtem aggódni.

5. fejezetSzerkesztés

Az ajtónál hallatszott egy Ding hang. Ez volt az utolsó találkozó a héten, Blondie Lockes-szal. Senki sem hiszi, hogy Blondie és az anyja Aranyfürtöcske mesebeli előkelők. De a hajban van az igazság. Csak egy igazi előkelőnek lehetnek ilyen tökéletesen szép arany fürtjei.

Blondie is híres arról, hogy szaftos történeteket mond az Ever After High-ból. Cerise Hood volt az első lány az iskola történetében, aki a pályán csatlakozott a csapatba, és megdöntötte az összes iskolai rekordot. Briar ziplineket akart telepíteni az iskola körül, hogy az osztályba gyorsabban lehessen beérni ", de mindannyian tudjuk, hogy ő csak azokon akart szórakozni" A zipline szinte az egész iskolát ellepi "Blondie elmosolyodott.

"Mi a helyzet Holly-val?" Megkérdeztem.

Blondie szomorúan vállat vont. "Miután elment, bezárkózott a szobájába. Ha nem jön ki hamarosan, lehet, hogy nincs más választása, mint, hogy lezárja a Rapunzel könyvet. Mindannyian szeretnénk segíteni, de egyikünk sem tudja, hogyan."

Megveregettem Blondie a vállát: "Ne aggódj, én segítek." Mire elkészültek Blondie fürtjei reménykedve szaladtam Holly-hoz.

6. fejezetSzerkesztés

Azon az éjszakán szaladtam az Ever After High legmagasabb tornyába – Holly szobájához. "Holly, Poppy vagyok. Hosszú hajad engedd le!" Néhány másodperc múlva, a legvégén egy eper színű zsinór lógott a lábam előtt.

Egy hosszú mászás után, felemeltem magam az ablakon keresztül, ahol Holly várt. Ehelyett volt egy benőtt erdőnyi haj. "Holly" Kiáltottam: "Hol vagy?" A fésűmmel és az ollómmal átvágtam magam – szó szerint- a szobán. Órákkal később, végre megtaláltam Holly-t, egy csomó papírral és egy tollal a kezében.

"Holly, mit csinálsz?" Megfogtam a kezét, "Mi történik?

Holly sírni kezdett és leejtette a tollat, "Mit számít ez?"

Átadtam neki a sálat, "Te vagy a következő Aranyhaj. Az a sorsod, hogy boldogan élj, amíg meg nem halsz."

"Mi lesz a sorsom?" Könnyek csorogtak a szeméből.

"Beszéljük meg," Felsóhajtottam: "Nekem nincs történetem."

"Úgy tűnik mégis", odaadta nekem az első oldalt a tucat papírból. Ez állt rajta: "A második iker H. O'Hair". Egyszer volt két ikertestvér, akiknél a közös kötvény mélyebb volt, mint a barátság. Míg egy nap, egy boszorkány megátkozta a második ikret. Azt gondolta, hogy senki nem szereti, így ő elszaladt. Kiabált neki, hogy jöjjön vissza, de már túl késő volt. A húga eltűnt. Hősök a mesevilág minden tájáról próbálták megmenteni őt, de hiába. Az átok végül elérte a második ikret. Bement a toronyba, bemászott az ablakon, és harcolt a maga módján.  

Átlapoztam a történetet "Nincs több. Mi történik ezután?"

Holly kezembe adta a tollat, "Te mondd meg!"

Ez az, amikor rájöttem, hogy magam írom a történetem, nem az Ever After High. Arra számítottam, hogy el kell utasítanom, így soha nem nyitottam meg magamnak az élményt. Szóval azt írtam: "Az idősebb iker megtörte a gonosz átkot. A két nővér újraegyesültek, és semmi sem szakította szét őket egymástól soha többé. " Letettem a tollat, és megöleltem Holly-t. "Menjünk aludni." Én végül már újraírhatom saját örökkön örökké tartó boldogságomat.

MegjegyzésekSzerkesztés

  • Az Ever After High wikin a napló történetek angolul vannak, tehát ez nem hivatalos fordítás. Amennyiben valahol hibát észlelsz, kérlek segítsd a wikit, hogy szerkeszted.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki