FANDOM

Poppy the Roybel (Poppy a Zelőkelő)
Poppy a Zelőkelő
Olvasd el az átiratot itt: Poppy the Roybel (Poppy a Zelőkelő)/magyar átirat

Fejezet

2. fejezet

Kiadás dátuma

2014. június 10.

Előző rész

Blondie Branches Out (Blondie családfája)

Következő rész

O'Hair's Split Ends (Hajvégek)

LeírásSzerkesztés

Poppy O'Hair próbál rájönni, vajon ő előkelő vagy zendülő-e. Vagy talán egy kicsit mindkettő?

ÖsszegzésSzerkesztés

Az Ever After High előtt egy hintóból kilép egy lány, akit a női narrátor Poppy O'Hair-ként mutat be. Ikertestvére Holly nagy örömmel köszönti. Ez Poppy első napja az Ever After High-ban és nincs megszabott sorsa, mert Holly született előbb.

Baba Yaga megkérdezi Poppy-tól. hogy választott-e már órákat. A lány azt válaszolja nem, mert sok tantárgy hangzik szórakoztatónak. Baba Yaga megkéri, hogy válasszon ma, mert holnap kezdődik a tanítás. Holly is megkérdezi milyen órákat vett fel, Poppy elmondja, hogy holnapra saját sorsot kell választania. Holly azt tanácsolja testvérének kérdezze meg a többi tanulótól mit tanácsolnak.

Először Apple White-tal beszél, aki azt mondja, hogy nem könnyű előkelőnek lenni, de megéri, mert hercegekkel lehet és várakban élhet. Aztán Pöttöm következik, aki azt állítja, hogy a zendülők nem gazemberek. Briar Beauty szerint mivel előkelő kiélvezhet minden napot. Cerise odamegy hozzá, és azt mondja Poppy-nak, hogy a legjobb az, ha önmagát adja. Poppy egyetért, és megkérdezi Cerise-től, hogy ki mellírozta, és egyre közelebb nyúl, hogy levegye a csuklyáját. Cerise azt válaszolja, hogy az anyja, és elmenekül.

A nap végén az O'Hair ikrek találkoznak a közösségi szobában. Holly megkérdezi melyik oldalt választotta. Poppy azt válaszolja egyiket sem, helyette a két oldalt összevonta és így lett egy Zelőkelő.

KarakterekSzerkesztés

  1. Apple White
  2. Daring Charming
  3. Lilly-Bo Peep
  4. Cerise Hood
  5. Madeline Hatter
  6. Raven Queen
  7. Cedar Wood
  8. Poppy O'Hair
  9. Holly O'Hair
  10. Lizzie Hearts
  11. Kitty Cheshire
  12. A három kiskecske
  13. Briar Beauty
  14. Hopper Croakington II
  15. Blondie Lockes
  16. Duchess Swan
  17. Baba Yaga
  18. Pöttöm
  19. Dexter Charming
  20. Humphrey Dumpty

MegjegyzésekSzerkesztés

MérföldkövekSzerkesztés

HibákSzerkesztés

  • Holly lába kicsavarodik, amikor átöleli Poppy-t.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki