FANDOM

Poppy the Roybel (Poppy a Zelőkelő)/magyar átirat

Előző:

Blondie Branches Out (Blondie családfája)/magyar átirat

Következő:

O'Hair's Split Ends (Hajvégek)/magyar átirat

Női narrátor: Íme! Megérkezett Poppy O'Hair! Holly O'Hair ikertestvére, Aranyhaj lányainak egyike. Ez az első napja Ever After High falai között. Poppy-ra nem vár fényes jövő, az mind Holly-t illeti, ugyanis egy hajszállal előbb született, mint ő.
Férfi narrátor: Miért mindig te meséled az izgalmas részeket?

Baba Yaga: Eldöntöttem már, hogy milyen órákat veszel fel?
Poppy O'Hair: Sajnálom, de még nem. Egyrészt a Bájitalógia nagy durranásnak tűnik! Szó szerint. De a hősképzés is varázslatos lehet! Ki ne vágyna sárkányokkal küzdeni?
Baba Yaga: Nos, Poppy nem ártana igyekezned, ugyanis holnap kezdődik a tanítás.

Holly O'Hair: Mi történt a Vasorrú Bábánál?
Poppy O'Hair: Mintha a macska rúgott volna meg. Azt mondta, hogy estig meg kell választanom a végzetemet.
Holly O'Hair: Esetleg megkérdezhetnéd a többieket, hogy ők mit szeretnek a saját meséjükben!
Poppy O'Hair: Köszönöm Holly! Bűbájos vagy!

Apple White: Az előkelők élete nem könnyű, rajtad múlik a birodalom boldogsága! Cserébe viszont daliás hercegekkel randízhatsz, már ha túléled a mérgezést.

Tiny: A zendülők nem rossz emberek, és nem is utálják az égig érő paszulyokat. Vagy a paszulymászókat.

Briar Beauty: Nos, ha előkelő vagy, akkor minden egyes napot kiélvezhetsz! Juhúú!
Cerise Hood: Nem az lenne a lényeg, hogy az lehess, aki valójában vagy, és hogy ne keljen titkolnod a valódi éned?
Poppy O'Hair: Boszorkányosan érvelsz! Ki perílozott?
Cerise Hood: Ööm... az anyukám, jobb ha megyek!

Holly O'Hair: Na ééééés, sikerült választanod?
Poppy O'Hair: Hát, úgy döntöttem, hogy nem vagyok hajlandó választani.
Diákok: *Zihál*
Baba Yaga: Álljunk csak meg! De ebben az ügyben muszáj döntened.
Poppy O'Hair: A többiek elmondása alapján, úgy gondolom, hogy a zendülők és az előkelők élete is izgalmas! Szóval, a legjobb lesz, ha egyszerre választom mindkét oldalt.
Diákok: *Éljenzés*
Daring Charming: Teljesen egyet értek. Én is próbáltam megtalálni az előnyösebb oldalamat, de nem tudtam választani.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki