FANDOM

Raven's Tale: The Story of a Rebel (Raven meséje)
250px-Raven's Tale - pledge practice preparation-1-
Olvasd el az átiratot itt: Raven's Tale: The Story of a Rebel (Raven meséje)/magyar átirat

Fejezet

1. fejezet

Kiadás dátuma

2013. május 30. (csütörtök)

Előző rész

Apple's Tale: The Story of a Royal (Apple meséje)

Következő rész

Stark Raven Mad (Raven megharagszik)

LeírásSzerkesztés

A zendülők lélegzetvisszafojtva várják, hogy Raven Queennek sikerül-e gyökeresen megváltoztatnia előre elrendelt sorsát az idei Örökség Napján.

ÖsszegzésSzerkesztés

Raven Queen és Madeline Hatter az Elvarázsolt erdőn és Fusselvéle falván keresztül mennek iskolájukba. A Narrátorok civakodni kezdenek, ami arra ösztönzi Maddie-t, hogy szidja le őket és kérje meg, hogy hagyják abba. Miven csak Maddie hallja a narrátorokat, Raven kissé zavart lesz, de csökkenti érdeklődését a tudat, hogy rettenetes hírneve lesz a sorsa miatt. Barátnője azzal próbálja vígasztalni, hogy mindenki kedveli őt. Ezt hamar megcáfolják, mert mikor Raven belép az iskola ajtaján mindenki kerüli. Madeline megismétli, amit mondott, de hamarosan teázni indul. Raven arcára mosoly ül Maddie hatására. Az ebédlő felé veszi az irányt.

Mivel mindenki rettegett tőle, Raven egyedül foglalt helyet az ebédlőben. Dexter Charming (aki odavan a lányért) próbált vele beszélgetni. Nem jutott túl messzire, mivel bátyja Daring Charming és Apple White érkezése félbeszakította. A két páros elkezdett cseverészni a következő órákról, amikor becsengettek. Cerise Hood arra sétált és Daring vakítóan fehér fogaival rámosolygott. A lány farkasoldala erre "beindult" és ösztönösen hörögni kezdett. Egy pillanattal később felismerte a hibát, de már túl késő volt számára. A történtek hatására kifutott az ebédlőből.

Napnyugtakor Raven a szobájába tért, meglepettségére Apple fogadta. Ez utóbbi azt mutatja, hogy Apple gondoskodott arról, hogy ők ketten egy szobán osztozzanak, ahelyett, hogy Briar-rel és Madeline-nel legyenek szobatársak. A lány gonoszos stílusura dekorált ki, ami Raven-nek nem tetszett, de ezt Apple nem észlelte.

Másnap az Örökség Napjának próbáján Grimm igazgató utasítja az összegyűlt diákokat. Raven megpróbál feltenni egy kérdést, de az igazgató ezt figyelmen kívül hagyta. Madeline, Hunter és Cedar után Raven-ön volt a sor: ki is használta a pillanatot és felteszi kérdését: mi van akkor, ha nem teljesíti a sorsát? Minden jelenlevő ledöbben, Grimm megpróbálja kezelni a helyzetet. Raven elfut és csak az Elvarázsolt erdőnél állt meg. Nem vette észre, hogy Giles Grimm az Elveszett mesék tárának könyvtárosa figyeli, aki azt gondolja Raven kétsége jelentheti a Boldog Befejezést.

KarakterekSzerkesztés

  1. Férfi narrátor
  2. Raven Queen
  3. Apple White
  4. Milton Grimm
  5. Női narrátor
  6. Daring Charming
  7. Duchess Swan
  8. Blondie Lockes
  9. Ashlynn Ella
  10. Hopper Croakington II
  11. Dexter Charming
  12. C.A. Cupid
  13. Kitty Cheshire
  14. Cedar Wood
  15. Madeline Hatter
  16. Cerise Hood
  17. A három kismalac
  18. A három kiskecske
  19. Briar Beauty
  20. Lilly-Bo Peep
  21. Rumpel professzor
  22. Haarlem hősének fia
  23. Earl Grey
  24. Lizzie Hearts
  25. Hunter Huntsman
  26. Pesky
  27. Giles Grimm

MegjegyzésekSzerkesztés

MérföldkövekSzerkesztés

HibákSzerkesztés

  • Amikor virágot kap, Apple modellje tükröződik.
  • Amikor a lány tüsszent, Raven karkötője rossz kezén van.

MásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki