FANDOM

Raven Queen's Story
310px-Book - Raven Queen's Story cover

Író:

Shannon Hale

Kiadó:

Little, Brown and Company

Megjelenési dátum:

2013. július 16.

ISBN-10:

0349124124

ISBN-13:

978-0349124124

Előző:

Apple White's Story

Következő:

Briar Beauty's Story

ÖsszegzésSzerkesztés

Raven Queen csomagol még egy évre az Ever After High-ba. A maga módján teszi, az utolsó étkezése otthon, a nyáron, miközben aggasztja az idei jelentőség. Az Örökség Nap a sarkon, és a sorsát nem akarja követni. Kislánykora óta, Raven utálta, hogy az anyja és a személyzet felé lökte a gonosz szót és soha nem tudott azonosulni. Napjainkban, a gonosz királynő tükör börtönben van, és a személyzet többsége elhagyta a várat, de Raven még mindig érzi a nyomást.

Az ebédlőben, köszöntötte a Jó Király, a szakács, és az utóbbi két fia. A vacsorát elég békésen folytatja, de ha egyszer vége, Raven szembesül az ijesztő feladattal, hogy elbúcsúzik az anyjától, mielőtt elhagyja. Az apja felajánlja, hogy elkíséri, de ő hanyagolta. Raven teszi a maga módján, hogy az anyja szobájába megy, és megidézi a képét a tükörben. A gonosz királynő emelkedett újra és kérdi Raven-től, hogy aláírja-e a mesekönyvet hamarosan. Raven pozitívan válaszolt, anyja örömére. Vége felé a beszélgetésnek, a gonosz királynő trükköket próbált meg Raven-nön, de Raven nem harap. A gonosz királynő nagyrészt közömbös, kimondja, hogy a lánya halad az úton, a gazság felé, ami igazán számít.

KarakterekSzerkesztés

  1. Raven Queen
  2. Ooglot
  3. Yop
  4. Pinokkió
  5. Cedar Wood
  6. Kék hajú tündér
  7. Gonosz Királynő
  8. Jó Király
  9. Szakács
  10. Butternut
  11. Pie

MegjegyzésekSzerkesztés

ReferenciákSzerkesztés

  • Tailor Quick Taylor Swift Ever After High verziója. A "You Don't Know You're Charming" hasonlít a One Direction dalára a "What Makes You Beautiful-ra".

FolytonosságSzerkesztés

  • A gonosz királynő megemlíti, hogy ő mérgezte meg Csodaországot. A mérgezés Csodaországban egy katasztrófa volt, ezért a Csodaország portált lezárták.
  • Raven és az apja azt mondta, hogy jó barátok Cedar Wood-dal és Pinokkióval, valamint a kék hajú tündérrel.

MásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki