FANDOM

Profile art - Evil Raven Queen.jpg

Kedves Raven,

Ha olvasod ezt, akkor végre magadévá tetted a hatalmadat. Évek óta a varázslat a tükör börtönben megakadályozta, hogy elmondjam az igazat. Azonban most elmondom, hogy valójában mi történt.

Régebben, amikor még az Ever After High-ba jártam, mindenki követte ezt a "Kövesd a végzeted" szlogent. De ha éppen egy gazember vagy, az emberek gyűlölnek, és félnek tőled. Szóval elloptam a Mesehősök Végzetkönyvét - az ereklyét, amely varázslatosan összeköti a sorsunkat - és a helyére egy varázslatos replikát raktam, hogy senki se jöjjön rá. Nem akartam elfogadni, hogy hátralévő napjaimat egyedül kell átélnem.

De aztán valami váratlan történt. Beleszerettem a Jó Királyba, és végül, egy kislány besétált az életembe. Amikor a szemedbe néztem, olyan volt, mintha a szívem repdesett volna az örömtől. Azonban nem mindenkinek tetszett az, amit látott. Az emberek futottak a félelemtől, megrémültek, hogy ki válik majd belőled. Nem néztem tétlenül azt, hogy a gyönyörű lányom a végzete árnyékában legyen. Szóval megfogadtam, hogy teszek ellene. Úgy volt, hogy átalakítom a mesevilágot az én képemre... a mi képünkre. Nem lenne más választásuk, minthogy szeressenek... minket.

Ezért a gonoszok útjára léptem. És már csak néhány lépésre van. Kövesd az utat, bízz a sötét ösztöneidben és irányítsuk a világot, mint anya és lánya. Tudd meg, hogy szeretlek

Édesanyád,
A Gonosz Királynő

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki