FANDOM

Profile art - Raven Queen

Az új iránybaSzerkesztés

Ismered a mondást "Minél több dolog változik, annál inkább ugyanaz marad? Tehát nem, igaz? Vigyük például: Raven Queen a Gonosz Királynő lánya. Az Ever After High-ban tanulnak a mesék következő generációi. Amilyen a szülő, olyan lesz a gyerek. Apple White lesz a következő Hófehérke. Briar Beauty lesz a következő Csipkerózsika. Cedar Wood lesz a következő Pinokkió. A "bölcs" Grimm igazgató szerint ez a "mesekönyvbeli sorsom." És szerencsés dolog számomra, hogy a sorsom a következő gonosz királynővé válás.

Úgy kéne mosolyognom, mint a Vigyori macska, mert rettegett gazember leszek a mesebeli történetemben? Nem vagyok gonosz! Én nem is szeretem a pókokat! És most azt várják, hogy egy mérgezett almával megmérgezzem Apple White-tot? De, ahogy anyukám szokta mondani, "Mi mind szerepet játszunk." Ő volt a gonosz királynő, és most nekem is annak kell lennem .. Vagy? Az az igazság, hogy meg akarom változtatni a sorsom. Tudod, mi az őrültség? Ez a legjobb dolog, ami valaha történt velem. Hadd magyarázzam meg az elejétől.

Egyszer régen, az Örökség Napja előtt...

1. fejezetSzerkesztés

A "Vissza-a-suliba" orientáló előtti héten az osztályok elkezdődtek, és a Csódatorium tele volt, mindenki csak arról mesélt, hogy töltötte a nyarat. De volt még egy másik történet, amiről beszéltek.. Öröm volt a levegőben, mert ebben az évben mindenki elvállalja sorsát, Mesevilág előtt az Örökség Napja során.

Leültem Madeline Hatter mellé, aki a legjobb barátom örökkön örökké. Maddie, mint oly sokszor, nem tudott várni az első fejezet kezdetéig. Rettegtem ettől az évtől. Nem akartam gonosz királynő lenni. De mi mást tehettem volna? Hirtelen egy hang zengett:

"Üdvözöljük a diákokat újra az Ever After High-ban!!"

Ez az igazgató volt, Milton Grimm. Mindig az "előkelő" tömeg törődött. Tudod, azok a hercegek és hercegnők, akik boldogan élnek, amíg meg nem halnak."

Különben is, Grimm igazgató úr előadott egy nagy beszédet arról, hogy mindannyian szánjuk nagyságát. Más szóval, mi is ragadjunk a leendő tündérmesékben, akár tetszik, akár nem.

Az igazgató végül befejezte, és nagy főnix tűzijátékkal és sárkány füsttel ünnepeltek.

2. fejezetSzerkesztés

A csoportok szétoszlottak egy évenkénti túrára. Az "előkelők" a Leányka-veszélyben toronyba mentek. Maddie Rumpelstiltskin professzorral ment a mókás karakterek csoportjával, nem kétséges, hogy olyan dolgokat tanul, mint a gonosz és félelmetes dolgok, mint a találós kérdések és az italok. A csoportunkban volt a Csodaországi hercegnő Lizzie Hearts és más "gazemberek", beleértve a goblint és az ogret, Mocky-t és Rugsy-t, akik úgy bámultak rám, mint egy hírességre. Királyilag kényelmetlen! A félelmetes, szőrös professzor úr Badwolf vicsorgott, "Kövessetek!"

Elvitt minket egy nyirkos, pézsmaszagú üst helyiségbe. Hallottam ahogy a goblin és az ogre suttognak. Még mindig bámulnak rám! Na ettől elvesztettem a fejem.

"NE néz rám!"

A goblin vidáman tapsolt. "Micsoda düh, igaz Rugsy?" Rugsy üvöltötte a gondolatait, "IGEN!"

"Ez," Morogta Mr. Badwolf, "elég jó volt." Megpróbáltam dadogva bocsánatot kérni, de ő folytatta: "Milyen jó kezdés. De még nem kezdődött el, az általános gonoszság óra." Azt hittem rosszul leszek.

3. fejezetSzerkesztés

Amikor a túra véget ért, (és végre megszabadultam Mocky-tól és Rugsy-tól) bementem az én kollégiumi szobámba, és láttam, hogy "Raven Queen" és "Madeline Hatter" nevek voltak az ajtón. Nem tudtam hinni a szememnek! Maddie volt a szobatársam! Vidám, vicces és teljesen jó barát. Őt nem érdekli, ha a Gonosz Királynő leszek, vagy a Fehér Királynő, vagy a méhkirálynő!

Kinyitottam az ajtót, és Maddie átölelt és a kezembe nyomott egy hatalmas csésze teát. Éppen erre volt szükségem, hogy jobban érezzem magam! Beszélgettünk a túrákról. Maddie mindig tudta, hogy utáltam gonosz lenni, akkor is, ha anya ezzel ajándékozott meg. Fel akart vidítani. Ez a varázslatos Maddie-ben. Játszottunk "Ha én nem", csodaországi verses játékot Imádom. El tudom képzelni, mit tennék, ha az élet más volna. Ez volt a sor: "Ha nem aludtam egy ágyban ..."

"Kenyeret melegített a Nap!" Maddie elesett és nevetett a válaszon. Ez volt a következő sor, "Oké .. oké ... Ha nem kell a gonosz királynő ..." meg voltam döbbenve. Ha nem kell a gonosz királynő, mi lennék? Igen, a sorsom egy átok, de soha nem is gondoltam, hogy bármi más is lehetnék. Ez nem olyan volt, mint egy választás, igaz? "Nem tudom."

"Hurrá! Nyertem! Játsszunk újra!" Maddie volt a legjobb szobatárs. Sajnos Apple-nek köszönhetően hamarosan véget ért.

4. fejezetSzerkesztés

A gondolat, hogy nem a gonosz királynő tartott nekem egész éjjel. Minél többet gondolkodtam rajta, úgy éreztem, anyai-út van a nyakamon. Ez az út a mesékben, hogy járjon a szülő legendás nyomában, de én őszintén nem akartam, hogy rosszfiú legyek. Mindig is szerettem volna, hogy boldogabb legyek.

Amikor kislány voltam, varázslattal virágokból pillangókat csináltam! Aztán egy nap a varázslat csak nem működött jól, és helyette a virágok lángba borultak.

Azóta, a varázslat meghiúsul, amikor csak jóra használnám. Mint amikor megpróbáltam megmenteni a szomszéd macskát a fáról. Ahelyett, hogy óvatosan leszedtem volna, a fa átdobta a macskát, az egész környéken. Azt hittem baj, de anyukám ragyogott a büszkeségtől. Azt mondta: "fekete mágia" Ezt várta tőlem, és megajándékozott egy bevásárló úttal az új tüskés fekete cipők és kabátok pultjánál. Bár szerettem az új ruhákat, úgy éreztem, szörnyű, amit tettem.

Végre elaludtam. Hogy tudnám valamilyen módon megváltoztatni a sorsom.

5. fejezetSzerkesztés

A tanácsadó Baba Yaga irodájába nagyon nehéz bejutni. Először meg kell találni az irodájában, majd üldözőbe venni, majd megtalálni a módját, hogy ugranak be a lépések. Valamilyen oknál fogva, nem találom furcsának. Kimerülten, bekopogtam az ajtaján. "Bejöhet, Ms. Queen." Madam Yaga átadta nekem a menetrendet, és megkérdezte, hogy van-e kérdésem. Általános gonoszság, házrontástan, sötét bűbájok története és boszorkánymesterség. Huh! "Nincs más választásom milyen osztályba, akarok járni?" A szavak csak úgy kicsúsztak.

Keményen nézett rám, amit rossznak éreztem. "Te is jól tudod, hogy ez az osztály a legalkalmasabb a sorsának," végül eltörölte a tekintetet, "ez nem lehetséges Ms. Queen."

Pedig nem kellene kétszer is elgondolnom rajta. "Muse-ic." Ez hagyományosan egy osztály csak hercegnőknek, de mindig énekelnek.

Azt hittem, egy újabb hosszú, kínos, néma pillanat. "Tájékoztatom Pied Piper professzort azonnal. Elvárom, hogy többé ne beszéljen a választásról. Világos?" Bólintottam. "Most menj a könyvtárba, hogy megkapd a könyveidet."

Tudta?

 6. fejezetSzerkesztés

Megérkeztem a könyvtárban, és ott volt Maddie. Maddie néha furcsa módon beszél. Bevezetett engem a könyvtár egyik titkos ajtajához. Maddie bekopogott egy játékos ritmust, és egy pillanat alatt! Hirtelen ősi, poros könyvek közé kerültünk.

"Maddie ... hol vagyunk?" A válasza az volt, "Ez az Elveszett mesék tára."

"Ki az ott "?

"A Mester Könyvtáros, Giles Grimm. Az igazgató testvére. Van valami fontos mondanivalója," Maddie énekelte: "De ő csak rébuszul beszél."

"Mi az?"

"A rébusz, a rejtély nyelve Csodaországban, az otthonomban. A könyvtáros nincs otthon," Mint már mondtam, Maddie sokszor furcsa módon, beszél.

"Ó, nézd, ott van."

A legnagyobb ősz hajú ember, akit valaha láttam életemben. Szeme cikázott ide-oda. "Esik az égből a rippelő rozsda! Felületességet hajnalban a porba!” *

  • Fordította rébuszról Madeline Hatter: "Örülök a látogatásnak!"

Innen kezdődött el a legfurcsább beszélgetést a történelemben. Maddie és a Mester Könyvtáros rímeltek, és még sok minden más fej-fonás ostobaságot csináltak. Fogalmam sem volt, mi történik, amikor a Könyvtáros rám mutatott, és azt mondta,

"A szárny egy rózsa, egy székre, egy kiskutya, és disznó a zsebében."

Maddie beszélt,

"Raven! A kölyök és a disznó a zsebben! A kölyök és a disznó a zsebében!"

"Maddie, nem értem!"

"Ó, sajnálom! Elfelejtettem, hogy nem beszélek tisztán rébuszul."

Maddie elmagyarázta Giles-nak, hogy megváltoztatnám a sorsom. A Könyvtáros szerint, ha nem vállalom, a történetem nem ér véget, és lehet saját végzetem.

Ez nem igaz? Egész életemben azt hittem, hogy gonosz királynő leszek. Nem merem remélni, hogy felfedezzék, mi akarok lenni. Azt mondták, követni kell a sorsunkat, nem számít, mi az. Ha átírom a forgatókönyvet, mi fog történni? És mit gondolnak az emberek?

De talán ... csak talán ... volt, aki szeretett volna egy esélyt, hogy megírja saját boldogságát.

MegjegyzésekSzerkesztés

  • Az Ever After High wikin a napló történetek angolul vannak, tehát ez nem hivatalos fordítás. Amennyiben valahol hibát észlelsz, kérlek segítsd a wikit, hogy szerkeszted.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki