FANDOM

Replacing Raven
Replacing Raven.jpg
Webizódok

Fejezet

1. fejezet

Kiadás dátuma

2013. december 17.

Előző rész

The Day Ever After (Örökkön örökké és azután)

Következő rész

Blondie's Just Right (Blondie-nak igaza van!)

LeírásSzerkesztés

Maddie segítségével, Raven úgy dönt, hogy keres egy új gonoszt Apple-nek. Rövidebb ideig keresett a vártnál, amikor egy gonosz osztálytársa odalép elfújni a házat. Bamm, bamm, bamm!

ÖsszegzésSzerkesztés

Maddie és Raven Apple nehéz reakciójáról beszélnek az Örökség napi eseményekről. Maddie azt tanácsolja, hogy Raven találjon helyettesítőt a szerepére, hogy Apple-nek meglegyen a mesebeli gonosz. A legkisebb kismalac kihallgatta, azt állítva, hogy az álma az, hogy gonosz legyen.

Az első program az, hogy a sárga mustárt kicseréli barna mustárra a mesebédlőben, de az embereket nem zavarja a váratlan íz. Ezután azt tervezi, hogy veszélyes gázzal töltött léggömböket dob a diákokra. Azonban a veszélyes gáz csak ártalmatlan hélium. Raven bizonyítja, hogy a héliumtól a léggömbök lebegnek.

Az erkélyen Apple hallotta, hogy Raven helyettest keres a gonosz királynő szerepére. Ahelyett, hogy boldog lenne, ideges, hogy Raven megpróbálja helyettesíteni magát a történetben. Raven azt válaszolja, hogy nem akar rossz viszonyt Apple-lel, de mielőtt tovább mondták volna, a legkisebb malac kiabál. magára kötötte a léggömböket és ellebeg, hirdetve, hogy nem akar gonosz lenni többé.

KarakterekSzerkesztés

  1. Raven Queen
  2. Madeline Hatter
  3. A három kismalac
  4. Briar Beauty
  5. Lizzie Hearts
  6. Dexter Charming
  7. Daring Charming
  8. Apple White
  9. Férfi narrátor
  10. Női narrátor

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki