FANDOM

Rosabella Beauty
Profile art - Rosabella Beauty

Születésnap

N/A

Oldal

Zendülő

Szobatárs

Darling Charming

Legjobb barátok örökkön örökké

Az unokatestvérem Briar Beauty. Továbbá, Cerise Hood, mert nagy, gonosz arany szíve van.

Rosabella Beauty egy 2014-ben megjelent katakter. Ő része a Szépség és a Szörnyeteg c. mesének, mint a következő szépség, és egy diák a Ever After Highban. A sorssal való konfliktusa miatt, ő egy Zendülő, mert azt hiszi, hogy sorsa nem olyan fontos, mint mások segítése. Például, segít a vadállatok elleni harcok megállításában és az egyenlőségben. Tény, hogy Rosabella hajlandó feladni boldog végét a saját személyes meggyőződéseiért.

KarakterSzerkesztés

SzemélyiségSzerkesztés

Rosabella szereti az állatokat, szórólapokat osztogat, hogy segítsen gazdát keresni Rugsy-nak és igyekszik bebizonyítani, hogy ártalmatlan. Rosabella harcol azért, amit ő akar, különösen, amikor egy fenevadnak segítség kell. Rosabella határozott és szenvedélyes. Képes kiállni magáért, vagy a barátaiért.

MegjelenésSzerkesztés

Rosabella haja hullámos, barna színű, piros csíkokkal. Barack bőre és narancssárga szeme van, és szemüveget visel.

MeseSzerkesztés

Main article: A Szépség és a Szörnyeteg

KapcsolatokSzerkesztés

CsaládSzerkesztés

Édesanyja a Szépség a Szépség és a Szörnyetegből, aki testvére Csipkerózsikának. Ebből adódóan, Briar Beauty Rosabella unokatestvére.

BarátokSzerkesztés

Darling Charming közeli barátjának tartja Rosabella-t. Rosabella azt állítja, hogy a legjobb barátja az unokatestvére Briar és Cerise Hood. Úgy tűnik, kijön még Farrah Goodfairy-vel, Cedar Wood-dal, és Apple White-tal, mivel támogatják őt tetteiért.

SzerelemSzerkesztés

Bár még mindig nem biztos, hogy ki az ő hercege, Rosabella nagyon várja, hogy találkozzon a mesebeli hercegével.

HáziállatSzerkesztés

Rosabella-nak van egy pillangója, Adelita a neve.

IdővonalSzerkesztés

  • 2013. december 9.: A Mattel védjegyet kér Rosabella Beauty számára.
  • 2014. október 21.: Rosabella megteszi könyves-debütálását a Dexter Charming's Storyban.
  • 2015. május elején: Rosabella Beauty megteszi naplós-debütálását Darling Charming naplójában.
  • 2015. július 8.: Rosabella Beauty profilját közétették az Ever After High weboldalán.
  • 2015. július 31.: Rosabella Beauty megteszi rajzfilmes-debütálását Az Örökség-gyümölcsös című részben.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki