FANDOM

Logo - SDCCI
Ez nem egy babasorozat, hanem exkluzív babák, amiket a Mattel gyárt, hogy megünnepeljék az Ever After High jelenlétét a
San Diego Comic-Con International-on. A babák részei az Ever After High San Diego Comic-Con International áruinak.

BabákSzerkesztés

2014Szerkesztés

Main article: 2014 SDCCI áruk
  • Kiadás dátuma: 2014. július 24.
  • Modellszám: CCK33 - Cerise Wolf

A bejelentést és az első képeket a 2014 exkluzív babáról, a mi van, ha Cerise Hood babáról, amely anyja helyett apja sorsát öleli át, június 2-án rakták fel a Facebook-ra. Cerise-hez jár egy Cerise Hood SDCCI naplója, amely részletezi, hogy beleesett egy rémálomba, és valóra válik legnagyobb félelme: mi történne, ha valaki rájönne a családi titokra. A rémálomban, Cerise úgy dönt, hogy elfogadja azt a tényt, hogy a nagy, gonosz farkas lánya és megmutatja új külsejét a mesebédlőben, ahol a diákok tapsolnak neki. Azonban, amikor beküldik Grimm igazgató irodájába, a szülei is ott vannak, és eltűnnek, mert az igazgató a tükörbe száműzi őket, mert letértek a sorsukról. Cerise könyörög Grimm igazgatónak, de kezd ő is eltűnni, amikor Raven és Maddie felébreszti a rémálom befejeződik.

2015Szerkesztés

Main article: 2015 SDCCI áruk
  • Kiadás dátuma: 2015. július 9.
  • Modellszám: CJF47 - Raven Queen

A SDCC babáról készült képeket május 14-én tették fel a Facebook-ra. Bár a babához nem jár napló, van egy levél arról, hogy Raven miért változott meg hirtelen. Annak ellenére, hogy jószívű egyéniség, Raven azt hitte, hogyha követi a sorsát, az az igazsághoz vezethet magának és örökségének.

GalériaSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki