FANDOM

Blondie's Just Right - Sparrow plays
Sparrow Hood Robin Hood fia. A Zendülők oldalán áll, mert inkább egy koncert plakáton látná magát, nem egy körözési plakáton. Legtöbben azért nem kedvelik, mert folyton magáról énekel (ordibál). Ő vezeti a Merry Men bandát.

SzinkronhangokSzerkesztés

Sparrow Hood angol szinkronhangja Todd Haberkorn.

KarakterSzerkesztés

SzemélyiségeSzerkesztés

Sparrow az a fajta ember, aki szereti a jó benyomást, de inkább korlátozza a kapcsolatokat. Sorsa miatt gyakorlott tolvaj. Ennek ellenére kevés érdeklődést mutat előre megírt jövőjében, mivel ő inkább zenész. Egy képzett énekes és gitáros.

MegjelenésSzerkesztés

Sparrow tollas zöld filc sapkát visel, mint az apja. Világos bőrű, olíva zöld szemű és vörös hajú. Stílusát tükrözik a szegecses és csatos tartozékok és a piercing a bal fülén.

MeseSzerkesztés

Main article: Robin Hood

KapcsolatokSzerkesztés

CsaládSzerkesztés

Apja Robin Hood. Apja történetében szerepel Maid Marian, aki tanár az Ever After High-ban.

BarátokSzerkesztés

Sparrow vezetője a Merry Men-nek, és közeli barátja Tucker. Bár a barátságuk jó, a csoport tagjai nem állnak jól az előkelő vs. zendülő konfliktus miatt. Sparrow Duchess Swan barátja, annak ellenére, hogy a kapcsolatuk néha negatív következményekkel jár.

HáziállatSzerkesztés

Sparrow-nak valószínűleg van egy kígyója.

RománcSzerkesztés

Poppy O'Hair odavan Sparrow Hood-ért, de azt kívánja, bárcsak ne énekelne olyan rémesen.

IdővonalSzerkesztés

  • 2013. szeptember 24: Sparrow Hood a diákok között szerepel a francia nyelvű A Mesehősök Végzetkönyve előnézeté.n
  • 2013. október 1: A Mattel védjegyet kér Sparrow Hood-nak.
  • 2013. október elején: Sparrow Hood megteszi naplós-debütálását Ashlynn Ella és Hunter Huntsman naplójában.
  • 2013. október 8: Sparrow Hood megteszi könyves-debütálását A Mesehősök Végzetkönyve.
  • 2014. január 7: Sparrow Hood teszi a rajzfilmes-debütálását a Blondie családfája c. részben.
  • 2014. augusztus 21: Sparrow Hood profiljának kinézete kiderül Ever After High Évkönyv  kiadás előtti példányában.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki